AndroidHealthClinic

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

Bezoekers in dit topic

Hey weet je wat, gooi al je zonden maar op ons. Kruisig ons dan ook gelijk, wij zullen wel de nieuwe Jezus worden van anno 2012. Geen probleem, o ja en bedankt dat wij hier mogen wonen, dat is echt heel lief van je!
Beaudien heeft het over de rotte appels. Ik heb het idee dat jij daar niet toe behoort, dus je zou je niet aangesproken moeten voelen.
 
We hebben het toch helemaal niet over jou. Jij maakt helemaal geen onderdeel uit van het probleem dat hier besproken wordt. You are ok :thumb:

Thanks brate, appreciate it. Alleen weet je, ik kan er gewoon niet tegen dat mensen categorisch een heel volk wegzetten door het gedrag van een bepaald percentage. Er zijn gewoon echt een aantal mensen waarvan ik serieus denk dat ze een gevaar kunnen vormen voor de samenleving. Simpelweg omdat ze dom zijn. Als er straks iemand opstaat die zegt van we verbranden alle Marokkanen, of we deporteren ze naar strafkampen, dat er gewoon echt een aantal mensen achter zullen staan. Zo erg is het tegenwoordig met sommigen. Gelukkig zijn er weldenkende mensen, de toekomst van Nederland!

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 23:15 ----------

Beaudien heeft het over de rotte appels. Ik heb het idee dat jij daar niet toe behoort, dus je zou je niet aangesproken moeten voelen.

idem dito (Y)
 
Daar was ik mooi ingetrapt :(
 
Laatst bewerkt:
Een wijs man zei ooit: ''Behandel anderen zoals jij wilt dat jij behandelt wordt.''

Als jij dat nou eens gaat vertellen aan je Marokkaanse vrienden in Nederland?
Ik denk dat jij daar meer in bereikt dan ik.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 07:17 ----------

o ja en bedankt dat wij hier mogen wonen, dat is echt heel lief van je!


Jaaaaaa, ik ben te goed voor deze wereld.
Overigens, van mij mag iedereen hier wonen (na ja, vol is natuurlijk vol.........) mits men zich houdt aan normale gedragsregels. Zo niet, heb ik liever dat ze buiten onze grenzen gaan spelen. En helaas is het toch een feit dat velen dat niet doen, zoals in dit topic door cijfers en verhalen duidelijk naar voren komt.
En dat is natuurlijk jammer. Het feit dat jij een goede Marokkaan zal zijn (ongetwijfeld), wil niet zeggen dat "jouw" volk hier de boel niet verkloot.
Net zo goed dat ik nooit zal ontkennen dat ik me dooderger aan Nederlanders op vakantie in het buitenland. Dan schaam ik me voor mijn eigen volk. 't Is maar even een voorbeeldje, in het klein.
Daar ga ik dus mijn ogen niet voor sluiten, en dat zou jij ook niet moeten doen, in het groot.
 
Jongens, de Godwin is gemaakt, zie post van Pecius hierboven. Discussie is dus voorbij. Slotje erop aub.

Op veel forums wordt een topic dichtgegooid wanneer er een godwin wordt gemaakt. Wanneer iemand namelijk vergelijkingen met de nazi's, 2e wereldoorlog, joden etc gaat maken weet je 100% zeker dat de discussie NERGENS meer over gaat
 
Ik heb geen idee wat een godwin is, hoor.
Althans, tot ik je spoiler las dan.
 
camera beelden wijzen uit dat marokkaanse neger hoer niet eens aangeraakt is. Neger zocht zelf ruzie op.
Typisch nederlandse media weer, hetze tegen marokkanen.
 
Volgens mij zijn er echt al 185923023954 pagina's vol op DBB alleen al waar deze eeuwige discussie terug komt.

De trend is meestal:

- Krantenartikel: criminele mocro
-- Legio anti mocro posts
- Linksmens / allochtoon schreeuwt discriminatie
-- Legio anti mocro posts aangevuld met persoonlijke ervaringen
- Linksmens probeert de boel te nuanceren met woorden als 'klein gedeelte verpest het voor de rest'.
-- Rechstmens komt met statestieken omtrent criminaliteit/schooluitval/aanspraak op sociale voorzieningen
- Linksmens komt met socio economische nuances die bovenstaande statestieken zouden verklaren.
-- Legio anti mocro posts
- Godwin
/topic.
 
Volgens mij zijn er echt al 185923023954 pagina's vol op DBB alleen al waar deze eeuwige discussie terug komt.

De trend is meestal:

- Krantenartikel: criminele mocro
-- Legio anti mocro posts
- Linksmens / allochtoon schreeuwt discriminatie
-- Legio anti mocro posts aangevuld met persoonlijke ervaringen
- Linksmens probeert de boel te nuanceren met woorden als 'klein gedeelte verpest het voor de rest'.
-- Rechstmens komt met statestieken omtrent criminaliteit/schooluitval/aanspraak op sociale voorzieningen
- Linksmens komt met socio economische nuances die bovenstaande statestieken zouden verklaren.
-- Legio anti mocro posts
- Godwin
/topic.

:rocker:
Echt, ik mag jou.
 
Volgens mij zijn er echt al 185923023954 pagina's vol op DBB alleen al waar deze eeuwige discussie terug komt.

De trend is meestal:

- Krantenartikel: criminele mocro
-- Legio anti mocro posts
- Linksmens / allochtoon schreeuwt discriminatie
-- Legio anti mocro posts aangevuld met persoonlijke ervaringen
- Linksmens probeert de boel te nuanceren met woorden als 'klein gedeelte verpest het voor de rest'.
-- Rechstmens komt met statestieken omtrent criminaliteit/schooluitval/aanspraak op sociale voorzieningen
- Linksmens komt met socio economische nuances die bovenstaande statestieken zouden verklaren.
-- Legio anti mocro posts
- Godwin
/topic.

:roflol:

Je vergeet de d'66'er/ moraalridder, die de ene keet het ene zegt en de andere keer het andere.
 
Volgens mij zijn er echt al 185923023954 pagina's vol op DBB alleen al waar deze eeuwige discussie terug komt.

De trend is meestal:

- Krantenartikel: criminele mocro
-- Legio anti mocro posts
- Linksmens / allochtoon schreeuwt discriminatie
-- Legio anti mocro posts aangevuld met persoonlijke ervaringen
- Linksmens probeert de boel te nuanceren met woorden als 'klein gedeelte verpest het voor de rest'.
-- Rechstmens komt met statestieken omtrent criminaliteit/schooluitval/aanspraak op sociale voorzieningen
- Linksmens komt met socio economische nuances die bovenstaande statestieken zouden verklaren.
-- Legio anti mocro posts
- Godwin
/topic.

Hahaha schitterende samenvatting!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een moeilijke woorden in de wiki over Godwin en de daarop volgende Reductio ad Hitlerum ... :o
 
Ok hoe komt het dat ze oververtegenwoordigd zijn? Geef eens onderbouwde redenen? Omdat ze lui zijn? Jij weet niet wat voor werk er schijnbaar gedaan moest worden in de jaren 60 en 70, je snapt het echt niet. Dat heeft niks te maken met de cijfers nu. Natuurlijk is het zo dat allochtonen oververtegenwoordigd zijn in bepaalde cijfers, maar is dit enkel hun schuld? Neem jij iemand aan die Achmed heet? En nu eerlijk zijn...
Als Achmed keurig nederlands praat en schrijft, geen vuilniszak draagt of een dooie kat om z'n nek bindt, neem ik hem wel aan. Als derde generatie nedermarokkaan mogen ze zich wel eens gaan gedragen als nederlanders. Marokkanen uit marokko vinden de marokkanen in nederland echt geen marokkanen meer; de identiteit van die nedermarokkanen bestaat niet.
 
Volgens mij zijn er echt al 185923023954 pagina's vol op DBB alleen al waar deze eeuwige discussie terug komt.

De trend is meestal:

- Krantenartikel: criminele mocro
-- Legio anti mocro posts
- Linksmens / allochtoon schreeuwt discriminatie
-- Legio anti mocro posts aangevuld met persoonlijke ervaringen
- Linksmens probeert de boel te nuanceren met woorden als 'klein gedeelte verpest het voor de rest'.
-- Rechstmens komt met statestieken omtrent criminaliteit/schooluitval/aanspraak op sociale voorzieningen
- Linksmens komt met socio economische nuances die bovenstaande statestieken zouden verklaren.
-- Legio anti mocro posts
- Godwin
/topic.

Goud!
 
Fanatic Daan kan zijn nick beter veranderen in Fantasizing Daan. Echt zo iemand die denkt dat alles altijd de schuld is van de samenleving en de anderen :o
 
Back
Naar boven