AndroidHealthClinic

Nieuws Marokkaanse jongeren op de vuist met pieten

kun je het nou potverdomme geloven dat die k*tmensen dit in een vreemd landen durven te doen?

ziek word ik ervan.

Ik moet zeggen dat wanneer je zwarte pieten gaat belagen die er zijn om kinderen een plezier te doen, je echt behoorlijk hard faalt als mens.

één voor één, een nekschot geven.

lol er is een topic over racistische uitingen en hier hebben we het over marrokanen (neem ik aan van naam topic) en die 1 voor 1 een nekschot geven ?

nou,nou nekschot??,Trap ze op z,n minst met een goed pak slaag het land uit.
En dat is niet racistisch maar gewoon een mooie oplossing

de telegraaf zal wel een melding maken van een vechtpartij tussen marokkanen en verklede antillianen haha!

erg triest dit :( heel triest :S

Ze wonen hier waarschijnlijk langer dan jij, maar dat even terzijde.

Zie iedereen gelijk weer op dit marokkanen topic duiken:roflol:

Ze noemen zichzelf altijd Marokkaan.
2v93ehj.gif

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

beginnerbb vindt dat gek inderdaad. Er zijn immers geen problemen met Marokkanen.
2v93ehj.gif

lol er is een topic over racistische uitingen en hier hebben we het over marrokanen (neem ik aan van naam topic) en die 1 voor 1 een nekschot geven ?

gelijk hebben ze, sorry hoor.
je zou voor minder racist worden.
zwarte pieten die kinderen wat gaan helpen in elkaar slaan...wtf!

Ze wonen hier waarschijnlijk langer dan jij, maar dat even terzijde.

Zie iedereen gelijk weer op dit marokkanen topic duiken:roflol:

dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in nederland heb gewoont maar in belgie...

gelijk hebben ze, sorry hoor.
je zou voor minder racist worden.
zwarte pieten die kinderen wat gaan helpen in elkaar slaan...wtf!

dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in nederland heb gewoont maar in belgie...
maar toch klopt het niet zeg dan ik zal die mensen aanpakken die dat hebben gedaan maar niet van laten we marokanen 1 voor 1 een nekschot geven

Terug
Naar boven