Walvis
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
skinnie gaat ook regelmatig met skinnies piet op de vuist... skinnie wint meestal...

Een van de vrouwen heeft volgens hem vijf minuten de claxon ingedrukt, maar niemand kwam helpen. Toen duidelijk werd dat 112 was gebeld, namen de jongeren de benen. De vier hebben aangifte gedaan. De zwager van Visser voelt er weinig meer voor om nog als zwarte piet over straat te gaan.
(novum)
![]()
Het is ook echt lachen wat voor een schijterig volkje Nederlanders zijn. Denk maar niet dat iemand wat doet als je door 6 Marokkanen wordt neergetrapt.
Ik had ook een keer een knokpartij met een paar van die debielen in de metro. Iedereen ook echt kijken van "Ik besta niet". Gelukkig dat er snel een halte kwam want tegen 4 Marokkanen van 1,80 red ik het echt niet.
Dit, maar dat is niet eens het grootste probleem.Vind je't gek Weekend, voor je het weet heb je een dolk in je borst.

Dit, maar dat is niet eens het grootste probleem.
Voor je het weet wordt je opgepakt door de politie voor mishandeling en heb je dagelijks een groepje marokkanen achter je aan die wraak willen![]()

k*tte marokane!!!1 k*t swarte!!!!!! gellukkig staat pvda goed in de pijlingen dus komt geert snel aan de macht!!!!
Voorspelbare reactie. Het grappige is dat door dit soort mensen de echte problemen nooit benoemd worden.