Fitness Seller

Masallah's update

Ik had hetzelfde probleem met schouders. Ben toen veel meer isolatie gaan doen voor de borst en minder drukken. Vervolgens weer 50/50 gaan doen en dan de Milos Sarcev manier van borsttrainen. Hij heeft net van die kleine truukjes om zelfs met push movements je schouderkoppen minimaal te laten werken. Aanrader dus. :thumbs:

Je rug hoef je niets maar aan te doen , btw. Wat een gebergte. :D

+1

Bruut Masallah 9 + !

ryu: milos sarvec manier borst trainen? wat moet ik me daarbij voorstellen? mijn schouders overpoweren mijn borst ook heel erg namelijk

ben ik wel benieuwd naar!

Netjes!

Gaat lekker man!

Maar eh.. is dat nu je garage geworden? Spiegeltje erbij geplakt? of is dat de gym?

Masallah masallah :D

Je rug is erg bruut, zowel qua dikte als qua breedte. Armen daarentegen....wtf doe je man? :p

Erg nette fysiek kerel, dikke respect! :thumbs:

Je huid is trouwens goed opgeknapt van die roa!

Haha altijd dat gezeur over gebruik of niet. Who gives a ****, gast heeft gewoon een deftg fysiek.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen.

@Ryu: bedankt voor je tip, zal wat informatie (filmpjes) erover opzoeken.

Gaat lekker man!

Maar eh.. is dat nu je garage geworden? Spiegeltje erbij geplakt? of is dat de gym?

Dit is inderdaad mijn 'homegym', spiegels staan aan de andere kant, is ook wel te zien in dat homegym topic.

Weer die naturel onzin, nee hij gebruikt.

Dat zie ik niet aan zijn lichaam maar zijn gezicht, wel respect !

Ziet er goed uit.

Als je dit al een fysiek vindt waarvoor je moet gaan kuren dan is het gewoon triest met jezelf gesteld.
Ben inmiddels met mijn 8ste jaar bezig met ups en downs, had er zelfs nog veel meer uit kunnen halen.

Bedankt mannen.

@Ryu: bedankt voor je tip, zal wat informatie (filmpjes) erover opzoeken.

Dit is inderdaad mijn 'homegym', spiegels staan aan de andere kant, is ook wel te zien in dat homegym topic.

Als je dit al een fysiek vindt waarvoor je moet gaan kuren dan is het gewoon triest met jezelf gesteld. Ben inmiddels met mijn 8ste jaar bezig met ups en downs, had er zelfs nog veel meer uit kunnen halen.

+1, en dat is het met velen op het forum.

Deze jongen heeft imo echt niet gekuurd. Bij hem zie je niet opeens extreme vooruitgang, je ziet geen dikke, volle spieren waar veel vocht in zit etc. En als je voor dit lichaam moet kuren is het idd triest gestelt met je. Niet dat het een slecht lichaam is, maar voor 8 jaar is dit echt niks abnormaals.

Goed bezig...nu nog de verhoudingen wat rechttrekken!

ja, geloof ook dat je dit zonder enige shit kunt..
Proficiat man!! Enkel borst moet je nog je juiste ding vinden..
succes!

masallah is looking good!

Deze jongen heeft imo echt niet gekuurd. Bij hem zie je niet opeens extreme vooruitgang, je ziet geen dikke, volle spieren waar veel vocht in zit etc. En als je voor dit lichaam moet kuren is het idd triest gestelt met je. Niet dat het een slecht lichaam is, maar voor 8 jaar is dit echt niks abnormaals.

Goed bezig...nu nog de verhoudingen wat rechttrekken!

Idd. Stel dat hij over 3 maanden plots een droge 90kg weegt met poppende aders en een dikke vochtkop en vertienvoudiging van z'n 1rm deadlift dan zou het een heel ander verhaal worden. Deze jonge is 76kg bij 1.73-1.75? na 8 jaar(!) sportschoolbezoek. En met alle respect, hij is van zichzelf heel droog, maar wel vrij kort en weinig beenmassa.

Ziet er goed uit jongen!!!

Weer een tevreden Ryubolic klant. :D

Ryubolic

Terug
Naar boven