Dat kan allemaal best zijn natuurlijk.
Maar jij kijkt dus nooit naar je eigen ervaring op bepaalde gebieden? Jij maakt dingen mee, maar ja, de statistieken zeggen anders, dus zul jij je het wel verbeelden, zoiets?
Ik heb een paar jaar in Rotterdam Zuid gewoond, als er gedonder was, waren het Marokkanen. Mijn autobanden zijn lek gestoken, ik ben lastig gevallen, uitgemaakt voor Nederlandse k*thoer, overvallen en met een mes bedreigd en ja, door Marokkanen. Ik ga niet in op verdere details, maar leuk was het zeker niet en ja, dat waren ook Marokkanen.
Betekent dit dat er geen goede Marokkanen zijn? Nee, dat betekent dat er in mijn ogen en naar mijn ervaring niet veel zijn, precies zolas ik aangaf in mijn post.
Ken ik er dan geen een? jazeker. Een keurige ontzettend aardige jongeman waar qua manieren en respect mening Nederlands snotapie nog een voorbeeld aan mag nemen. Maar maakt dat dat die rotzakken alom er niet zijn? Helaas......dat dan weer niet.
Het merendeel wat hier zit, is rot. En ik vind het heel erg dat dit niet meer aangepakt wordt, dat zelfs politie te bang is om iets te doen. Nu woon ik in de buurt van Gouda. Moet jij eens heen gaan, moet jij echt eens doen. Dat stadje wordt geterroriseerd door Marokkanen, mensen kunnen daar niet eens rustig naar de kerk of wat ook. Er ligt een Gemeenteplan om die overlast aan te pakken maar dat blijft liggen waar het ligt omdat de politie geen mensen heeft die dit aandurven. O, maar dat is vast ook niet waar dan. Want daar kan ik geen "statistieken" van overleggen. Als je eens niets te doen hebt, zou ik zeggen "ga er eens kijken".
Maar doe wel voorzichtig!