MuscleMeat

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

Bezoekers in dit topic

Ik ben ook bang voor Kix:(
 
Jouw posts verbazen mij met de dag meer...
Jou posts bevatten ook altijd zoveel inhoud:roflol:

Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen dus of het sarcasme of niet was, wat boeit dat nou weer...
Je druk maken over iemand anders zijn posts is waar ik me meer zorgen om zou maken:roflol:
 
Nee, precies. Ze "pikken niets, man!" als je ze maar aankijkt, wordt er al gevraagd of je soms een probleem hebt. Op een zeer agressieve manier.
Daar kan ik slecht tegen. Maar we werken het ook zelf in de hand door er dus niet tegenin te gaan misschien:

Ik heb hier ooit al in een ander topic verteld over een Marokkaanse jongeman die ik in de metro zag zitten met zijn modderschoenen op de bank tegenover hem, breeduit dus zo 4 plaatsen bezet houden met tas en alles, terwijl er mensen moesten staan omdat het zo druk was. En NIEMAND die dus iets zei, hij zat rond te kijken met een kop van "wie maakt mij wat". Ik vond dat gastje zo super irritant dat ik dus heb gevraagd "kun jij je schoenen even van die bank af halen? En wat ruimte maken, je hebt volgens mij maar 1 zitplaats nodig, toch?" De metropassagiers hielden hun adem in, maar die gast keek beteuterd en deed gewoon wat ik vroeg. Ik heb die bank een beetje schoon gewapperd, heb hem vriendelijk bedankt en ben gaan zitten. De andere 2 plaatsen bleven leeg, nog steeds wilde niemand daar zitten vanwege zijn nog dreigende houding. Maar niet meer naar mij toe.
Nou, dat soort dingen vind ik triest. Maar ook omdat je je dan dus laat leiden door "angst" waardoor dat soort gastjes hiermee weg komen.
Wie weet als de Nederlandse samenleving en masse er wat meer op een normale manier tegenin gaat, wie weet..........

Je hoeft je echt niet gelijk trots te voelen dat je zoiets hebt gedaan hoor. Sommige mensen zijn nou eenmaal asociaal basta! Het feit dat jij vindt dat jij daarmee een Marokkaan op zijn plek hebt gezet vind ik best triest. Je hebt gewoon een willekeurig persoon laten zien dat men manieren moet hebben. Hoe weet jij nou dat hij keek van: ''Wie maakt mij wat?'' Misschien kijkt hij wel altijd zo zonder dat hij er een slechte bedoeling mee heeft. Jij hebt een aantal slechte ervaringen gehad met Marokkanen en denkt daarom gelijk dat de meeste maar zo zullen zijn. Zo zit deze wereld niet in elkaar beste dame.
 
Je hoeft je echt niet gelijk trots te voelen dat je zoiets hebt gedaan hoor. Sommige mensen zijn nou eenmaal asociaal basta! Het feit dat jij vindt dat jij daarmee een Marokkaan op zijn plek hebt gezet vind ik best triest. Je hebt gewoon een willekeurig persoon laten zien dat men manieren moet hebben. Hoe weet jij nou dat hij keek van: ''Wie maakt mij wat?'' Misschien kijkt hij wel altijd zo zonder dat hij er een slechte bedoeling mee heeft. Jij hebt een aantal slechte ervaringen gehad met Marokkanen en denkt daarom gelijk dat de meeste maar zo zullen zijn. Zo zit deze wereld niet in elkaar beste dame.

Heb jij wel eens in een bus/tram/metro gezeten in Adam of Rdam?
 
Ik zal dan even gelijk voor jullie een ander voorbeeld geven. Ik fiets door mijn o zo vredige dorpje en ik moet door een steeg. Er staan 2 mannen, een van in de 50 en een jongeman van rond de 25 midden in de steeg te praten. Ik zie dat, dus ik bel een paar een keer van attentie ik moet er langs. Nadat ik langs ben gefietst, hoor ik de oudere man zeggen doe maar rustig hoor. Ik stop, stap af en draai mij om en zeg:''Meneer, jullie staan midden op de weg, ik bel alleen maar om jullie te laten weten dat ik er langs wil.'' Meneer schiet gelijk in de verdediging van jaja fiets nou maar gewoon door jongen blabla. Denk ik nu van, goh die asociale Nederlanders ook? Nee, zo denk ik niet! Ik denk van sommige mensen moeten gewoon altijd wat te zeuren hebben. Zo zitten sommige mensen nou eenmaal in elkaar!

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 19:09 ----------

Heb jij wel eens in een bus/tram/metro gezeten in Adam of Rdam?

Ja, dat heb ik vaak zat gedaan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik mensen uit het westen, Den Haag, Utrecht, Amsterdam en Rotterdam over het algemeen al een stuk asocialer vindt dan mensen uit onze vredige achterhoek. Hier zijn normen en waarden meer regel dan uitzondering. Geldt natuurlijk niet voor iedereen uit het Westen, maar het is wel iets dat mij is opgevallen.
 
Wat boeit mij het nou hoe iemand heet. Ik neem de persoon aan die gekwalificeerd is.

En ik kan genoeg redenen noemen
- minderheid op school, zoeken elkaar op, rotzooi trappen
- achterstandswijken want ouders niet rijk, toch mee willen doen met de rijke blanken, criminineel gedrag vertonen om aan geld te komen
- macho en eercultuur. Status = alles
- harder opvoeding (een pak slaag is meer regel dan uitzondering)

Kan nog wel ff doorgaan, genoeg redenen om het gedrag te verklaren. Lees je eens in, kijk naar de feiten. Je bent constant de populist aan het uithangen en een beetje stemming aan het maken maar je hebt nog geen een feit naar voren gebracht. Alleen maar vage vragen als "zou je iemand aannemen die achmed heet"

Alsof ik een discussie met een vrouw aan t voeren ben...

Je moet nog leren lezen ook...
 
lol @ die houding van jou :roflol:

Houding? Ik heb hele stukken JUIST op inhoud geschreven, of posts waar ik het mee eens was (inhoudelijke) gequote, dan heeft iemand dus niet gelezen en dat zeg ik dan na de zoveelste stupide post. Dat je daar niet tegen kan is jammer en dan over mijn houding begint...
Ik ga weer bodybuilden, veel leuker. Tot ziens kinders! Wel hard trainen he en niet te hard rennen voor die "k*tmarokkaantjes".
 
Gewoon uitzetten en klaar of fusilleren probleem opgelost.Wel 90procent van dat volk.
 
Je hoeft je echt niet gelijk trots te voelen dat je zoiets hebt gedaan hoor. Sommige mensen zijn nou eenmaal asociaal basta! Het feit dat jij vindt dat jij daarmee een Marokkaan op zijn plek hebt gezet vind ik best triest. Je hebt gewoon een willekeurig persoon laten zien dat men manieren moet hebben. Hoe weet jij nou dat hij keek van: ''Wie maakt mij wat?'' Misschien kijkt hij wel altijd zo zonder dat hij er een slechte bedoeling mee heeft. Jij hebt een aantal slechte ervaringen gehad met Marokkanen en denkt daarom gelijk dat de meeste maar zo zullen zijn. Zo zit deze wereld niet in elkaar beste dame.

:roflol:
Trots????
O wacht, jij bent marokkaan, niet? Dat verklaart een hoop van je post, beste pecius. ;)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:44 ----------

Heb jij wel eens in een bus/tram/metro gezeten in Adam of Rdam?

Beste pecius, dit dus.
 
Kunnen jullie de discussie niet beter vervolgen op stormfront.org?
Ik zie hier 6000+ reacties maar het gaat nergens over.
 
Ja, dat heb ik vaak zat gedaan. Ik moet er wel bij zeggen dat ik mensen uit het westen, Den Haag, Utrecht, Amsterdam en Rotterdam over het algemeen al een stuk asocialer vindt dan mensen uit onze vredige achterhoek. Hier zijn normen en waarden meer regel dan uitzondering. Geldt natuurlijk niet voor iedereen uit het Westen, maar het is wel iets dat mij is opgevallen.

Daar wonen volgens mij ook de meeste allochtonen.....
 
:roflol:
Trots????
O wacht, jij bent marokkaan, niet? Dat verklaart een hoop van je post, beste pecius. ;)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:44 ----------



Beste pecius, dit dus.

Een wijs man zei ooit: ''Behandel anderen zoals jij wilt dat jij behandelt wordt.'' Als jij er van overtuigd bent dat het bedorven mensen zijn, je mening niet wilt bijschaven, dan zij het zo.
 
Je moet nog leren lezen ook...

Zal ik eens laten zien hoeveel karma ik krijg voor mijn opmerkingen naar jou toe? je wordt er vierkant uitgeluld keer op keer, echter blijf je raaskallen. Ben benieuwd hoeveel mensen het met jou eens zijn, met je scherpe opmerkingen *kuch*

Je bent 10 jaar ouder maar echt, het lijkt alsof ik met iemand praat die net in de brugklas zit.
 
Daar wonen volgens mij ook de meeste allochtonen.....

Hey weet je wat, gooi al je zonden maar op ons. Kruisig ons dan ook gelijk, wij zullen wel de nieuwe Jezus worden van anno 2012. Geen probleem, o ja en bedankt dat wij hier mogen wonen, dat is echt heel lief van je!
 
Zal ik eens laten zien hoeveel karma ik krijg voor mijn opmerkingen naar jou toe? je wordt er vierkant uitgeluld keer op keer, echter blijf je raaskallen. Ben benieuwd hoeveel mensen het met jou eens zijn, met je scherpe opmerkingen *kuch*

Je bent 10 jaar ouder maar echt, het lijkt alsof ik met iemand praat die net in de brugklas zit.
Fanatic Daan kan niet discussiëren, omdat hij te emotioneel, irrationeel en 'op de man af' is in zijn argumentatie.
 
Hey weet je wat, gooi al je zonden maar op ons. Kruisig ons dan ook gelijk, wij zullen wel de nieuwe Jezus worden van anno 2012. Geen probleem, o ja en bedankt dat wij hier mogen wonen, dat is echt heel lief van je!

We hebben het toch helemaal niet over jou. Jij maakt helemaal geen onderdeel uit van het probleem dat hier besproken wordt. You are ok :thumb:
 
Back
Naar boven