XXL Nutrition

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

Mensen die hier marokkanen gaan verdedigen moeten is door Amsterdam-Oost gaan lopen, blijkbaar komen die mensen nooit buiten en hebben ze geen idee hoeveel overlast dat volk veroorzaakt.

Het is niet voor niets dat de PVV ooit de grootste partij van het land was hoor ;)

15 jaar gewoond in Dordrecht, 3 jaar in Osdorp en nu alweer 2 jaar in maastricht. In Osdorp waren er ontzettend veel Marokkanen, in Dordrecht veel, in Maastricht zie ik ze iets minder.
En dat PVV verhaal raakt kant noch wal. De meeste stemmers kwamen hun dorpjes nooit uit en de enige Marokkaan die ze ooit gezien hadden was op opsporing verzocht en het is niet gek dat heel de partij een zooitje was en nu al helemaal niets meer voorstelt.

15 jaar gewoond in Dordrecht, 3 jaar in Osdorp en nu alweer 2 jaar in maastricht. In Osdorp waren er ontzettend veel Marokkanen, in Dordrecht veel, in zie ik ze Maastricht iets minder.
En dat PVV verhaal raakt kant noch wal. De meeste stemmers kwamen hun dorpjes nooit uit en de enige Marokkaan die ze ooit gezien hadden was op opsporing verzocht en het is niet gek dat heel de partij een zooitje was en nu al helemaal niets meer voorstelt.

True story, ook al is de grote steden de aanhang voor de PVV wel gegroeid de laatste jaren.

Kom zelf al meer dan 40 jaar in diverse puinwijken in Den Haag, ben er zelfs in opgegroeid (Stationsbuurt, Spoorwijk, Morgenstond). Natuurlijk vertoef je liever ergens anders als je de keuze hebt maar het wordt soms voorgesteld als een soort van favela's in Nederland waar je ook overdag je leven niet zeker bent. Natuurlijk zijn er wijken met gebieden die je kan aanmerken als onveilig tijdens bepaalde uren maar het zijn geen volledige no go area's. Vergeleken met andere Europese landen is het in die probleemwijken over het algemeen een stuk veiliger om nog maar niet te spreken over wijken in landen buiten Europa.

Natuurlijk moet je iets meer dan 2000 overvallen per jaar niet licht opvatten maar als je dat berekent over geheel Nederland is de kans dat je wordt overvallen iets meer dan 0,01%. Andere misdrijven scoren nog lager. Dat maakt de overlast er niet minder op maar er is zeker geen sprake van brandhaarden, zo beleven veel wijkbewoners het ook niet eens.

15 jaar gewoond in Dordrecht, 3 jaar in Osdorp en nu alweer 2 jaar in maastricht. In Osdorp waren er ontzettend veel Marokkanen, in Dordrecht veel, in Maastricht zie ik ze iets minder.

:roflol:

Ik woon zelf ook niet in een grote stad, maar je denkt toch niet dat ik omdat ik in een dorp woon ik geen last van marokkanen heb?

Elke keer als ik naar een grote stad ga voor school/werk/uitgaan/kleren heb ik last van marokkanen. Dus ga me nou niet vertellen dat mensen die in dorpen wonen geen last van marokkanen hebben en op de PVV stemmen door opsporing verzocht, dat is wel erg naïef.

Ik woon zelf ook niet in een grote stad, maar je denkt toch niet dat ik omdat ik in een dorp woon ik geen last van marokkanen heb?

Elke keer als ik naar een grote stad ga voor school/werk/uitgaan/kleren heb ik last van marokkanen. Dus ga me nou niet vertellen dat mensen die in dorpen wonen geen last van marokkanen hebben en op de PVV stemmen door opsporing verzocht, dat is wel erg naïef.

Is net zoals een bende hyena's die jaagt op een argeloos prooidier, je bent gewoon een lekker hertje waar die Marokkanen graag op jagen Ruud.:D

Ik kan moeilijk zeggen dat je liegt want ik zal je op je woord moeten geloven en ik vindt het oprecht vervelend voor je als je dit egt allemaal meemaakt maar ik herken dit niet en ik woon in de grote stad.

Het zijn bepaalde groepjes die het verzieken voor de rest. Daarom vind ik persoonlijk dat ze eruit moeten als ze zich misdragen zonder een heleboel gezeur eromheen.

Ik kan moeilijk zeggen dat je liegt want ik zal je op je woord moeten geloven en ik vindt het oprecht vervelend voor je als je dit egt allemaal meemaakt maar ik herken dit niet en ik woon in de grote stad.
Verkleed je eens als een homo en knipoog naar zo'n groepje, zal dan wel lukken :thumbup:

(Waarmee ik niet noodzakelijk wil stellen dat Ruud0111 een homo is. :D)

Ach, op zich heeft ze wel een punt. Als je tien groepjes Marokkanen ziet, dan weet je wel dat de meerderheid van die groepjes bestaat uit k*tjochies die veel te stoer doen.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 12:56 ----------

Sorry hoor, maar ligt het nou aan ons? Uitzichtloze situatie? Waar heb je het over man. Je dient je gewoon normaal beschaafd te gedragen, ik was vroeger ook vaak op straat en ging ook geen al te rare dingen doen. Dat komt vanuit je opvoeding en vanuit jezelf. En in Nederland zijn er heel weinig mensen met een uitzichtloze situatie dat niet aan hen zelf lag. Ik ken genoeg mensen, zowel allochtoon als autochtoon uit lagere sociale klassen, moeilijk gezin etc. die gewoon een goed leven leiden.

Je gedrag doe je zelf, en niemand anders.

Ik leg uit wat redenen zijn voor oververtegenwoordiging in de misdaadcijfers. Het gaat er niet om dat dit een excuus is, maar wil je een probleem "begrijpen" en er iets structureel aan veranderen, dan moet de discussie niet zo smal gevoerd worden, zoals velen hem hier voeren.
En over mensen in uitzichtloze situaties; ach ik zie dagelijks niet anders ivm mijn werk...je hoeft het inderdaad niet te zien wanneer je niet achter de voordeur komt en in de wijken waar ik het over heb. Ik begrijp ook dat mensen zeggen dat dit in Nederland niet voorkomt, wanneer je niet verder komt als je eigen midden klasse wijk, waar alles goed geregeld is. Het is echter klink klare kwats! Helaas....
Verder staat natuurlijk voorop dat een ieder die zich misdraagt ook straf verdiend, echter straffen is een repressiemiddel het lost problemen niet op,je zult moeten zorgen voor een preventieve aanpak.

Ach, toen ik naar de middelbare school in Helmond ging, waar een grote mavo/havo/vwo school was, werd in korte tijd al duidelijk hoe Marokkanen in de omgang waren.

Verkleed je eens als een homo en knipoog naar zo'n groepje, zal dan wel lukken :thumbup:

(Waarmee ik niet noodzakelijk wil stellen dat Ruud0111 een homo is. :D)

Ik denk dat de gemiddelde groep jongens van een jaar of 20 dan wel voldoet, hoef ik niet eens op zoek naar een Marokkaan. :D

Ik denk dat de gemiddelde groep jongens van een jaar of 20 dan wel voldoet, hoef ik niet eens op zoek naar een Marokkaan. :D
Nee er is wel een duidelijke trend wat agressie tegen homo's betreft hoor, is ook in het nieuws geweest. De problemen onder de mat vegen heeft Nederland al lang genoeg gedaan, schiet je weinig mee op. Anderzijds heb je natuurlijk een punt als je zegt stigmatiseren maakt de situatie erger.

Nee er is wel een duidelijke trend wat agressie tegen homo's betreft hoor, is ook in het nieuws geweest. De problemen onder de mat vegen heeft Nederland al lang genoeg gedaan, schiet je weinig mee op. Anderzijds heb je natuurlijk een punt als je zegt stigmatiseren maakt de situatie erger.

Eerlijk gezegd doelde ik niet op geweld, ik ging meer in op Ruud zijn uitspraak dat hij last had van Marokkanen. Dit is natuurlijk een erg breed iets maar ik nam aan dat hij niet ieder busreisje in elkaar geslagen werd.
Dat mensen met een islamitische achtergrond zich minder keurig zullen gedragen naar mensen die zich in het openbaar homoseksueelgedragen geloof ik wel. Ik keur dit natuurlijk ook af.

Laatst bewerkt:
Dan is een enorme claim als dat (ja het is een enorme claim als je een gedeelte van de bevolking in Nederland onfatsoenlijk noemt) niets waard.
Het is hetzelfde als dat ik zeg "iedere Nederlander is gierig en lui" het zijn onzinnige claims gebaseerd op incidenten die er aan meedoen de kloof tussen allochtonen en autochtonen te vergroten en dus een averechts effect hebben.

Dat kan allemaal best zijn natuurlijk.
Maar jij kijkt dus nooit naar je eigen ervaring op bepaalde gebieden? Jij maakt dingen mee, maar ja, de statistieken zeggen anders, dus zul jij je het wel verbeelden, zoiets?
Ik heb een paar jaar in Rotterdam Zuid gewoond, als er gedonder was, waren het Marokkanen. Mijn autobanden zijn lek gestoken, ik ben lastig gevallen, uitgemaakt voor Nederlandse k*thoer, overvallen en met een mes bedreigd en ja, door Marokkanen. Ik ga niet in op verdere details, maar leuk was het zeker niet en ja, dat waren ook Marokkanen.
Betekent dit dat er geen goede Marokkanen zijn? Nee, dat betekent dat er in mijn ogen en naar mijn ervaring niet veel zijn, precies zolas ik aangaf in mijn post.
Ken ik er dan geen een? jazeker. Een keurige ontzettend aardige jongeman waar qua manieren en respect mening Nederlands snotapie nog een voorbeeld aan mag nemen. Maar maakt dat dat die rotzakken alom er niet zijn? Helaas......dat dan weer niet.
Het merendeel wat hier zit, is rot. En ik vind het heel erg dat dit niet meer aangepakt wordt, dat zelfs politie te bang is om iets te doen. Nu woon ik in de buurt van Gouda. Moet jij eens heen gaan, moet jij echt eens doen. Dat stadje wordt geterroriseerd door Marokkanen, mensen kunnen daar niet eens rustig naar de kerk of wat ook. Er ligt een Gemeenteplan om die overlast aan te pakken maar dat blijft liggen waar het ligt omdat de politie geen mensen heeft die dit aandurven. O, maar dat is vast ook niet waar dan. Want daar kan ik geen "statistieken" van overleggen. Als je eens niets te doen hebt, zou ik zeggen "ga er eens kijken".
Maar doe wel voorzichtig!

zijn er 10 pagina's voor nodig om te bewijzen dat het k*tvolk is? want dat is 90% namelijk, en natuurlijk zal het allemaal wel weer liggen aan de opvoeding en dat ze daardoor ook vaker op lager onderwijs terecht komen en zodoende dus tuig worden, maar wiens schuld is het dan dat dat gebeurd? precies van de marrokanen zelf.

Dat kan allemaal best zijn natuurlijk.
Maar jij kijkt dus nooit naar je eigen ervaring op bepaalde gebieden? Jij maakt dingen mee, maar ja, de statistieken zeggen anders, dus zul jij je het wel verbeelden, zoiets?
Ik heb een paar jaar in Rotterdam Zuid gewoond, als er gedonder was, waren het Marokkanen. Mijn autobanden zijn lek gestoken, ik ben lastig gevallen, uitgemaakt voor Nederlandse k*thoer, overvallen en met een mes bedreigd en ja, door Marokkanen. Ik ga niet in op verdere details, maar leuk was het zeker niet en ja, dat waren ook Marokkanen.
Betekent dit dat er geen goede Marokkanen zijn? Nee, dat betekent dat er in mijn ogen en naar mijn ervaring niet veel zijn, precies zolas ik aangaf in mijn post.
Ken ik er dan geen een? jazeker. Een keurige ontzettend aardige jongeman waar qua manieren en respect mening Nederlands snotapie nog een voorbeeld aan mag nemen. Maar maakt dat dat die rotzakken alom er niet zijn? Helaas......dat dan weer niet.
Het merendeel wat hier zit, is rot. En ik vind het heel erg dat dit niet meer aangepakt wordt, dat zelfs politie te bang is om iets te doen. Nu woon ik in de buurt van Gouda. Moet jij eens heen gaan, moet jij echt eens doen. Dat stadje wordt geterroriseerd door Marokkanen, mensen kunnen daar niet eens rustig naar de kerk of wat ook. Er ligt een Gemeenteplan om die overlast aan te pakken maar dat blijft liggen waar het ligt omdat de politie geen mensen heeft die dit aandurven. O, maar dat is vast ook niet waar dan. Want daar kan ik geen "statistieken" van overleggen. Als je eens niets te doen hebt, zou ik zeggen "ga er eens kijken".
Maar doe wel voorzichtig!

De persoonlijke ervaringen die jij hebt zijn naar en ik begrijp je persoonlijke frustratie en mischien in de sfeer van het topic kwam jou opmerking op mij generaliserend over.
Maar ik spreek toch ook uit mijn eigen ervaring dus waarom val je me zo aan? Ik heb een paar jaar geleden een flinke ruzie gehad met mensen van Molukse en Indonesische komaf toch zul je mij nooit horen claimen dat een enorm deel van die bevolkingsgroep niet deugt.

Het zijn bepaalde groepjes die het verzieken voor de rest. Daarom vind ik persoonlijk dat ze eruit moeten als ze zich misdragen zonder een heleboel gezeur eromheen.

Ja, 99% verziekt het gewoon voor de rest!!! Verder ga ik me maar niet uitlaten over Marokanen want dat word dan een ban.

Maar ik spreek toch ook uit mijn eigen ervaring dus waarom val je me zo aan?

Het was niet mijn bedoeling om je aan te vallen, excuus.
Maar je post kwam op mij dan waarschijnlijk anders over dan je hem bedoelde.
Ik heb zelf een hekel aan generaliseren, geloof me.
Maar in dit opzicht kan ik zo weinig er tegen inbrengen, ik vind dit volk gewoon echt niet deugen.

b*ch please, mensen zijn mensen. Mijn opmerking over de jodenhaters, was slechts een voorbeeld van vooroordelen/generalisatie. De media vermeldt de afkomst van de daders en direct doet men alsof iedereen zo is. Ik kan je echt garanderen dat al die Marokkaanse meisjes met die hoofddoekjes en die Marokkaanse moslims die dagelijks naar de moskee gaan echt zulke dingen niet doen. Iedereen met een opgeschoren kapsel is een Marokkaan. Het klopt dat Marokkanen vaker in aanraking komen dan autochtonen, maar dit is normaal. Mensen die in de criminaliteit belanden komen vaak van een lagere maatschappelijke klasse. Vergelijk autochtonen uit de laagste klasse en Marokkanen uit de laagste klasse en ik weet zeker dat het met justitie in aanraking- gehalte ongeveer gelijk zal liggen. Ik ben zelf ook Marokkaan, zit op het HBO (laatste jaar Bouwkunde), ben nooit met justitie/politie in aanraking gekomen (dit geldt trouwens voor ons gehele gezin). Bijna iedereen hier in mijn omgeving die van Marokkaanse afkomst is volgt een goede opleiding en is serieus bezig iets te maken van zijn/haar leven. Ik kan uit persoonlijke ervaring al een hoop ontkrachten.

b*ch please, mensen zijn mensen. Mijn opmerking over de jodenhaters, was slechts een voorbeeld van vooroordelen/generalisatie. De media vermeldt de afkomst van de daders en direct doet men alsof iedereen zo is. Ik kan je echt garanderen dat al die Marokkaanse meisjes met die hoofddoekjes en die Marokkaanse moslims die dagelijks naar de moskee gaan echt zulke dingen niet doen. Iedereen met een opgeschoren kapsel is een Marokkaan. Het klopt dat Marokkanen vaker in aanraking komen dan autochtonen, maar dit is normaal. Mensen die in de criminaliteit belanden komen vaak van een lagere maatschappelijke klasse. Vergelijk autochtonen uit de laagste klasse en Marokkanen uit de laagste klasse en ik weet zeker dat het met justitie in aanraking- gehalte ongeveer gelijk zal liggen. Ik ben zelf ook Marokkaan, zit op het HBO (laatste jaar Bouwkunde), ben nooit met justitie/politie in aanraking gekomen (dit geldt trouwens voor ons gehele gezin). Bijna iedereen hier in mijn omgeving die van Marokkaanse afkomst is volgt een goede opleiding en is serieus bezig iets te maken van zijn/haar leven. Ik kan uit persoonlijke ervaring al een hoop ontkrachten.

Achso :o

Terug
Naar boven