AndroidHealthClinic

Marokkanen pesten homo, politie lijkt machteloos

Kan er geen dbb knokploeg op afgestuurd worden?
Homo-sympatiesanten genoeg lees ik hier.

Kan dat niet uit mn tekst halen vriend, maar als jij dat denkt?

nou het boeit toch niet of je "Homo-sympatiesanten genoeg lees ik hier." bent

want dit slaat nergens op
en het is niet alleen de homos maar ook oudere mensen en ook andere medemensen die worden lastig gevallen door dit soort jeugd/volk

iedereen wel of niet Homo-sympatiesant moet die mensen een klap willen uitdelen

Er waren een aantal politici die kans hadden er iets aan te doen.
Of ze worden bedreigd en moeten ze een stapje opzij zetten of ze worden dood geschoten.

Nederland onderschat het moslim-kwaad...
begrijp me goed, dit is niet racistisch bedoeld.

Kan er geen dbb knokploeg op afgestuurd worden?
Homo-sympatiesanten genoeg lees ik hier.

Homo's zijn ook mensen (en kom nu niet met het k*t argument, kinderverkrachters zijn ook mensen, homo zijn is geen overtreding in nederland)

het boeit me geen kloot of het een homo of lesbo is.
wat me wel boeit is dat deze man gewoonweg door een meerderheid getreiterd word.

Nu is het een homo, straks je zoontje omdat hij sproeten heeft.

niet aanpakken is escalatie.

nou het boeit toch niet of je "Homo-sympatiesanten genoeg lees ik hier." bent

want dit slaat nergens op
en het is niet alleen de homos maar ook oudere mensen en ook andere medemensen die worden lastig gevallen door dit soort jeugd/volk

iedereen wel of niet Homo-sympatiesant moet die mensen een klap willen uitdelen

Lees mn post eens lieverd!

• Topic Starter Topic Starter
Je ziet toch hoe het er aan toe gaat op het moment en dat er gewoon weinig aan bepaalde dingen worden gedaan.
Tuurlijk zijn er wetten en mogen ze gewoon bepaalde dingen niet doen maar als er dingen zijn waarvan je weet dat 80% van het volk er niet mee eens is dan word het toch eens tijd dat er naar geluisterd word

Maar wat is nu het regeerbeleid dan? Zie dit niet als een aanval maar 3/4 heeft geen idee wat het regeerbeleid is mbt vreemdelingenzaken of veiligheid.

Maar wat is nu het regeerbeleid dan? Zie dit niet als een aanval maar 3/4 heeft geen idee wat het regeerbeleid is mbt vreemdelingenzaken of veiligheid.

Als jij precies weet hoe het in elkaar steekt vertel het ons want ik weet het niet dat wil je toch horen;)

Het is in ieder geval overduidelijk dat het niet voldoet aan de wensen van onze autochtone bevolking

Net zoals ik ja. Ik heb me er niet in verdiept, maar er zijn hier veel mensen die het blijkbaar wel weten en er zelfs een mening over hebben. Nou vertel het me maar eens, dan kan ik ook mee discussieren en mijn mening in de groep gooien!

En BigMaus: wat heeft het "moslim-gevaar" met dit nieuwsbericht te maken?

Ieder land met waar mensen wonen met verschillende opvattingen zo extreem als moslims hier, is gedonder.
Suriname, de Balkan, Frankrijk...etc.

Het werkt niet!!
Een cultuur als die van de nederlanders is niet te combineren.

Het land uit moeten trappen?? Dit zijn werkelijk verspilde woorden, het is onmogelijk met de wetten die hier gelden. Marokanen zijn een deel van onze gemeenschap of we het nu leuk vinden of niet.

Het land uit moeten trappen?? Dit zijn werkelijk verspilde woorden, het is onmogelijk met de wetten die hier gelden. Marokanen zijn een deel van onze gemeenschap of we het nu leuk vinden of niet.

Klopt, laten we hopen dat het na een x aantal generaties eindelijk eens goed gaat.

Politie machteloos, ga toch weg man.. pff moet het leger dan komen voor deze "knuffel-marokaantjes" dat het een homo is hoeft er niet eens toe te doen.. Als iemand zich geterorriseerd voelt moet er gewoon iets gebeuren.. Dat gebeurt niet..

Waarheen dan?
Waarschijnlijk zijn ze allemaal hier geboren dus wegtrappen gaat helaas niet

Ze hebben meestal een dubbele nationaliteit ... gewoon de Nederlandse intrekken en als ongewenste vreemdeling bij de eerst volgende gelegenheid lekker het riff gebergte laten opzoeken.

Terug
Naar boven