Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Damn, goed fysiek hoor. Zal wel procentje 6-8 zijn?
Hoe zit je voeding nu in elkaar?
). Op schouder armen en borst ben ik het droogst.
)

Respect dat je met zulke snacks nog steeds zon laag VP kan bereiken. Je hebt trouwens masterlijke aanhechtingen, echt jelly man
abbo trouwens
+1 Eet zelf gewoon af en toe een pizza, shoarma, chocolade komt regelmatig voorbij etc en val gewoon af heurKan pics niet laden op mn mobiel. Maar ziet er lekker uit.

Nu al? Hoe lang cut je al en hoe ver onder je onderhoud? 400 cals per dag ofzo?
What's wrong with snacks? Gaat om de energie. Zolang je maar gevarieerd eet zodat je alles binnenkrijgt, mogen er best wat snacks bij. Waarom zou vet uit bijv. noten goed zijn voor de spiermassa en vet uit chocola slecht? Ok in noten zitten wel vitamines en mineralen die je in chocola niet aantreft, maar zodra je uit andere voeding al voldoet aan deze behoeften maakt het niet meer uit.
Sorry dat ik mij meng in deze discussie maar heeft bv chocolade vs noten niet te maken met de insuline piek die je krijgt door de suikers in de chocolade.
Dacht dat ik dat gelezen had ergens, kan ook compleet mis zijn.
Mmm wel leip, zou je toch niet echt spierverlies moeten hebben?
Sorry dat ik mij meng in deze discussie maar heeft bv chocolade vs noten niet te maken met de insuline piek die je krijgt door de suikers in de chocolade.
Dacht dat ik dat gelezen had ergens, kan ook compleet mis zijn.
Hij drinkt er een shake bij, maar dan nog gaat om totale macro's.
Blijkbaar werkt het want hij is ripped as ****
Allemaal aan de chips chocola en whey shakes
Ben ik wel met je eens, maar het gaat vooral om timing van simpele carbs.
Insulinepiek heeft ook te maken met GI, wanneer je het samen eet met een eiwitbron eet dan daalt glycemic index.

Haha! Zou wel goed zijn eigenlijk, in de voedingssectie wordt er imo te streng naar voedingsschema's gekeken, en teveel belang gelegd op 'strikt eten' en 'goede bronnen'. Ik zou zeggen kijk in de eerste instantie naar macro's, micro's en energie, en dan zie je dat je je toch nog veel kan veroorloven wbt 'dirty voeding' en alsnog dichtbij het optimum zitten voor deze 3 factoren.
Jij bulkt toch graag op bananen? Want ik las ooit dat jij ook een moeilijke eter bent.

Vooral voor mij, als ik massa win is het bijna 100% spier

)