XXL Nutrition

Nieuws Marokkaanse jongeren op de vuist met pieten

Geen cadeautjes van onze lieve sint voor de marrokaantjes

Nationalistische knokploegen vormen en die hele wijk uitkampen...

Een van de vrouwen heeft volgens hem vijf minuten de claxon ingedrukt, maar niemand kwam helpen. Toen duidelijk werd dat 112 was gebeld, namen de jongeren de benen. De vier hebben aangifte gedaan. De zwager van Visser voelt er weinig meer voor om nog als zwarte piet over straat te gaan.

(novum)

:(

Het is ook echt lachen wat voor een schijterig volkje Nederlanders zijn. Denk maar niet dat iemand wat doet als je door 6 Marokkanen wordt neergetrapt.

Ik had ook een keer een knokpartij met een paar van die debielen in de metro. Iedereen ook echt kijken van "Ik besta niet". Gelukkig dat er snel een halte kwam want tegen 4 Marokkanen van 1,80 red ik het echt niet.

Vind je't gek Weekend, voor je het weet heb je een dolk in je borst.

triest.

Het is ook echt lachen wat voor een schijterig volkje Nederlanders zijn. Denk maar niet dat iemand wat doet als je door 6 Marokkanen wordt neergetrapt.

Ik had ook een keer een knokpartij met een paar van die debielen in de metro. Iedereen ook echt kijken van "Ik besta niet". Gelukkig dat er snel een halte kwam want tegen 4 Marokkanen van 1,80 red ik het echt niet.

Vind je't gek Weekend, voor je het weet heb je een dolk in je borst.
Dit, maar dat is niet eens het grootste probleem.
Voor je het weet wordt je opgepakt door de politie voor mishandeling en heb je dagelijks een groepje marokkanen achter je aan die wraak willen :roflol:

Dit, maar dat is niet eens het grootste probleem.
Voor je het weet wordt je opgepakt door de politie voor mishandeling en heb je dagelijks een groepje marokkanen achter je aan die wraak willen :roflol:

Politie is soms ook zo gul dat ze je naam vertellen in de krant. :p

k*tte marokane!!!1 k*t swarte!!!!!! gellukkig staat pvda goed in de pijlingen dus komt geert snel aan de macht!!!!

Zal vast een demonstratie zijn omdat de moslims tegen de mijter van Sinterklaas zijn.

Stop al die Marokkanen in een grote zak en stuur ze terug naar Spanje Marokko.

Ik ben dit gezeik potverdomme echt spuugzat. Er moet nu echt een keer iets gedaan worden aan dat tuig.

Ik heb zelf tot m'n 17e in rotterdam zuid gewoond en werd bijna elke dag lastig gevallen door marokkaans tuig. En ze waren altijd met veel meer dus ik kon weinig doen.
Het lijkt er gewoon op alsof die figuren echt niks anders doen dan andere mensen lastig vallen....

K*tmarokanen.

Zijn we ook weer van die hele sinterklaas meuk af.

Meteen afschieten, tijd dat iemand het hef eens in eigen handen neemt, en voor zichzelf begint te killen.

Terug
Naar boven