Spreek je zelf weleens een Marokkaan? - Ben er zelf een.
Maagdelijkheid van een meisje? - Ik vind niet dat een meisje maagd hoeft te zijn, dit is 2012 en geen 1990 meer. (herhaling..)
Hoe trouw ben ik? - Ik ben weleens vreemd gegaan tijdens een relatie, maakt mij dit gelijk een crimineel? Als je trouw bedoelt aan mijn vrienden en familie dan ben ik dat altijd!
Het feit dat universiteiten daar niet zo hoog aangeschreven staan, is logisch. Het land is nog niet zo ver ontwikkeld als Nederland. Maar wat mij wel opvalt is dat zij daar gemiddeld veel meer voor beta-opleidingen kiezen. Het is dus echt een kwestie van tijd voordat ze op niveau zitten. Nederlandse universiteiten zijn trouwens ook niet zo super, Nederland heeft er niet eens 1 in de top 50 staan! Ik ben zelf weleens naar de TU delft geweest, ik heb daar mijn doorstroomminor gevolgd. Ik kan je zeggen ik zag net zo veel allochtonen als vrouwen. Marokkanen kiezen eerder voor een studie rechten/psychologie. Daar waar de jongens het laten afweten, nemen de Marokkaanse dames het over. Dus stop a.u.b. met generaliseren!
http://www.topuniversities.com/university-rankings/world-university-rankings/2011?page=1