- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Dan is Nederland helemaal in verval.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan het vergelijken met bijen: 1 bij is relatief ongevaarlijk, een heel nest daarentegen...ze zijn allemaal 16/17 jaar oud en 50kg.
Snap die ophef nooit.
Ze zijn nooit alleen en hebben altijd een wapen op zak...Eerste beste mocro die me hier in Gouda tegenhoudt met een sneeuwbal, die laat ik die sneeuwbal opeten.
ze zijn allemaal 16/17 jaar oud en 50kg.
Snap die ophef nooit.
Ze zijn nooit alleen en hebben altijd een wapen opzaak...
PVV wil uitkeringen voor gehandicapten zelfs afschaffen, sterker nog: de PVV wil gehandicapten "afschaffen"
Je kan het vergelijken met bijen: 1 bij is relatief ongevaarlijk, een heel nest daarentegen...
Net of je ze in den bosch niet hebtGast, je woont in Den Bosch.. wat blaat je.
Woon hier al jaren, en woon 2 straten achter de ERGSTE wijk van Gouda.
Ze pakken alleen r**ards.

Geloof mij Big-T
Die gastjes stellen echt helemaal niks voor, ze pakken echt alleen de zwakke eruit.

Het is nog helemaal niet bekend of het Marokkanen zijn. En als je Gouda hoort, denk je niet meteen aan Marokkanen of wel?Lol @ topictitel.Het is nog helemaal niet bekend of het Marokkanen zijn. En als je Gouda hoort, denk je niet meteen aan Marokkanen of wel?
edit: http://www.google.nl/search?hl=nl&s...&meta=&rlz=1W1ADRA_nl&aq=f&oq=marokkanen+goud
Oh, toch wel.
hoe heet jij dan?
ik heb ook jaren in Gouda gewoond(korte-akkeren) gelukkig enkele jaren geleden verhuist![]()

Om niks voor te stellen terroriseren ze veel Nederlandse buurten anders vrij aardig.Geloof mij Big-T
Die gastjes stellen echt helemaal niks voor, ze pakken echt alleen de zwakke eruit.
Om niks voor te stellen terroriseren ze veel Nederlandse buurten anders vrij aardig.
Zeg ook niet dat ze niks doen.
Het zijn ook echt niet mijn vrienden hier.
Het wordt alleen opgeblazen.
Mensen bellen hier al de politie als er een groepje mocro's staan
Om niks voor te stellen terroriseren ze veel Nederlandse buurten anders vrij aardig.
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom afkomst vaak niet in nieuwsberichten zoals deze word genoemd?
marokkanen zijn het ergst tijdens het uitgaan, altijd in groepen, en de kleinste met de grootste mond gaat je dan lastig vallen, ook word ik door antilianen latig gevallen tijdens het uitgaan. ik heb weinig goeds over die twee groepen te zeggen. overdag ook altijd voor onrust zorgen en mensen lastig vallen.