XXL Nutrition

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

Wat waren t dan?..

Verdachten? Ze gaan potverdomme op camera man.

Wat Eric zei.

En twee jongens die erop leken stonden op camera. Wat als de beelden net iets minder duidelijk zijn, wat als het andere jongens geweest waren die er toevallig op leken? Om meteen zulke ingrijpende maatregelen te nemen en te kunnen nemen zonder toestemming van de rechter vind ik een kwalijke zaak.

Laten kleineren niet, maar als je iedereen moet aftuigen die een keer een grote bek hebt word het een dagtaak.
Daarnaast zouden woorden de voorkeur moeten hebben.

Daar ben ik 't mee eens.

Iemand zomaar aanvallen en naschoppen heeft niks met trots te maken.

Dat zeg ik toch ook niet.

Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen heb ik de indruk.

Denk 't ook

Trots :roflol: No offence maar ik vindt dat wel een beetje romantiseren van een aantal zeer kwalijke eigenschappen.

Een beetje urban willen zijn en indruk maken op je vriendjes door het stoerste haantje uit te hangen heeft helemaal niets met trots te maken. Die mannetjes hebben wat te veel gekeken naar Cribs & Bloods en vinden het klaarblijkelijk een streven om zo te leven. Wanneer ik kijk naar mijn jeugd en de vrienden waren het over het algemeen toch de wat meer onzekere mannetjes die de grens tussen voor jezelf opkomen en zinloos geweld niet wisten te vinden.

Wanneer je naar landen kijkt waar vrouwen en homo's minder waard zijn dan een hond, het toekomstperspectief niet verder reikt dan 2 weken en het gemiddelde opleidingsniveau beetje blijft hangen bij vmbo+ dan weet je wat je kan verwachten als je dat volk in onze verzorgingsstaat dropt.

Trots :roflol: No offence maar ik vindt dat wel een beetje romantiseren van een aantal zeer kwalijke eigenschappen.

Een beetje urban willen zijn en indruk maken op je vriendjes door het stoerste haantje uit te hangen heeft helemaal niets met trots te maken. Die mannetjes hebben wat te veel gekeken naar Cribs & Bloods en vinden het klaarblijkelijk een streven om zo te leven. Wanneer ik kijk naar mijn jeugd en de vrienden waren het over het algemeen toch de wat meer onzekere mannetjes die de grens tussen voor jezelf opkomen en zinloos geweld niet wisten te vinden.

Wanneer je naar landen kijkt waar vrouwen en homo's minder waard zijn dan een hond, het toekomstperspectief niet verder reikt dan 2 weken en het gemiddelde opleidingsniveau beetje blijft hangen bij vmbo+ dan weet je wat je kan verwachten als je dat volk in onze verzorgingsstaat dropt.

Kom op man, in marokko hebben vrouwen evenveel rechten als een man. Dit is het jaar 2012 en geen 1990. VMBO-diploma? Je vergist je hoeveel mensen daar de universiteit hebben behaald. De enigen die daar geen universitair diploma hebben, hebben ouders die hun school niet kunnen bekostigen. Stop aub met mensen napraten en probeer zelf eens verder te kijken dan je neus lang is.

Kom op man, in marokko hebben vrouwen evenveel rechten als een man. Dit is het jaar 2012 en geen 1990. VMBO-diploma? Je vergist je hoeveel mensen daar de universiteit hebben behaald. De enigen die daar geen universitair diploma hebben, hebben ouders die hun school niet kunnen bekostigen. Stop aub met mensen napraten en probeer zelf eens verder te kijken dan je neus lang is.

Ja in Noord-Afrika is het goed gesteld met de emancipatie van vrouwen en homo's. Spreek je zelf wel eens een Marokkaan? Vraag eens hoe zij denken over de maagdelijkheid van een meisje, hoe trouw ze zelf zijn, etc. Hoeveel vrouwen in Marokko denk je dat een 'onafhankelijk' leven leiden. Hoeveel gaan er naar school, hoeveel werken er, hoeveel spenderen er meer dan 10% van hun tijd buitenshuis?

En een universiteit in Marokko is wat anders dan een universiteit in NL. Dus ga nou niet lopen praten alsof het volk daar allemaal zo hoog opgeleid is want voor zover ik kan herinneren is het nou niet zo dat de uni's van Noord-Afrika zo hoog staan aangeschreven. En iedereen heeft een uni behalve de mensen die het niet kunnen betalen :roflol: Geloof je dit nou echt zelf? Kan je nagaan wat het niveau is van de mensen die hier heen gekomen zijn om de laag geschoolde baantjes in NL op te vullen, en de hele vloot die er achteraan is gekomen om onze sociale voorzieningen uit te buiten.

Ben je zelf wel eens in een universiteit in NL binnen geweest? Hoeveel Marokkanen zie je daar?

Laatst bewerkt:
Ben jij nou echt zo oerdom?

Trots volk ook weer niet, maar doelde meer op t van dat ze t minder snel pikken om uitgescholden te worden...

Ben nu niet thuis, als ik thuis ben zal ik wat meer op ingaan.

Het algemene beeld is voor mij niet zozeer dat ze voor zichzelf opkomen, wel dat ze hun problemen niet zelf oplossen en daarom in groepsverband dingen doen.
Uitdagen en uitsloven zijn ze ook dol op, hebben ze ook een aantal keer bij mij geprobeerd maar pakte toch anders uit dan ze verwacht hadden.

Ja in Noord-Afrika is het goed gesteld met de emancipatie van vrouwen en homo's. Spreek je zelf wel eens een Marokkaan? Vraag eens hoe zij denken over de maagdelijkheid van een meisje, hoe trouw ze zelf zijn, etc.

En een universiteit in Marokko is wat anders dan een universiteit in NL. Dus ga nou niet lopen praten alsof het volk daar allemaal zo hoog opgeleid is want voor zover ik kan herinneren is het nou niet zo dat de uni's van Noord-Afrika zo hoog staan aangeschreven. En iedereen heeft een uni behalve de mensen die het niet kunnen betalen :roflol: Geloof je dit nou echt zelf?

Ben je zelf wel eens in een universiteit in NL binnen geweest? Hoeveel Marokkanen zie je daar?

Spreek je zelf weleens een Marokkaan? - Ben er zelf een.
Maagdelijkheid van een meisje? - Ik vind niet dat een meisje maagd hoeft te zijn, dit is 2012 en geen 1990 meer. (herhaling..)
Hoe trouw ben ik? - Ik ben weleens vreemd gegaan tijdens een relatie, maakt mij dit gelijk een crimineel? Als je trouw bedoelt aan mijn vrienden en familie dan ben ik dat altijd!
Het feit dat universiteiten daar niet zo hoog aangeschreven staan, is logisch. Het land is nog niet zo ver ontwikkeld als Nederland. Maar wat mij wel opvalt is dat zij daar gemiddeld veel meer voor beta-opleidingen kiezen. Het is dus echt een kwestie van tijd voordat ze op niveau zitten. Nederlandse universiteiten zijn trouwens ook niet zo super, Nederland heeft er niet eens 1 in de top 50 staan! Ik ben zelf weleens naar de TU delft geweest, ik heb daar mijn doorstroomminor gevolgd. Ik kan je zeggen ik zag net zo veel allochtonen als vrouwen. Marokkanen kiezen eerder voor een studie rechten/psychologie. Daar waar de jongens het laten afweten, nemen de Marokkaanse dames het over. Dus stop a.u.b. met generaliseren!

http://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2011?page=1

Spreek je zelf weleens een Marokkaan? - Ben er zelf een.
Maagdelijkheid van een meisje? - Ik vind niet dat een meisje maagd hoeft te zijn, dit is 2012 en geen 1990 meer. (herhaling..)
Hoe trouw ben ik? - Ik ben weleens vreemd gegaan tijdens een relatie, maakt mij dit gelijk een crimineel? Als je trouw bedoelt aan mijn vrienden en familie dan ben ik dat altijd!
Het feit dat universiteiten daar niet zo hoog aangeschreven staan, is logisch. Het land is nog niet zo ver ontwikkeld als Nederland. Maar wat mij wel opvalt is dat zij daar gemiddeld veel meer voor beta-opleidingen kiezen. Het is dus echt een kwestie van tijd voordat ze op niveau zitten. Nederlandse universiteiten zijn trouwens ook niet zo super, Nederland heeft er niet eens 1 in de top 50 staan! Ik ben zelf weleens naar de TU delft geweest, ik heb daar mijn doorstroomminor gevolgd. Ik kan je zeggen ik zag net zo veel allochtonen als vrouwen. Marokkanen kiezen eerder voor een studie rechten/psychologie. Daar waar de jongens het laten afweten, nemen de Marokkaanse dames het over. Dus stop a.u.b. met generaliseren!

http://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2011?page=1

Jada jada jada google opleidingsniveau Marokkanen en check de 1e resultaten.

Ik wil nog graag een ding vermelden voordat ik stop met zinloze discussies aan te gaan.
Zelf ken ik veel Nederlanders, zowel Nederlanders uit de middenklasse als uit de lagere klasse. De begripvolle, aardige mensen komen toch echt vaak uit de middenklasse. De mensen uit de lagere klasse zijn vaak diegenen die altijd met hun vingertjes wijzen en iemand de schuld willen geven van de huidige problemen. Diep van binnen weet iedereen dondersgoed dat het niet om een Marokkaan, een Turk of een Nederlander gaat die een misstap begaat. Het is gewoon een ****ed up persoon die een crimineel is. Zijn afkomst doet er niet toe. Wij zitten hier nu eenmaal met zijn allen in dit land, wij moeten er samen het beste van zien te maken. Elk mens heeft goede en slechte kanten, we moeten ophouden met mensen vanaf hun geboorte al in een bepaalde categorie te plaatsen. Geef iedereen een eerlijke kans en stop met terugsturen en blabla. Zo laat je mensen alleen maar nog meer weten dat ze hier ongewenst zijn. Waar moeten deze mensen dan heen? Sommigen begrijpen niet, dat ook de goede Marokkanen een kantelpunt hebben. Als iemand goed zijn best doet, maar altijd wordt verstoten, k*tgrapjes moet aanhoren, elke keer weer moet horen dat die beter terug kan gaan ( voor zover er werkelijk sprake is van terug gaan, aangezien Marokko echt niet meer het vaderland is), dan gaan deze mensen er ook een keer genoeg van krijgen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laten we maar gewoon de officiele cijfers gebruiken, is een stuk handiger dan al die onzin die ik lees in dit topic.

Dus een kleine 3000 Marokkanen zijn ingeschreven voor een WO opleiding. Welk percentage is dat op het totaal aantal WO studenten?

Verder hoef ik niet te lopen haten en maakt het me verder niet veel uit wat de afkomst is van een 'tuigkoppie'. Ik erger me net zo goed aan autochtone criminelen. Het zal vast een uitermate complex probleem zijn waar ontzettend veel factoren in mee spelen.

Dus een kleine 3000 Marokkanen zijn ingeschreven voor een WO opleiding. Welk percentage is dat op het totaal aantal WO studenten?

Verder hoef ik niet te lopen haten en maakt het me verder niet veel uit wat de afkomst is van een 'tuigkoppie'. Ik erger me net zo goed aan autochtone criminelen. Het zal vast een uitermate complex probleem zijn waar ontzettend veel factoren in mee spelen.

Daar gaat het toch niet om? Het ging om de Marokkanen specifiek als groep. De trend is dat meer Marokkanen een hogere opleiding volgen waarbij duidelijk mag zijn dat ze nog een grote achterstand hebben t.o.v. de autochtone groep. Niet zo vreemd als je bedenkt hoeveel Marokkanen geen startkwalificatie halen.

Terug
Naar boven