MuscleMeat

mark's rotlog

Wat ga je goed! Kcal's zien er top uit, binnenkort zit je weer op de 4000! :thumbs:
Doorgaan beest! :hedbang:

Dankjewel, let maar op, van de zomer heb ik de tijd en dan ga ik echt tekeer met eten en trainen!

Dit gebeurde mij een tijdje terug ook, met het schamele gewicht van 57.5 :(
Ik ben benieuwd wat wel ademen gaat betekenen voor mijn bench :)

Laat maar weten dan of het beter gaat :p

en bij bench goed onthouden als je vanboven naar beneden zakt diep inademen. Dan krachtig naarboven duwen terwijl je uitademt.
Dit voor elke rep.
Meeste mensen (zoals ik voorheen) hebben de gewoonte telkens heel weinig in te ademen.

Ik had het ook pas door toen men stiefvader (nooit krachttraining gedaan) toonde hoeveel kracht je uit adem kon halen.
verder mocht ik ook zo hard slagen of kniestosten of wat dan ook in zen maag geven, door men zijn adem te spelen werd hij niets gewaar :D

Edit : zie nu na vorige post te lezen je kcals pas : Je bent ook een hevige bulker :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Eerst dit even aanzien en dan kan ik kijken hoe ik verder kan verhogen, dit is al een grote stap voor mij en ik ben nog geen week bezig.

Het zou wel tof zijn als ik in de zomer continu 4000+ dagen zou kunnen draaien :D

Laat maar weten dan of het beter gaat :p

en bij bench goed onthouden als je vanboven naar beneden zakt diep inademen. Dan krachtig naarboven duwen terwijl je uitademt.
Dit voor elke rep.
Meeste mensen (zoals ik voorheen) hebben de gewoonte telkens heel weinig in te ademen.

Ik had het ook pas door toen men stiefvader (nooit krachttraining gedaan) toonde hoeveel kracht je uit adem kon halen.
verder mocht ik ook zo hard slagen of kniestosten of wat dan ook in zen maag geven, door men zijn adem te spelen werd hij niets gewaar :D

Edit : zie nu na vorige post te lezen je kcals pas : Je bent ook een hevige bulker :thumbs:

Zal ik doen, bedankt he!

Het bulken gaat zo wel lekker, ik bulk natuurlijk niet zo extreem als jou ;)

Zal ik doen, bedankt he!

Het bulken gaat zo wel lekker, ik bulk natuurlijk niet zo extreem als jou ;)

Op niet werkdagen lukt het me ook niet altijd 4000-5000 te halen dus je gaat er denk wel even hard op.

Nu zit ik vandaag aan de 3500 en zit echt propvol, krijg geen hap meer binnen, maar wil perse die 4000telkens halen.
Maar moet zo gaan slapen, dan misschien maar snachts opstaan en 500kcals binnenproppen :p

4000 kcal? dat is inderdaad netjes hoor, toen ik bulkte zat ik op 3100 ofzo, was zowat mijn maximum...

als ik wat kcal bommen kan vinden ga ik proberen om naar 3500 te gaan volgende maand ofzo, na de cut :D

je bent weer zo'n vent met stats die hoger zijn dan mij (mooie stats trouwens :cool:) maar je deadlift is toch wat zwakker dan de mijne :D

kan je niet meer deadliften, of doe je rustig aan? (goed op je vorm letten natuurlijk, is belangrijk.)

4000 kcal? dat is inderdaad netjes hoor, toen ik bulkte zat ik op 3100 ofzo, was zowat mijn maximum...

als ik wat kcal bommen kan vinden ga ik proberen om naar 3500 te gaan volgende maand ofzo, na de cut :D

je bent weer zo'n vent met stats die hoger zijn dan mij (mooie stats trouwens :cool:) maar je deadlift is toch wat zwakker dan de mijne :D

kan je niet meer deadliften, of doe je rustig aan? (goed op je vorm letten natuurlijk, is belangrijk.)

Pinda's? :D
650kcal's per 100gr.. :D

Op niet werkdagen lukt het me ook niet altijd 4000-5000 te halen dus je gaat er denk wel even hard op.

Nu zit ik vandaag aan de 3500 en zit echt propvol, krijg geen hap meer binnen, maar wil perse die 4000telkens halen.
Maar moet zo gaan slapen, dan misschien maar snachts opstaan en 500kcals binnenproppen :p

Haha, doe dat maar. Desnoods giet je er gewoon een liter melk in (dat past er toch altijd bij :))

Dankjewel, ik zou er zelf misschien nog wel meer uit kunnen halen, want tussen mijn avondmaaltijd (6 uur) en mijn late avondmaaltijd (11 uur) zit ruim 5 uur wat misschien een beetje tegen de bodybuild principes ingaan.
Maar ach...

Mijn deadlift is helaas nogal laag, ik denk dat ik de techniek nog niet helemaal goed heb. De laatste keer ging het wel lekker, ik heb het gevoel dat nu met een betere techniek en beter ademen dat ik toch weer iets hoger ga kunnen :)

We zien het woensdag, dan is het voor mij deadlift dag!

Haha, doe dat maar. Desnoods giet je er gewoon een liter melk in (dat past er toch altijd bij :))

Dankjewel, ik zou er zelf misschien nog wel meer uit kunnen halen, want tussen mijn avondmaaltijd (6 uur) en mijn late avondmaaltijd (11 uur) zit ruim 5 uur wat misschien een beetje tegen de bodybuild principes ingaan.
Maar ach...

Mijn deadlift is helaas nogal laag, ik denk dat ik de techniek nog niet helemaal goed heb. De laatste keer ging het wel lekker, ik heb het gevoel dat nu met een betere techniek en beter ademen dat ik toch weer iets hoger ga kunnen :)

We zien het woensdag, dan is het voor mij deadlift dag!

Succes alvast, ga lekker knallen en PR's behalen. En bij 1RM moet je niet veel letten op je techniek, dan is het wat minder van belang dan gaat het er gewoon om dat je die kreng van een stang omhoog krijgt. :D

Die zijn toch niet zo moeilijk te vinden ?

- melk (volle) / chocolade melk (volle)
- noten
- rijst

wie vult aan ?

Ja maar ik bedoel meer de wat gezondere etensware

Morgen kan ik weer lekker :)

Squat
5x51
5x61
5x71
5x81
5x91

Bench Press
5x38.5
5x43.5
5x48.5
5x53.5
5x58.5

Pendlay row (voor het eerst, ging lekker!)
5x32.5
5x37.5
5x42.5
5x47.5
5x52.5

Gaat lekker! Gewoon een nieuwe PR gehaald op je bench! :thumbs:

Als ik het haal tenminste ;)
Ik heb met rippetoe al eerder 5-5-3 gehaald met 58.5 dus dat wordt nog geen PR.

Terug
Naar boven