AndroidHealthClinic

Nieuws Marokkaans tuig wordt afgekocht

Eén kogel per persoon is goedkoper imo. Misschien ideetje voor volgend jaar?

Tuig moet je niet afkopen maar gewoon vast zetten.

Diegene wat zich misdragen gewoon meteen bij de grens afzetten en uitzwaaien.

+100 voor die jongeren. Niet voor hun directe acties, maar omdat zij indirect hebben weten aan te tonen dat we geregeerd worden door een stel ruggegraat-loze zakken zonder principes.

Men hoopt misschien dat die jongeren nu een soort schuldgevoel krijgen en zich daarom beter gaan gedragen/integreren. Ik geloof daar niet in. Ik denk dat ze die politici hartelijk danken en hen vervolgens met z'n allen hard uitlachen en vrolijk verder gaan met hun gangster leventje.

Men hoopt misschien dat die jongeren nu een soort schuldgevoel krijgen en zich daarom beter gaan gedragen/integreren. Ik geloof daar niet in. Ik denk dat ze die politici hartelijk danken en hen vervolgens met z'n allen hard uitlachen en vrolijk verder gaan met hun gangster leventje.
Niet te vergeten wat voor een boodschap dit stuurt naar de rest van dat volk :o. Betaald krijgen nadat je mensen lastig valt / overvalt en de gemeente weet wie het was/waren. Super land dit :D

Laatst bewerkt:
Toen ik dit las werd ik wel kwaad. Jongeren afkopen om te gedragen, doe toch normaal man.

Buiten zijn heerlijke reacties tijdens debatten heb ik niets met Geert Wilders op, maar door dit soort onzin denk ik toch erover om er gewoon op te stemmen om die andere maloten is wakker te schudden.

Geld betalen uit angst om gezeik te krijgen.. Het is net de mafia.

In en in triest dit.

Prachtig initiatief.

Nu hopen dat dit overal wordt ingevoerd!

Laatst bewerkt:
Vraag me af hoeveel er van waar is. Niet te geloven als het wel zo is.

Vraag me af hoeveel er van waar is. Niet te geloven als het wel zo is.
Zelfs als het waar is wat die politieke site beweert, dan nog vind ik het onzin om geld te pompen in feestjes als overheid. Feestjes betaal je maar zelf. De overheid heeft belangrijkere zaken te financiëren.

Sirieus, walchelijk dit.. Hier word ik nou sirieus echt opgefokt van.
Klote lui zijn het, en dan nog belonen ook!? het moet niet gekker worden!

haha fkng erg daarom stem ik dus ook niet vvd get the **** out of here.

Terug
Naar boven