Fitness Seller

Marokkanen pesten homo, politie lijkt machteloos

Ik zeg altijd maar zo.. politie, smolitie.

??????????? uitleg graag wat heeft dat er nou mee te maken Frankrijk oke maar Suriname en de balkan.

Als je een beetje journaal kijkt of iig weet wat er in de wereld gebeurt is dat niet nodig.
Maar omdat jij het bent.
Hindoestanen en de zwarte surinamers zijn echt niet de beste vrienden hoor, maar de situatie is daar nog niet gescaleerd.
Balkan-oorlog wel eens van gehoort?
Frankrijk heeft net als wij last van moslim gevaar, daar worden ze net even iets beter aangepakt.
Denk maar aan dat belachelijke doekje die vrouwen niet meer mogen dragen in bepaalde gebouwen of in bepaalde funkties.

Ja maar ben jij nu ARI'er? DAAR verloopt ook niet alles goed in Deutschland!

Het draait allemaal om die Homo, die gepest word. Je kunt het beter hebben over mensen die gedemoniseerd worden.. Dan Moslims of andere "kritieke" groeperingen die in opstand komen.

Echt wat mis daar in korps amsterdam amstelland

Great door die ****ers voel ik me nu nog meer een tweederangsburger

Ja maar ben jij nu ARI'er? DAAR verloopt ook niet alles goed in Deutschland!

Het draait allemaal om die Homo, die gepest word. Je kunt het beter hebben over mensen die gedemoniseerd worden.. Dan Moslims of andere "kritieke" groeperingen die in opstand komen.

Heb je het tegen mij?

RELLEEEEEEEEEUUUUHHHHHHHHH!!!!

:o

Als je een beetje journaal kijkt of iig weet wat er in de wereld gebeurt is dat niet nodig.
Maar omdat jij het bent.
Hindoestanen en de zwarte surinamers zijn echt niet de beste vrienden hoor, maar de situatie is daar nog niet gescaleerd.
Balkan-oorlog wel eens van gehoort?
Frankrijk heeft net als wij last van moslim gevaar, daar worden ze net even iets beter aangepakt.
Denk maar aan dat belachelijke doekje die vrouwen niet meer mogen dragen in bepaalde gebouwen of in bepaalde funkties.

Dat begrijp ik ook wel maar wat heeft de balkan en Surinamers en Hindoestanen met elkaar te maken met Moslims.
De Balkan is een geschiedenis verhaal en heeft te maken met 3 groepen en meer landje pik en verraders dat heeft geen **** te maken met extreme moslims.

1

het verhaal en de balkan.

In de middel eeuwen had je het Otmaanse Rijk het rijk had bijna het hele middelandse zee gebied in handen behalve spanje en Italie en zo dus ook de balkan. Bosnie Herzogoniva en Servie hebben ze tot 1897 in handen gezouden soms vochten servie terug en veroverde ze het weer terug en daarna weer niet.
Net als de Christen dom[in latijns amerika] probeerde het Osmaanse rijk het Islam godsdienst bij de bosniers,kroaten en serviers aan de bevolking te brengen. Wat voor een klein deel lukte zo veranderde somige van geloof van christendom naar de islam toe.

In 1918 werden de slovenen kroaten en Serven een land Yougoslavie in 1949 werd het een communistisch land na 1992 de val van het communisme viel het land uiteen toen kwam de oorlog de kroaten en serivers hebben de moslims altijd als verraders gezien de kroaten en de serven hadden al ruzie in de eerste wereld oorlog.

Dus einde van het verhaal wat heeft deze geschiedenis met moslim extremisme te maken geen ene **** dus. Dus ga eerst meer informatie inwinnen voor je zo iets stoms roept.

Nou verhaal 2 Suriname Hindoestanen, Chinezen, creolen, inheemse bevolking, blanken, afrikaanse slaven. Ja het klopt dat de bevolking een beetje hekel hebben aan de Hindoestanen maar dat heeft geen **** te maken met geloof. De arme bevolking en de midde klasse hebben een hekel aan de Hindoestanen om dat zij bijna in alle hoge posties de meerderheid vormen dat is alles, niks met geloof. Ook nog een weetje je hebt ook moslims in Suriname en het mooie van alles is dat er juist geen spanning is tussen de Christenen ,de Hindoestanen en de moslism.

Nou heb je in 1 dag 2 dingen geleerd.

Goede 12e post!

:bow: BigMaus = UBER! :bow:

Echt wat mis daar in korps amsterdam amstelland

Great door die ****ers voel ik me nu nog meer een tweederangsburger

Als ex-agent wil ik toch even reageren in dit topic. Ik heb gewerkt bij het korps Amsterdam-Amstelland, met name in Oud-West (omgeving Mercatorplein, Surinameplein, Postjesweg, Kinkerstraat, etc.) ben ik zeer actief geweest.
Ik heb er zelf ook gewoond en weet dus waar ik over praat.

Dit hele topic krijgt weer zo'n negatieve toon, zoals alle 'politie-topics'. De politie doet niks, de politie zijn schijterds, de politie schrijft liever bekeuringen uit dan dat ze boeven pakken.

NEWSFLASH bitches: De politie doet z'n best.

Als de politie 3x per uur langs meneer de homo z'n woning rijdt en ze zien geen marokkaantjes staan, rijden ze weer door. Beetje zonde van de mankracht om daar nog meer tijd en geld aan te besteden lijkt mij.
Stel morgen rijden ze langs en ze pakken er twee op. Wat gebeurt er dan? Ze worden maximaal 6 uur ingesloten om hun identiteit te verifieren en dan huppelt er zo'n t*fus hulpofficier van Justitie langs, die te lang een pen in z'n reet heeft gehad en bepaalt even dat ze mogen gaan. En waarom? OMDAT DE WET NIET TOEREIKEND IS. Je kan hooguit een mulderfeitje aan hun broek hangen (voor de strafrechtgeilerds: F125A) en daar sta je dan met je politiepetje.
Zolang de handen van de politie gebonden zijn, zullen dit soort praktijken blijven bestaan.

Terug
Naar boven