MuscleMeat

Mariusz drastisch afgevallen!!

ben echt benieuwd naar het gevecht met Boterboon. Zou leuk zijn als Mariusz hem vlakt of in een choke houdt ofzo.. :D

poe... wouldnt count on it. ik denk niet dat mariusz klaar is voor dat geweld

Lol tappen voor strikes.

zier er naar uit dat pudia meer adem heeft vergeleken met de sylvia gevecht

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:43 ----------

ja joh sie butterbean had ik serieus nog wel aangekund zie je hoe makkelijk hij naar de grond gaat en eenmaal daar is die te vet om om te rollen en in guard te gaan liggen :D

Het is zijn leven. Ik vond het bruter met zijn 144kg droog als STM. Maar **** wat heeft hij een doorzettingsvermogen, moet toch pijn doen om die massa gewoon af te staan voor je nieuwe doel, niets dan respect.

---------- Toegevoegd om 02:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Alleen raar dat hij nu net minder droog staat...

Mariuzs is wel iemand met een ijzeren wil, dicipline en doorzettingsvermogen. Hij zal volgens mij ook nooit wat aanpakken, als hij er niet zeker van is dat hij er ook ontzettend goed in kan worden.
In dat filmpje tegen Butterboon, zie je ook dat hij stukken sneller is nu. Goede keus voor zijn doel!

Uitstekende partij van Mariusz... Natuurlijk moet hij nog werken aan bepaalde zaken, maar dit is een vooruitgang tov zijn partij tegen Sylvia.

nice, hij heeft hem gewoon verrot geslagen. butterbean had geen kans.

Die Butterbean lijkt wel een gestrande walvis wanneer die de grond raakt.. Totaal kansloos.

idd,nog eens een bewijs als je iemand tegen de grond kunt werken,je al half gewonnen bent,is met een straatgevecht ook zo,gewicht en kracht speelt dan geen rol meer,en pudz was gewoon sneller.
dienen dikken kreeg flink wat klappen te verduren:p
is dat een of andere sponsor op zn rug gepaint ofzo????

Leuk om te zien dat Butterbean in die schijnbeweging trapte van Pudz en na de takedown was het gewoon gauw over: is al dat tire-flipping nog ergens goed voor geweest. ;)

Echt technisch was het gevecht niet; Mariusz moest alleen zijn verdediging omhoog houden om geen rechtse hoek te krijgen in het staand gevecht.

Je ziet duidelijk dat Pudz gewonnen heeft qua mobiliteit en voetenwerk, alhoewel ik nog niet onder de indruk ben van zijn boks- en trapkwaliteiten en ook zijn conditie is niet getest in deze partij ... :D

We zullen zien wat de toekomst brengt; hij zal zijn tegenstanders natuurlijk goed blijven uitkiezen en langzaam maar zeker zijn boks- en grondwerkcapaciteiten uitbouwen en versterken.

Een ding is zeker: Mariusz is enorm gedreven en gefocused!

Die arme Mageriusz Pudzianowski.
Ben benieuwd wie er aan de top staan van sterkste man van nederland.
Als daar streng op roids gecheckt gaat worden.

Ik begrijp niet goed wat dit met huidige topic te maken heeft.
Maar er zal weinig of niets veranderen aan het eindklassement!

Mariusz laat zien wat voor een atleet hij is. Multidisciplinair met een leeuwenhart. :cool:

:eek: watta faack
op fibo was ie echt nog HUGE mofo
maar toch dikke respect

Nou nou, die "boterboon" zal wel spijt hebben van zijn woorden: "he hits like a girl, a strong girl, a very strong girl, but like a girl" :roflol:
Hij flikt het hem toch maar! :bow:

Ik vond er eigenlijk niet veel aan... Moest hij nu echt zoveel afvallen om tegen butterbean te vechten?

Ik begrijp niet goed wat dit met huidige topic te maken heeft.
Maar er zal weinig of niets veranderen aan het eindklassement!

Mariusz laat zien wat voor een atleet hij is. Multidisciplinair met een leeuwenhart. :cool:
Mike, wat een zielig en hypocriet varken ben jij ook. Altijd als er ergens een anabolenvinger gewezen wordt, dan ben jij erbij om als moraalridder op te treden.

Succes met je onderhoudsdosis test.

Terug
Naar boven