Pecius
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
Jij bent gewoon mad omdat ik afrikaanse fitness genetics heb en daardoor betere progressie heb dan jij:$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent gewoon mad omdat ik afrikaanse fitness genetics heb en daardoor betere progressie heb dan jij:$

achja dat wordt weer gecompenseerD in intelligentie
achja dat wordt weer gecompenseerD in intelligentie

b*ch please, mensen zijn mensen. Mijn opmerking over de jodenhaters, was slechts een voorbeeld van vooroordelen/generalisatie. De media vermeldt de afkomst van de daders en direct doet men alsof iedereen zo is. Ik kan je echt garanderen dat al die Marokkaanse meisjes met die hoofddoekjes en die Marokkaanse moslims die dagelijks naar de moskee gaan echt zulke dingen niet doen. Iedereen met een opgeschoren kapsel is een Marokkaan. Het klopt dat Marokkanen vaker in aanraking komen dan autochtonen, maar dit is normaal. Mensen die in de criminaliteit belanden komen vaak van een lagere maatschappelijke klasse. Vergelijk autochtonen uit de laagste klasse en Marokkanen uit de laagste klasse en ik weet zeker dat het met justitie in aanraking- gehalte ongeveer gelijk zal liggen. Ik ben zelf ook Marokkaan, zit op het HBO (laatste jaar Bouwkunde), ben nooit met justitie/politie in aanraking gekomen (dit geldt trouwens voor ons gehele gezin). Bijna iedereen hier in mijn omgeving die van Marokkaanse afkomst is volgt een goede opleiding en is serieus bezig iets te maken van zijn/haar leven. Ik kan uit persoonlijke ervaring al een hoop ontkrachten.
Met de kapper?Percentage criminele jongeren (= in aanraking geweest met justitie) tussen de 12-23 jaar in de lagere welstandsklassen: Marokkanen 65%, autochtonen 25%.b*ch please, mensen zijn mensen. Mijn opmerking over de jodenhaters, was slechts een voorbeeld van vooroordelen/generalisatie. De media vermeldt de afkomst van de daders en direct doet men alsof iedereen zo is. Ik kan je echt garanderen dat al die Marokkaanse meisjes met die hoofddoekjes en die Marokkaanse moslims die dagelijks naar de moskee gaan echt zulke dingen niet doen. Iedereen met een opgeschoren kapsel is een Marokkaan. Het klopt dat Marokkanen vaker in aanraking komen dan autochtonen, maar dit is normaal. Mensen die in de criminaliteit belanden komen vaak van een lagere maatschappelijke klasse. Vergelijk autochtonen uit de laagste klasse en Marokkanen uit de laagste klasse en ik weet zeker dat het met justitie in aanraking- gehalte ongeveer gelijk zal liggen. Ik ben zelf ook Marokkaan, zit op het HBO (laatste jaar Bouwkunde), ben nooit met justitie/politie in aanraking gekomen (dit geldt trouwens voor ons gehele gezin). Bijna iedereen hier in mijn omgeving die van Marokkaanse afkomst is volgt een goede opleiding en is serieus bezig iets te maken van zijn/haar leven. Ik kan uit persoonlijke ervaring al een hoop ontkrachten.
Zeer intelligente, vriendelijke allochtone vrienden. Ik begrijp trouwens niet waar je met je post op doelt, dus als je mij dat zou willen uitleggen.Hij heeft allochtone vrienden.. hij weet waarover hij praat.
Percentage criminele jongeren (= in aanraking geweest met justitie) tussen de 12-23 jaar in de lagere welstandsklassen: Marokkanen 65%, autochtonen 25%.
Het WOII voorbeeld wat jij gaf klopt trouwens niet, het waren niet de Nederlanders die Joden "haatten", het waren de Duitsers (nazi's). Het basisprincipe is uiterst simpel te omschrijven: "Jij verziekt mijn land en mijn volk, wij zetten jou eruit". Je zou het zelfs een biologisch/sociaal geïntegreerd afweermechanisme kunnen noemen. De reden dat de nazi's de Joden niet tolereerden, is in principe dezelfde reden dat de Nederlandse bevolking over het algemeen niet positief te spreken is over Marokkanen. "Een bepaalde groep verziekt het land, wij knikkeren jullie eruit". Het is een gedachte waar je je absoluut niet voor hoeft te schamen, maar spijtig genoeg teboe schijnt te zijn in de politiek.
Men voelt zich verdrukt en heeft hier als reden toe dat de autochtoon in grote steden letterlijk in de minderheid is. Bovendien hadden de Joden maling aan het overnemen van de taal en het respecteren van de normen en waarden van de Duitse bevolking, wat een parallel vormt met een groot deel van de Marokkanen die de taal niet spreekt en maling heeft aan de basisnormen en waarden van de Nederlandse maatschappij.
Ik heb zelf een aantal goede allochtone vrienden, zoals je wellicht heb kunnen lezen in mijn posts, en ben blij dat zij niet de 'racist-card' trekken wanneer ik een dergelijk onderwerp aankaart. Bovendien zijn zij ook erg teleurgesteld in de besmeuring van hun naam door een groepje tuig. Dit is ook heel erg zonde en daarom zijn zware straffen/ uitzettingen in mijn ogen een prachtige oplossing voor het probleem dat niet alleen de Nederlanders treft, maar ook de fatsoenlijke Marokkaan.
LUL gewoon Nederlands k*t

Ik raad jou aan de geschiedenisboeken er nogmaals op na te slaan, en dan niet de versimpelde boekjes die op de middelbareschool verplichte kost waren: "nazi's slecht, Joden zielig/zondebok". Het was een gruwelijke oorlog waarin de nazi's véél te ver doorgeschoten waren in hun idealen, tot in het barbaarse. In eerste instantie was de haat gericht op de Joodse elite, die het financiële systeem en de politiek beïnvloedden, niet de burgers. Spijtig genoeg zijn de burgers later bij de vervolging betrokken geraakt. Mijn post beschrijft het basisprincipe voor deze haat: "Jij verziekt mijn land, jij gaat eruit". Dit basisprincipe is nu, hetzij in totáál andere context, ook aan de orde, maar ik zag kans de parallel te gebruiken omdat jij begon over Jodenhaat and all that Jazz.Jij mist de hele essentie van mijn boodschap. Er waren zat Nederlanders destijds in de Nederlandse tak van het naziclubje genaamd de NSB. Als je hier geen weet van hebt moet je dit even googelen. Schuif dus niet alles op de Duitsers af. Mijn hele punt is, dat een aantal Nederlanders in de WO2 een fout hebben gemaakt. Ik ben verstandig genoeg om niet te gaan denken dat alle Nederlanders dezelfde denkwijze als de NSB'ers van vroeger hanteren. Je kan nog zoveel leuzen gaan roepen over dan maar die Marokkanen terugsturen, de meeste zijn hier geboren, 2e/3e generatie kun je niet terugsturen. Dit is inmiddels ook ons land geworden. Sterker nog bij de 3e generatie is dit zelfs hun vaderland. Mensen zijn mensen, maak je een overtreding, dan verdien je straf. De straffen mogen best 2/3 keer zo zwaar worden om mensen af te schrikken, maar je kunt niet iemand zomaar naar een vreemd land sturen. Denk jij dat Marokko zit te wachten op al die criminelen? Marokko hanteert hoge straffen, daardoor is daar ook minder misdaad. Het is toch logisch dat als de straffen laag zijn, dat bepaalde mensen dan eerder risico's gaan nemen. Even tussen haakjes, de Joden verziekten Duitsland vroeger helemaal niet! Die mensen waren gewoon harde werkers en een bepaalde groep gunde hun geen welvaart. Iemand moest de schuld krijgen omdat Duitsland in economisch noodweer zat. De Joden waren dus de zondebokken. Dus ga niet hier lopen lullen dat zij daar de boel verziekten. Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar jij generaliseert naar mijn mening echt veel te veel!
Erg jammer inderdaad dat mijn voorouders machines hebben uitgevonden die lichamelijk werk overbodig maakte.

Lees even verder dan je neus lang is en denk na. In eerste instantie was de haat gericht op de Joodse elite. De Duitse elite wilde hen ontkoppelen van alle invloeden die zij hadden op de gemeenschap. Hitler kwam op een gegeven moment aan de macht met zijn mooie praatjes en zette iedereen op tegen de gehele Joodse bevolking. Dit noemde ik het "Barbaarse gedeelte" in mijn post. Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen? Geen idee, veel propaganda en dergelijken.Duitse haat was helemaal niet gericht op alleen de Joodse elite volgens mij ben jij degene juist die nog kennis moet vergaren.
Lees even verder dan je neus lang is en denk na. In eerste instantie was de haat gericht op de Joodse elite. De Duitse elite wilde hen ontkoppelen van alle invloeden die zij hadden op de gemeenschap. Hitler kwam op een gegeven moment aan de macht met zijn mooie praatjes en zette iedereen op tegen de gehele Joodse bevolking. Dit noemde ik het "Barbaarse gedeelte" in mijn post. Hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen? Geen idee, veel propaganda en dergelijken.
Dat is het verhaal in een notendop.
Heb je al mijn posts wel gelezen? Ik heb het beste voor met de fatsoenlijke allochtone bevolking en wil de rotte appels eruit werpen. Ik snap niet wat hier mis mee is.Doordat er toen waarschijnlijk veel mensen dachten zoals jij nu denkt.