XXL Nutrition

Marokkanen pesten homo, politie lijkt machteloos

Dat begrijp ik ook wel maar wat heeft de balkan en Surinamers en Hindoestanen met elkaar te maken met Moslims.
De Balkan is een geschiedenis verhaal en heeft te maken met 3 groepen en meer landje pik en verraders dat heeft geen **** te maken met extreme moslims.

1

het verhaal en de balkan.

In de middel eeuwen had je het Otmaanse Rijk het rijk had bijna het hele middelandse zee gebied in handen behalve spanje en Italie en zo dus ook de balkan. Bosnie Herzogoniva en Servie hebben ze tot 1897 in handen gezouden soms vochten servie terug en veroverde ze het weer terug en daarna weer niet.
Net als de Christen dom[in latijns amerika] probeerde het Osmaanse rijk het Islam godsdienst bij de bosniers,kroaten en serviers aan de bevolking te brengen. Wat voor een klein deel lukte zo veranderde somige van geloof van christendom naar de islam toe.

In 1918 werden de slovenen kroaten en Serven een land Yougoslavie in 1949 werd het een communistisch land na 1992 de val van het communisme viel het land uiteen toen kwam de oorlog de kroaten en serivers hebben de moslims altijd als verraders gezien de kroaten en de serven hadden al ruzie in de eerste wereld oorlog.

Dus einde van het verhaal wat heeft deze geschiedenis met moslim extremisme te maken geen ene **** dus. Dus ga eerst meer informatie inwinnen voor je zo iets stoms roept.

Nou verhaal 2 Suriname Hindoestanen, Chinezen, creolen, inheemse bevolking, blanken, afrikaanse slaven. Ja het klopt dat de bevolking een beetje hekel hebben aan de Hindoestanen maar dat heeft geen **** te maken met geloof. De arme bevolking en de midde klasse hebben een hekel aan de Hindoestanen om dat zij bijna in alle hoge posties de meerderheid vormen dat is alles, niks met geloof. Ook nog een weetje je hebt ook moslims in Suriname en het mooie van alles is dat er juist geen spanning is tussen de Christenen ,de Hindoestanen en de moslism.

Nou heb je in 1 dag 2 dingen geleerd.

Aaa, heerlijk een geschiedenis man.
Erg goed kerel, maar je bent ietwat sarcastisch over dat leren.
Jammer siert je niet.
Probeer jij eens goed te lezen voordat je mijn uitspraken stom noemt....
Iedere keer hetzelfde hier wanneer je voor je mening uitkomt, maar geeft verder niet, ik respecteer jou nm wel....karma onderweg!!

Maar goed, Ik heb het niet over rassenklasses, ben geen racist, enkel een nationalist.

Het punt is dat meerdere culturen in 1 land altijd gedonder betekend...dat is alles.
En omdat jij zo goed de wereldgeschiedenis kent weet jij dit ook wel.
Ik ben dus erg tegen een multi-culturele samenleving.

hey spiertje, ik heb niet al jouw posts gelezen, dat zijn er mij teveel namelijk,maar zit je echt bij de politie of is die locatie zomaar een grap?

(Ik overweeg om naar de politieacademie te gaan, heb deze week een responsformulier opgestuurd.) AT lijkt me wel wat of recherche.

zwaar verkrachten:mad:

• Topic Starter Topic Starter
hey spiertje, ik heb niet al jouw posts gelezen, dat zijn er mij teveel namelijk,maar zit je echt bij de politie of is die locatie zomaar een grap?

(Ik overweeg om naar de politieacademie te gaan, heb deze week een responsformulier opgestuurd.) AT lijkt me wel wat of recherche.

Hij zit sort of bij de politie... hij zit vaak in een klein grijs gebouwtje met prikkeldraad erom heen.

Aaa, heerlijk een geschiedenis man.
Erg goed kerel, maar je bent ietwat sarcastisch over dat leren.
Jammer siert je niet.
Probeer jij eens goed te lezen voordat je mijn uitspraken stom noemt....
Iedere keer hetzelfde hier wanneer je voor je mening uitkomt, maar geeft verder niet, ik respecteer jou nm wel....karma onderweg!!

Maar goed, Ik heb het niet over rassenklasses, ben geen racist, enkel een nationalist.

Het punt is dat meerdere culturen in 1 land altijd gedonder betekend...dat is alles.
En omdat jij zo goed de wereldgeschiedenis kent weet jij dit ook wel.
Ik ben dus erg tegen een multi-culturele samenleving.
lol weet jij wel wat nationalist betekent eigenlijk?

aan al deze patriotten die willen sterven voor hun land, kunt u dat nu collectief doen aub?

Hij zit sort of bij de politie... hij zit vaak in een klein grijs gebouwtje met prikkeldraad erom heen.

Jail.jpg

???

:jk:

Hahaha, een nationalist. Meneer heeft ook eens op een internet linkje van extreem rechts geklikt hoor. Ongelofelijk.

Hahaha, een nationalist. Meneer heeft ook eens op een internet linkje van extreem rechts geklikt hoor. Ongelofelijk.

Je hoeft mij geen meneer te noemen hoor tractortje, ga lekker met roxxe spelen...transformers vinden jullie wel leuk geloof ik?

Trouwens heeft nationalisme perse met extreem rechts te maken???

Ben blij dat ik jou aan het lachen heb gebracht kerel, mijn dag kan nu ook niet meer stuk! :D

Je hoeft mij geen meneer te noemen hoor tractortje, ga lekker met roxxe spelen...transformers vinden jullie wel leuk geloof ik?

Trouwens heeft nationalisme perse met extreem rechts te maken???
voor hetzelfde geld was jij ergens in de rimboe in antartica eruit gepoept geweest :roflol: 'k wil eigelijk wel de eerste nationalist van antartica ontmoeten :)

voor hetzelfde geld was jij ergens in de rimboe in antartica eruit gepoept geweest :roflol: 'k wil eigelijk wel de eerste nationalist van antartica ontmoeten :)

Tja wie weet?
Maar dan vrees ik dat je verder moet zoeken maat.

edit: Antartica is geen land, is een werelddeel.
Lastig dus om daar een nationalist te zijn.

Nu lees ik pas: ''in de rimboe van Antartica....''
Uhhh, staan er dan bomen enzo op Antartica???

hoeveel landen ken jij in antartica ??? :roflol:

Terug
Naar boven