Fitness Seller

Nieuws Marokkaans tuig wordt afgekocht

bron?

echt..... Te gek voor woorden dit,
wat moet er nou in godsnaam gebeuren voordat ze die ventjes eens keihard aanpakken?
Waarsch pas zodra het al te laat is.

Hier zijn werkelijk waar geen woorden voor. Integreren? Nee joh! Paradijs op aarde; Nederland. Welkom

Voor die 2250 euro kon je een paar "enkele reis terug naar eigen land" vlieg tickets kopen.

Of een bus vol stampen met dat tuig en 2250 euro aan diesel tanken en die bus laten rijden naar verwegiestan.
(Zul je net zien dat deze bus niet verongelukt als het op reis gaat)

Belachelijk voor woorden dat ze die mannekes moeten 'omkopen/geld geven' om zich eigen rustig te houden.
Dit is vragen om chantage!

Laatst bewerkt:
Hahahahaha...wat een debiele bestuurders heeft ons land toch.

Hahaha dit is te epic voor woorden.:roflol:

Al een geluk dat het niet in België is gebeurd, anders was ik nog kwader geweest na het lezen van dit bericht.

Ben benieuwd wiens idee dit was.

een boekenbon :roflol: Godver als ik nou naar de gemeente ga en zeg dat ik op 31 december alle bushokjes in mijn wijk ga slopen krijg ik dan ook een boekenbon? Voor 2.250 euro kan je genoeg kogels kopen om die sneeuwballenaanval te weerstaan, beter besteed geld. Voor wat meer heb je er ook nog een paar mooie urnen bij.

+1

Zouden ze meer moeten doen :laugh:

Voor die 2250 euro kon je een paar "enkele reis terug naar eigen land" vlieg tickets kopen.

Of een bus vol stampen met dat tuig en 2250 euro aan diesel tanken en die bus laten rijden naar verwegiestan.
(Zul je net zien dat deze bus niet verongelukt als het op reis gaat)

Belachelijk voor woorden dat ze die mannekes moeten 'omkopen/geld geven' om zich eigen rustig te houden.
Dit is vragen om chantage!

Als ze een busje regelen dan breng ik ze GRATIS terug naar marokko

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Behandel ze maar zoals ze daar behandeld worden. Er zijn genoeg goedkopere manieren idd :D niks onetisch aan:p

lekkere vrouw:D

ja sorry hoor... al dat softe gedoe. :)

Maar hoeft niet verbazen voor wie de burgemeester van Gouda ondertussen een beetje kent...

Goede zaak. Nederland is democratisch en dit is dus door alle burgers beslist. Marokkanen:thumbup:

• Like
Waarderingen: Roth
een paar stroppen was goedkoper geweest. paar dagen laten bungelen, zodat de honden er aan kunnen vreten en daarna het touw hergebruiken voor degene die het nog steeds niet hebben afgeleerd.

Terug
Naar boven