- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer die naturel onzin, nee hij gebruikt.
Dat zie ik niet aan zijn lichaam maar zijn gezicht, wel respect !
Ziet er goed uit.

enja ook ik heb het makkelijk met trainen en gebruik geen anabolen en heb een er goed lichaam na 2 jaar trainen 
(sarcastisch!)
dat maakt de rest ruimschoots goed.zelfde measurements als mij zowat, alleen zie jij er 10x bruter uit, maar jij bent ook wat kleiner natuurlijk.Dankjewel .. resultaat na 7 jaar trainen, nu met mijn 8ste jaar bezig
Pff daar kom je met een vraag, ben nu weer aan het opbouwen met de krachtstats dus dat gaat
niet zo snel, squatten kan ik nu dus niet .. deadliften net weer mee begonnen dus heb je niet veel aan.
Laatst al wel weer 130 kg gebenched.
Records, 150 kg squat 150 kg benchpress 230 kg deadlift.
Onderarm meet 34 koud, bovenarm 39.5 cm (was 41,5cm), taille 83 cm.
sowieso stoppen met benchen zou ik zeggen. of heel wijd in de smith, a la ruhl.ryu: milos sarvec manier borst trainen? wat moet ik me daarbij voorstellen? mijn schouders overpoweren mijn borst ook heel erg namelijk
ben ik wel benieuwd naar!
God allemachtig. Als je je biceps ziet mee te trekken sta je er echt heel goed bij
Train je gewoon door met blessures? Loop nu al maanden met ontstoken spier in me schouders, niets helpt
Kan niet trainen etc.Spijtig van zulke reacties.
Dus een nerdje mer acne zit aan de roids ?
Je rug is bruuut![]()

Echt goed man! Vooral die schouders en ook nog eens super droog.
Ik denk dat het probleem met de biceps is, dat je best wel lange aanhechtingen hebt bij je biceps en daardoor niet zo hoog staan.
Marja, die schouders en rug compenseren dat wel haha![]()
Die schouders doen me denken aan Markus Ruhl. En die traps..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.. dan lijkt deze foto toch wat beter 
Top fysiek man netjes, dikke schouders super bovenlichaam.

het eerste wat ik dacht was, WOW! heeft ie de spuit erin gezet?(sarcastisch!)
fysiek is echt super, je staat er ook een stuk beter bij dan na die paar weken rust, misschien dat dat juist wel in je voordeel gewerkt heeft.
jammer dat je nog steeds met blessures loopt, hopen dat dat zichzelf snel oplost.
rug is echt ziek, als je onstage gaat, goed veel rugposes erindat maakt de rest ruimschoots goed.
verder zijn de biceps wel wat minder, maar dat ligt vooral aan je aanhechtingen zo te zien.
voor degenen die denken dat deze jongen kuurt... hou gewoon je mond als je niet weet waar je het over hebt. je merkt snel genoeg aan een persoon of hij kuurt of niet, niet alleen kwa fysiek, maar ook als je met iemand over trainen praat kom je wel het e.a. te weten. ik weet iig genoeg om te kunnen zeggen dat ik 99% zeker weet dat mas natural is.
zelfde measurements als mij zowat, alleen zie jij er 10x bruter uit, maar jij bent ook wat kleiner natuurlijk.

Ik weet niet wat jij met je traps en schouders doet pik maar die vinden het trainen wel fijn zo te zienGod allemachtig. Als je je biceps ziet mee te trekken sta je er echt heel goed bij
Train je gewoon door met blessures? Loop nu al maanden met ontstoken spier in me schouders, niets helpt
Kan niet trainen etc.
, aanleg en teveel trainen krijg je dit blijkbaar 
idd, ik moet riggard gelijkgeven, als je bv kale kent, en je vergelijkt, dan weet je dat deze jongen het na meer dan 7j naturel kan behaald hebben, ik zal nu wel weer rel schoppen, maar kuurders halen dit in 3/4j, en hij heeft nu wel het geluk, dat net als bij kale, zijn spieren enorm goed uitkomen, zo zie je er met minder algemene omvang een groot beest uit, maar echt enorme prestatie kerel, ik weet dat je van 45 kg komt, stel je es voor zeg! dikke proficiat
de veel te jonge kereltjes die na 1 of 2j trainen al beginnen juicen, zouden beter eerst es met hem praten