Fitness Seller

Marokkanen zeer vindingrijk in Den Haag en Gouda

dat heb je uit artikelen die zijn geschreven door xenofoben, mijn buurt wordt ook zogenaamd geterroriseert....maar merk helemaal niets. Misschien is het natuurlijk wel zo dat ik me hier thuis voel en dus minder snel iets als gevaarlijk beschouw als een outsider? Toch word er ernstig overdreven in die nieuwsberichten

Is ook zo hoor, dat outsiders het niet trekken.

Ze staan hier altijd voor mn portiek en dan gaat de deur open, en dan zeggen ze altijd netjes gedag tegen me.

Sommige zijn echt lieverds ;)

Is ook zo hoor, dat outsiders het niet trekken.

Ze staan hier altijd voor mn portiek en dan gaat de deur open, en dan zeggen ze altijd netjes gedag tegen me.

Sommige zijn echt lieverds ;)

tot die ene fatale dag
"hey miniiiir, heb voor mij dianabollen???"

• Like
Waarderingen: DvO
Is toch top een beetje dollen zo met die sneeuw misschien hebben ze mazzel en komt er een fietser met een mooie daytona langs.

ik zou een sneeuwbal naar hun smijten :D

Krantberichten zijn gewoon sensatiegericht, maar om te gaan zeggen dat de zaken anders liggen... Overal waar ze samen fokken, zijn er wel problemen. Als je als blanke nog nooit bent lastig gevallen in zo'n buurt betekent vaak dat je zo'n wannabe thug bent met een cool petje en een handtasje van gucci oid. OF je moet al heel breed zijn.

Wat is dit nu weer voor titel dan? Ik heb nergens in dat artikel gelezen dat het om marokkanen ging, of lees ik daar nu overheen?

Krantberichten zijn gewoon sensatiegericht, maar om te gaan zeggen dat de zaken anders liggen... Overal waar ze samen fokken, zijn er wel problemen. Als je als blanke nog nooit bent lastig gevallen in zo'n buurt betekent vaak dat je zo'n wannabe thug bent met een cool petje en een handtasje van gucci oid. OF je moet al heel breed zijn.

Briljante analyse, "Salieri".

Het doet me deugd als er weer een negatief nieuwsbericht in het nieuws is over Marokkanen. En al helemaal als er een paar Hollanders zich er aan op vreten.

Ik mis Arnoldfan en Cutler:(

jaja uiteraard marokkanen werk weer. Als het een triest geval is zijn zij het.
Om als automobiliste nog te stoppen en je bezittingen af te staan aan een stel achterlijke sneeuw kleuters ben je al helemaal idioot. Ik had ze mooi allemaal onder mijn bak gereden.

jaja uiteraard marokkanen werk weer. Als het een triest geval is zijn zij het.
Om als automobiliste nog te stoppen en je bezittingen af te staan aan een stel achterlijke sneeuw kleuters ben je al helemaal idioot. Ik had ze mooi allemaal onder mijn bak gereden.

Held..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

idd een held, als meerdere mensen mijn voorbeeld aan zouden nemen hoefden we niet elke week ja elke fkng week weer een triest krantenkopje te lezen.

Oei, iemand klinkt gefrustreerd. Jammer dat niemand met intellectuele oplossingen komt voor deze so called 'problemen'.

Terug
Naar boven