XXL Nutrition

Marokkanen zeer vindingrijk in Den Haag en Gouda

Eerste beste mocro die me hier in Gouda tegenhoudt met een sneeuwbal, die laat ik die sneeuwbal opeten.

ze zijn allemaal 16/17 jaar oud en 50kg.

Snap die ophef nooit.

Eerste beste mocro die me hier in Gouda tegenhoudt met een sneeuwbal, die laat ik die sneeuwbal opeten.

ze zijn allemaal 16/17 jaar oud en 50kg.

Snap die ophef nooit.
Ze zijn nooit alleen en hebben altijd een wapen op zak...

Lol @ topictitel. :roflol: Het is nog helemaal niet bekend of het Marokkanen zijn. En als je Gouda hoort, denk je niet meteen aan Marokkanen of wel?

edit: http://www.google.nl/search?hl=nl&s...&meta=&rlz=1W1ADRA_nl&aq=f&oq=marokkanen+goud

Oh, toch wel.
1268zsw.gif

Laatst bewerkt:
Om niks voor te stellen terroriseren ze veel Nederlandse buurten anders vrij aardig.

Zeg ook niet dat ze niks doen.

Het zijn ook echt niet mijn vrienden hier.

Het wordt alleen opgeblazen.

Mensen bellen hier al de politie als er een groepje mocro's staan

Zeg ook niet dat ze niks doen.

Het zijn ook echt niet mijn vrienden hier.

Het wordt alleen opgeblazen.

Mensen bellen hier al de politie als er een groepje mocro's staan

en terecht!
Liggen moeten ze... en het liefst nog onder de grond ook!

Om niks voor te stellen terroriseren ze veel Nederlandse buurten anders vrij aardig.

dat heb je uit artikelen die zijn geschreven door xenofoben, mijn buurt wordt ook zogenaamd geterroriseert....maar merk helemaal niets. Misschien is het natuurlijk wel zo dat ik me hier thuis voel en dus minder snel iets als gevaarlijk beschouw als een outsider? Toch word er ernstig overdreven in die nieuwsberichten

marokkanen zijn het ergst tijdens het uitgaan, altijd in groepen, en de kleinste met de grootste mond gaat je dan lastig vallen, ook word ik door antilianen latig gevallen tijdens het uitgaan. ik heb weinig goeds over die twee groepen te zeggen. overdag ook altijd voor onrust zorgen en mensen lastig vallen.

marokkanen zijn het ergst tijdens het uitgaan, altijd in groepen, en de kleinste met de grootste mond gaat je dan lastig vallen, ook word ik door antilianen latig gevallen tijdens het uitgaan. ik heb weinig goeds over die twee groepen te zeggen. overdag ook altijd voor onrust zorgen en mensen lastig vallen.

pics? Want lelijke chicks vallen ze niet lastig.

Terug
Naar boven