Fitness Seller

Marokkanen pesten homo, politie lijkt machteloos

Ze hebben meestal een dubbele nationaliteit ... gewoon de Nederlandse intrekken en als ongewenste vreemdeling bij de eerst volgende gelegenheid lekker het riff gebergte laten opzoeken.

Dat alleen al is te gek voor woorden kerel!!!!

2 nationaliteiten???

Sinds wanneer is homohaat beperkt tot de allochtone medemens?
Ik ken genoeg verhalen van homo's die het leven werd zuur gemaakt door groepen van autochtone jongeren.
Ik praat dit absoluut niet goed en het is overduidelijk dat veel allochtonen niet met de vrijheiden van het westen kunnen omgaan, maar om van dit topic nu weer meteen een bash-allochtonentopic te maken, mja.

Ik ken genoeg verhalen van homo's die het leven werd zuur gemaakt door groepen van autochtone jongeren.
Ik praat dit absoluut niet goed en het is overduidelijk dat veel allochtonen niet met de vrijheiden van het westen kunnen omgaan, maar om van dit topic nu weer meteen een bash-allochtonentopic te maken, mja.

is het al te laat voor

Je hoort de Marokkanen altijd klagen of racistme. Maar wat doen ze zelf tegen de homo's ? Dan moeten ze ook niet klagen als ze zelf gediscrimineerd worden.

(Verder hebben Marokkanen het meestal aan hun eigen te danken. Hun eigen mensen verpesten het voor de andere Marokkanen. De homo's worden gewoon gediscrimineerd om hun geaardheid. Is heel wat anders imo)

:roflol:

ach ja.. ik heb het niet op homo's en niet op marokkanen.. laat ze elkaar maar uitroeien.. ik zie niet in wat er slecht aan is..

:rolleyes:

ok ok even serieus.. politie doet geen fl**ker tegenwoordig, dat weet iedereen toch? we kunnen hier wel met zn allen discussieren over wat we ervan vinden, maar we kunnen ook met zn allen naar het huis van die homo gaan en die marokkanen bashen :D knuppels zijn toegestaan :D

het geeft gewoon maar weer eens aan dat iedereen voor zich zelf moet zorgen!!

al zie ik het nut van al die belastingen niet meer in..
belastinggeld--> politie

politie wordt tegenwoordig commercieel opgeleid...hoe kunnen we de mensen nog meer geld aftroggelen...

wanneer veiligheid een issue wordt hebben ze het te druk met bonnen schrijven..

Ieder land met waar mensen wonen met verschillende opvattingen zo extreem als moslims hier, is gedonder.
Suriname, de Balkan, Frankrijk...etc.

??????????? uitleg graag wat heeft dat er nou mee te maken Frankrijk oke maar Suriname en de balkan.

Ieder land met waar mensen wonen met verschillende opvattingen zo extreem als moslims hier, is gedonder.
Suriname, de Balkan, Frankrijk...etc.

Het werkt niet!!
Een cultuur als die van de nederlanders is niet te combineren.

een cultuur als de hunne is niet te combineren bedoel je met de westerse

:roflol:

ach ja.. ik heb het niet op homo's en niet op marokkanen.. laat ze elkaar maar uitroeien.. ik zie niet in wat er slecht aan is..

:rolleyes:

ok ok even serieus.. politie doet geen fl**ker tegenwoordig, dat weet iedereen toch? we kunnen hier wel met zn allen discussieren over wat we ervan vinden, maar we kunnen ook met zn allen naar het huis van die homo gaan en die marokkanen bashen :D knuppels zijn toegestaan :D

heb jij het niet op/haat jij homo's?:(

:D

als het nu breezar allochtonen zijn en homo's dan wil ik dat nog wel zien

die bitchslappen beide:cool:

Ik zeg: stuur Spierttje 16 er op af. Hij rekent wel af met deze schobbejakken.

ik snap nog steeds niet waarom bepaalde groepen . er een sport van maken om andere mensen te veroordelen en ze het leven zuur te maken . iemand het leven zuur maken kan ik nog begrijpen , zeker als die persoon je wat heeft misdaan . maar iemand met fysiek geweld te lijf gaan is het laagste wat je kan doet . het getuigd van geen respect tegenover je medemens . het is een beestachtig instinct zulke mensen verdienen een plaats in de dierentuin tussen de apen . die vechten ook met elkaar als bezigheid , en de verliezers maken het daarna goed met hun grote rode kont aan te bieden .

Koetje is the originator of rectal-boring action - gaping a**holes, and fisting c**ts.

:roflol: KOE...drs. Fist

Politie denkt: zolang ze de homo kunnen pesten laten ze de rest van de wijk gerust ;)

Nee dit is weer een typisch voorbeeld van "ze zijn er als je ze kan missen, en als je ze nodig hebt dan zie je ze niet" (politie dan he)

Kapotknallen die klote Marokkaantjes

Ik vind, dat die Marokkaanse jongeren niet aardig zijn voor die homofiele man. Bah!

wel raar he dat er onder de marokkanen geen homo's zijn:rolleyes:

het geeft gewoon maar weer eens aan dat iedereen voor zich zelf moet zorgen!!

al zie ik het nut van al die belastingen niet meer in..
belastinggeld--> politie

politie wordt tegenwoordig commercieel opgeleid...hoe kunnen we de mensen nog meer geld aftroggelen...

wanneer veiligheid een issue wordt hebben ze het te druk met bonnen schrijven..
commercieel opgeleid is niet helemaal waar hoor. Dat is een beeld dat dankzij Donner en de zijnen is ontstaan. Korpschefs zijn hier absoluut niet blij mee en hebben al aan de bel getrokken. Daarom word er ook kritisch naar de prestatiecontracten gekeken. Denk je dat agenten zelf er blij mee zijn? Zij kunnen niet anders omdat dat word meegenomen in hun beoordeling.

Terug
Naar boven