MuscleMeat

Nieuws Marokkaanse jongeren op de vuist met pieten

dan is het niet racistisch maar ken je toch lekker schelden op diegene die het geflikt hebbe ;-)

ja eigen schuld hè, hadden ze maar een vakantie moeten krijgen van de staat naar een mooi strandje in het buitenland, dan was dit nooit gebeurd!.

Stelletje helden, durven echt alleen wanneer ze met een groep zijn...

Keihard aanpakken dat tuig, deporteren is waarschijnlijk geen optie omdat ze in nederland zijn geboren.

wat ik nog het ergste vind aan dit soort dingen is dat het echt tegenwoordig DAGELIJKS gebeurd, van die ==&é="='=é="'éé""é' Marrokanen die iemand in elkaar slaan, verkrachten of vermoorden, en niemand die er een oog voor opentrekt.

wanneer ik hier bijvoorbeeld in de klas tijdens zedeleer iets over vertel bekijkt iedereen mij raar en zegt men dat die mensen het gewoon moeilijk hebben zich aan te passen....

wanneer ik zeg dat ik filip de winter en geert wilders geweldige kerels vinden krijg ik van niemand van de 50 mensen in mijn klas iemand die het met mij eens is...

blijkbaar hebben andere mensen hier dus geen problemen mee?

wat ik nog het ergste vind aan dit soort dingen is dat het echt tegenwoordig DAGELIJKS gebeurd, van die ==&é="='=é="'éé""é' Marrokanen die iemand in elkaar slaan, verkrachten of vermoorden, en niemand die er een oog voor opentrekt.

wanneer ik hier bijvoorbeeld in de klas tijdens zedeleer iets over vertel bekijkt iedereen mij raar en zegt men dat die mensen het gewoon moeilijk hebben zich aan te passen....

wanneer ik zeg dat ik filip de winter en geert wilders geweldige kerels vinden krijg ik van niemand van de 50 mensen in mijn klas iemand die het met mij eens is...

geen problemen met marokanen wel problemen met wat er mee speelt

Die Marokkanen zijn gewoon in Nederland geboren.
Dus de opvatting dat ze moeite hebben zich aan te passen geld niet.
Iedereen krijgt dezelfde kansen...

en ik denk dat het zelfs net zoveel nederlanders zijn die wat flikken alleen daar hoor je nooit wat over

Tja dan kom de stelling: Wat nou als het gewoon nederlanders waren? Kun je niet omheen eigenlijk als je echt die-hard anti mocro bent.

zat ik net op te wachten :P

Tja dan kom de stelling: Wat nou als het gewoon nederlanders waren? Kun je niet omheen eigenlijk als je echt die-hard anti mocro bent.

Wat als wat als. NEE het zijn geen nederlanders en dat is 99/100 keer zo!

Allemaal optieven die debielen, die ouders zijn net zo schuldig hieraan. Verantwoording 0.

Wat als wat als. NEE het zijn geen nederlanders en dat is 99/100 keer zo!

Allemaal optieven die debielen, die ouders zijn net zo schuldig hieraan. Verantwoording 0.
bullshit ouders hebben er niks mee te maken jij ging ook je eigen gang vroeger net zoals iedereen als je iets wou doen deed je het en miss nu nog ! en het zijn vaak genoeg nederlanders kijk maar naar amersfoort daar is het miss wel 50/50 net zoveel nederlanders flikken hier wat als marokanen waarom lees je niet even het forum "hoe zie je dat iemand geband is" ik vind niet dat je zulke uitlatingen moet doen op een ras !

bullshit ouders hebben er niks mee te maken jij ging ook je eigen gang vroeger net zoals iedereen als je iets wou doen deed je het en miss nu nog ! en het zijn vaak genoeg nederlanders kijk maar naar amersfoort daar is het miss wel 50/50 net zoveel nederlanders flikken hier wat als marokanen waarom lees je niet even het forum "hoe zie je dat iemand geband is" ik vind niet dat je zulke uitlatingen moet doen op een ras !

In de gevangenis van antwerpen zitten voor 90% allochtonen, wel ook veel oostblokkers.
Dat het meeste van de criminaliteit door allochtonen gepleegt word is gwn zo, en nee ik ben niet zo iemand die hierdoor op wilders of het vlaams belang gaat stemmen.

ouders hebben er wél mee te maken, zij verzorgen sowiso de opvoeding. ;)

als die faalt krijg je van die agressieve rellertjes vaak. Nederlandse ouders falen ook wel eens, maar je ziet toch wel heel opvallend vaak dat
het voornamelijk arabieren zijn. komt omdat de ouders zelf ook andere
normen & waarden meekregen die in dat land (schijnbaar) normaal zijn
en denken ze dat die dingen hier ook mogen en/of gedoogd worden.

In de gevangenis van antwerpen zitten voor 90% allochtonen, wel ook veel oostblokkers.
Dat het meeste van de criminaliteit door allochtonen gepleegt word is gwn zo, en nee ik ben niet zo iemand die hierdoor op wilders of het vlaams belang gaat stemmen.
hoe zit dat in het algemeen dan over alle nederlandse gevangenissen verspreid ik denk dat het % dan wel mee zal vallen maar toch ff eerlijk
marokaan nederlander wat dan ook we moeten allemaal met elkaar leven !
daarbij komt dat het zeker niet goed is wat er is gebeurd maar ik geloof dat we dat beter op de persoon zelf kunnen aankijken en niet het feit dat het een marokaan is ...

hoe zit dat in het algemeen dan over alle nederlandse gevangenissen verspreid ik denk dat het % dan wel mee zal vallen maar toch ff eerlijk
marokaan nederlander wat dan ook we moeten allemaal met elkaar leven !
daarbij komt dat het zeker niet goed is wat er is gebeurd maar ik geloof dat we dat beter op de persoon zelf kunnen aankijken en niet het feit dat het een marokaan is ...

Van de gevangenissen van nederland weet ik niets, heb het alleen zelf gezien in de gevangenis van antwerpen (en daar zit iedereen van half de provincie antwerpen, niet alleen van de stad want dat is een voorarresthuis).

De vraag is alleen hoe lossen we dit op, in ieder geval niet met halve garen zoals wilders en fillip de winter.

Terug
Naar boven