Pecius
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch grappig dat meer dan 62% van de 48+'ers van die zogenaamde harde werkers in de bijstand zit. Maar ze vonden zeker dat ze op hun 48e al mochten stoppen.
Was overigens nooit de bedoeling dat ze bleven, dus wat dat betreft ligt de schuld niet bij jouw/mijn ouders.
Je hebt dus niet al mijn posts gelezen, en dat neem ik je niet kwalijk omdat het er aardig veel zijn. Met rotte appels eruit werpen, bedoel ik niet enkel het land uitzetten. Mijn voorstel is als volgt: óf, indien er familie van de persoon te traceren is in het buitenland, deze persoon na een misdrijf eruit zetten, of deze persoon een zware gevangenisstraf (+35 jaar) opleggen. Zo heb ik het letterlijk in een van mijn eerste posts in deze thread beschreven.Jij werpt er helemaal niemand uit, waar heb je het over? Hoe wil je dat gaan doen? Mensen die hier geboren zijn en wellicht al langer wonen dan jij "er uit gooien". De eerste generatie heeft hier het werk opgeknapt dat jou/mijn ouders niet wilden doen, hebben hun rug kapot gewerkt, wil je hen er uit zetten? Nee dus mensen met een NL paspoort? En dan? Als het leven zo simplistisch was als dat jij jezelf voorhoudt dan was de mensheid erg dom...
Je hebt dus niet al mijn posts gelezen, en dat neem ik je niet kwalijk omdat het er aardig veel zijn. Met rotte appels eruit werpen, bedoel ik niet enkel het land uitzetten. Mijn voorstel is als volgt: óf, indien er familie van de persoon te traceren is in het buitenland, deze persoon na een misdrijf eruit zetten, of deze persoon een zware gevangenisstraf (+35 jaar) opleggen. Zo heb ik het letterlijk in een van mijn eerste posts in deze thread beschreven.[/QUOTE
"Een misdrijf"....waar heb je het nu over. We hebben in dit land een rechtssysteem waar voor elk afzonderlijk vergrijp een andere straf staat; te bepalen door een rechter! Maar iedereen die iets doet kan dan 35+ jaar krijgen als hij/zij ook een buitenlands paspoort heeft? hahaha, dat ik hier nog op in ga zeg! Verder kun je er geen landgenoot uitzetten met een NL paspoort, die problemen hebben we hier met elkaar op te lossen. Dit heeft ook gewoon nog wat tijd nodig, de boel assimileert ook met de jaren, dat is nog altijd zo geweest.
oh ja voor je lol in de bijstand, WAO wellicht? Ze mochten blijven en heel de familie mocht ook komen van de Nl'se overheid, daar hebben "jou en mijn ouders" voor gestemd. Dat is nu opeens hun schuld? Maar goed de domheid is hier alles overheersend blijkt wel..
ga toch weg man. Wie hou je voor de gek? Er zijn procentueel VEEEEEEL meer nederlanders die zware banen hebben en toch niet in de bijstand zitten. Een handjevol marokkanen en ze zitten allemaal in de bijstand. Verdedig geen mensen die het niet verdienen. Aantal mensen in de bijstand afgaande op afkomst.Als je rondhangt met een crimineel ben je ook medeplichtig. Begrijp de houding. Wtf kerel
oh ja voor je lol in de bijstand, WAO wellicht? Ze mochten blijven en heel de familie mocht ook komen van de Nl'se overheid, daar hebben "jou en mijn ouders" voor gestemd. Dat is nu opeens hun schuld? Maar goed de domheid is hier alles overheersend blijkt wel..
In dit land hebben we een strafrechtsysteem waar delicten in twee groepen worden opgesplitst: overtredingen (van minder zware aard) en misdrijven (van zware aard). Een misdrijf plegen is niet zomaar "iets doen", zoals jij aangeeft. En dus niet iedereen die zomaar "iets doet", kan 35 jaar krijgen."Een misdrijf"....waar heb je het nu over. We hebben in dit land een rechtssysteem waar voor elk afzonderlijk vergrijp een andere straf staat; te bepalen door een rechter! Maar iedereen die iets doet kan dan 35+ jaar krijgen als hij/zij ook een buitenlands paspoort heeft? hahaha, dat ik hier nog op in ga zeg! Verder kun je er geen landgenoot uitzetten met een NL paspoort, die problemen hebben we hier met elkaar op te lossen. Dit heeft ook gewoon nog wat tijd nodig, de boel assimileert ook met de jaren, dat is nog altijd zo geweest.
Lange Frans is en Mick Harren hangen tegenwoordig ook rond met Willem Holleeder, deze zijn nu medeplichtig?
Mijn neef hangt ook dagelijks rond met een paar jongens waarvan het bekend zijn dat het geen lieverdjes zijn, hij is geen crimineel en is nog nooit opgepakt.
Jij vindt dat hij ook medeplichtig is?
Als in jou vriendgroep iemand achter jou rug om criminele dingen doet waar jij niets van af weet, ben jij dan ook medeplichtig?
Enkel rondhangen met criminelen maakt je niet medeplichtig. De definitie van medeplichtig is;
"wie bewust heeft meegewerkt aan iets dat verboden is"
Thank you dude. Er zullen er ongetwijfeld 80a90% onterecht in de WAO/Bijstand zitten. Dit is natuurlijk gewoon stelend tuig! Hierdoor moet je niet denken dat iedereen onterecht in de WAO/Bijstand zit. Er zijn zat mensen die maar al te graag willen werken en geen werk kunnen vinden. Mijn vader (een Marokkaanse arbeidsmigrant) heeft van zijn 23e tot aan zijn 65e in Nederland gewerkt. De mentaliteit die zijn generatie heeft, is heel anders dan de mentaliteit van de huidige Nederlandse-Marokkanen. Dit zijn echt keiharde werkers, hij vertelde ook verhalen over een aantal die toen al deden alsof ze niet kunnen werken om gratis geld te krijgen. Het is altijd een kleine groep die het verpest en dan denkt iedereen dat het dus voor iedereen geldt. Mijn vader heeft onlangs een mercedes gekocht (hard voor gespaard tot aan zijn pensioen, hij is nu 67 jaar), fietst er een Nederlander langs die zegt BIJSTANDSGELD! Mijn vader zegt hallo terug! Dit vond ik echt een typisch voorbeeld van generaliseren. Jammer is het dat sommige mensen iemand anders het licht gewoon niet in de ogen gunnen.
Kan er met me verstand niet bij dat je met criminelen om wil gaan. Vroeger of later leidt dat tot problemen. Over het onweten van criminaliteit van vrienden ben ik het wel met je eens, maar in die groepjes weet iedereen van elkaar, wordt het meestal stoer bevonden en zijn ze er bij geweest of hebben meegekeken.
De houding is nog wel het minste wat ik begrijp of begrip/respect voor heb. Het is het gedrag van rotjochies
Allemaal keiharde claims puur gebaseerd op je eigen vooroordelen.
leken me ook reeële standpunten. Maarja geen onderzoek dit uitwijst inderdaad...In mijn post meld ik dat 65% van de Marokkanen in de leeftijdscategorie van 12-23 ooit in aanraking is geweest met justitie. Ze werden dus verdacht van het plegen van een crimineel delict.Omdat Marokkanen vaak in vrienden groepjes rondhangen is het niet ongewoon voor de politie als ze een Marokkaans iemand verdenken de plaatselijke buurtagent te vragen zo een groepje in kaart te brengen en dan de hele groep aan te houden al is het maar voor 1 uur.
Op dat moment heb je dus 10 "medeverdachten" waarvan er maar 1 werkelijk verdacht is.
De rest is gewoon opgepakt in de hoop belastende verklaringen over de hoofdverdachte te krijgen.
Ik heb dit meerdere keren uit eigen observatie gezien in Osdorp.
Als je op deze manier met mensen om gaat begrijp ik de houding van Marokkanen naar de politie ook beter.
Als dit overal in het land gebeurt (heb dit enkel in Osdorp gezien) is het niet gek dat iedere Marokkaan allicht een keer met de politie in aanraking komt.
In mijn post meld ik dat 65% van de Marokkanen in de leeftijdscategorie van 12-23 ooit in aanraking is geweest met justitie. Ze werden dus verdacht van het plegen van een crimineel delict.
Jij vertelt mij dat je meedere malen een groep Marokkanen hebt gezien waarvan een groot deel daarvan werd opgepakt, om op deze manier te belasten verklaringen van de verdachte af te dwingen. Deze onschuldige Marokkanen staan in dit geval niet te boek als personen die in aanraking zijn geweest met justitie, voor de duidelijkheid.
Jawel want ze worden onmiddellijk als mede verdachten genoteerd. Ze zijn dus in aanraking met de politie gekomen. Ze werden ook nooit veroordeeld, maar het maakt de statistieken minder relevant.
Daar gaat het wel om. Wat zeggen die cijfers nou? Helemaal niets? Je moet ze in context plaatsen. Ik snap niet wat voor punt je anders wil maken met die cijfers? Dat er 6% meer Marokkanen staan ingeschreven ten opzichte van het voorgaande jaar? Dat is statistisch niet echt een significante toename lijkt me zo. Misschien zijn er ondertussen wel 10% meer Marokkanen in NL komen wonen en is er dus een procentuele afname van het aantal inschrijvingen. Mijn punt is dat deze cijfers niets zeggen.
En dat ze geen startkwalificatie halen wil dus gewoon zeggen dat ze hun opleiding niet af maken.
Maakt me verder niet uit, ik hoop oprecht dat het beter gaat met de Marokkanen in NL. Weg gaan doen ze toch niet, dus ik zal zeer blij zijn als ze zich hoog opleiden en een goede baan kunnen vinden.