- Waardering
- 410
dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in nederland heb gewoont maar in belgie...
Same difference.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat komt waarschijnlijk omdat ik nooit in nederland heb gewoont maar in belgie...
maar toch klopt het niet zeg dan ik zal die mensen aanpakken die dat hebben gedaan maar niet van laten we marokanen 1 voor 1 een nekschot geven
dan heb je helemaal gelijk !hij doelt niet om marokanen in het geheel, maar op degene die dit hebben gedaan, waarin ik heb alleen maar gelijk kan geven.
geen problemen met marokanen wel problemen met wat er mee speeltwat ik nog het ergste vind aan dit soort dingen is dat het echt tegenwoordig DAGELIJKS gebeurd, van die ==&é="='=é="'éé""é' Marrokanen die iemand in elkaar slaan, verkrachten of vermoorden, en niemand die er een oog voor opentrekt.
wanneer ik hier bijvoorbeeld in de klas tijdens zedeleer iets over vertel bekijkt iedereen mij raar en zegt men dat die mensen het gewoon moeilijk hebben zich aan te passen....
wanneer ik zeg dat ik filip de winter en geert wilders geweldige kerels vinden krijg ik van niemand van de 50 mensen in mijn klas iemand die het met mij eens is...
blijkbaar hebben andere mensen hier dus geen problemen mee?
wat ik nog het ergste vind aan dit soort dingen is dat het echt tegenwoordig DAGELIJKS gebeurd, van die ==&é="='=é="'éé""é' Marrokanen die iemand in elkaar slaan, verkrachten of vermoorden, en niemand die er een oog voor opentrekt.
wanneer ik hier bijvoorbeeld in de klas tijdens zedeleer iets over vertel bekijkt iedereen mij raar en zegt men dat die mensen het gewoon moeilijk hebben zich aan te passen....
wanneer ik zeg dat ik filip de winter en geert wilders geweldige kerels vinden krijg ik van niemand van de 50 mensen in mijn klas iemand die het met mij eens is...
blijkbaar hebben andere mensen hier dus geen problemen mee?
helemaal mee eens !Die Marokkanen zijn gewoon in Nederland geboren.
Dus de opvatting dat ze moeite hebben zich aan te passen geld niet.
Iedereen krijgt dezelfde kansen...
Tja dan kom de stelling: Wat nou als het gewoon nederlanders waren? Kun je niet omheen eigenlijk als je echt die-hard anti mocro bent.
hij doelt niet om marokanen in het geheel, maar op degene die dit hebben gedaan, waarin ik heb alleen maar gelijk kan geven.

bullshit ouders hebben er niks mee te maken jij ging ook je eigen gang vroeger net zoals iedereen als je iets wou doen deed je het en miss nu nog ! en het zijn vaak genoeg nederlanders kijk maar naar amersfoort daar is het miss wel 50/50 net zoveel nederlanders flikken hier wat als marokanen waarom lees je niet even het forum "hoe zie je dat iemand geband is" ik vind niet dat je zulke uitlatingen moet doen op een ras !Wat als wat als. NEE het zijn geen nederlanders en dat is 99/100 keer zo!
Allemaal optieven die debielen, die ouders zijn net zo schuldig hieraan. Verantwoording 0.
bullshit ouders hebben er niks mee te maken jij ging ook je eigen gang vroeger net zoals iedereen als je iets wou doen deed je het en miss nu nog ! en het zijn vaak genoeg nederlanders kijk maar naar amersfoort daar is het miss wel 50/50 net zoveel nederlanders flikken hier wat als marokanen waarom lees je niet even het forum "hoe zie je dat iemand geband is" ik vind niet dat je zulke uitlatingen moet doen op een ras !
bullshit ouders hebben er niks mee te maken jij ging ook je eigen gang vroeger net zoals iedereen als je iets wou doen deed je het en miss nu nog ! en het zijn vaak genoeg nederlanders kijk maar naar amersfoort daar is het miss wel 50/50 net zoveel nederlanders flikken hier wat als marokanen waarom lees je niet even het forum "hoe zie je dat iemand geband is" ik vind niet dat je zulke uitlatingen moet doen op een ras !

hoe zit dat in het algemeen dan over alle nederlandse gevangenissen verspreid ik denk dat het % dan wel mee zal vallen maar toch ff eerlijkIn de gevangenis van antwerpen zitten voor 90% allochtonen, wel ook veel oostblokkers.
Dat het meeste van de criminaliteit door allochtonen gepleegt word is gwn zo, en nee ik ben niet zo iemand die hierdoor op wilders of het vlaams belang gaat stemmen.
hoe zit dat in het algemeen dan over alle nederlandse gevangenissen verspreid ik denk dat het % dan wel mee zal vallen maar toch ff eerlijk
marokaan nederlander wat dan ook we moeten allemaal met elkaar leven !
daarbij komt dat het zeker niet goed is wat er is gebeurd maar ik geloof dat we dat beter op de persoon zelf kunnen aankijken en niet het feit dat het een marokaan is ...