Kerst is veel romantischer he Mikki? lekker voor de open haard naast de Kerstboom.![]()
Inderdaad!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerst is veel romantischer he Mikki? lekker voor de open haard naast de Kerstboom.![]()
puntje voor jouIk moet zeggen dat wanneer je zwarte pieten gaat belagen die er zijn om kinderen een plezier te doen, je echt behoorlijk hard faalt als mens.

kun je het nou potverdomme geloven dat die k*tmensen dit in een vreemd landen durven te doen?
ziek word ik ervan.
Dat is toch juist iets goeds?lol er is een topic over racistische uitingen en hier hebben we het over marrokanen (neem ik aan van naam topic) en die 1 voor 1 een nekschot geven ?
ligt eraan .. welk gedeelte bedoel je ?
kun je het nou potverdomme geloven dat die k*tmensen dit in een vreemd landen durven te doen?

heheZe wonen hier waarschijnlijk langer dan jij, maar dat even terzijde.
Zie iedereen gelijk weer op dit marokkanen topic duiken![]()

Ze wonen hier waarschijnlijk langer dan jij, maar dat even terzijde.
lol er is een topic over racistische uitingen en hier hebben we het over marrokanen (neem ik aan van naam topic) en die 1 voor 1 een nekschot geven ?
maar toch klopt het niet zeg dan ik zal die mensen aanpakken die dat hebben gedaan maar niet van laten we marokanen 1 voor 1 een nekschot gevengelijk hebben ze, sorry hoor.
je zou voor minder racist worden.
zwarte pieten die kinderen wat gaan helpen in elkaar slaan...wtf!
dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in nederland heb gewoont maar in belgie...