MuscleMeat

Marokkanen pesten homo, politie lijkt machteloos

ik denk dat dit soort beleid juist wel tot rellen leidt.
Want het volk mort en de regering lijkt het volk niet tevreden te kunnen stellen.

Want het volk mort en de regering lijkt het volk niet tevreden te kunnen stellen.

Wat nog veel leuker gaat worden als de mensen echt zo dom zijn en op Wouter Bos gaan stemmen.

Dat bedoel ik ook alleen je begreep me even verkeerd bro.

Als ik het woordje selectieve niet had gebruikt was er in dit topic ook reeds een rel ontstaan wss door de reacties van onze allochtone medemensverdedigers

En nee ik noem geen namen:D

Wil iemand mij in het kort uitleggen wat "Dit beleid" is, waar iedereen het over heeft?

gay!

Rita, we love you:hornyna:
Ik hoop dat dit voor meer mensen geldt, de grens mooi strak houden.

Maar nee.:no:

't zijn net wespen niet uit te roeien en zullen nooit opgeven..

Kan er geen dbb knokploeg op afgestuurd worden?
Homo-sympatiesanten genoeg lees ik hier.

• Topic Starter Topic Starter
Ja.. duh, maar defineer dat eens in het kort dan?

Je ziet toch hoe het er aan toe gaat op het moment en dat er gewoon weinig aan bepaalde dingen worden gedaan.
Tuurlijk zijn er wetten en mogen ze gewoon bepaalde dingen niet doen maar als er dingen zijn waarvan je weet dat 80% van het volk er niet mee eens is dan word het toch eens tijd dat er naar geluisterd word

Deze jongens zijn allemaal hier geboren dus het heeft weinig zin om de grens mooi strak te houden. :rolleyes:

Da's waar, misschien inderdaad een beetje kort door de bocht, maar haar beleid was wel een van de betere op het gebied van inburgering ed.

Ik hoop dat justitie hier wat van leert, het Nederlandse beleid is soft.:(

Terug
Naar boven