Fitness Seller

Masallah's update

i5y6bm.jpg

die schouders en traps zijn echt te sick:angstig:

nice!

ik kan die traps echt niet geloven wat een brute kabels zijn dat zeg

Ziek zeg. Echt heel erg goed:thumbs:

Echt goed man! Vooral die schouders en ook nog eens super droog.

Ik denk dat het probleem met de biceps is, dat je best wel lange aanhechtingen hebt bij je biceps en daardoor niet zo hoog staan.
Marja, die schouders en rug compenseren dat wel haha :P

Supernetjes Mas'! :cool:

Die schouders doen me denken aan Markus Ruhl. En die traps.. :angstig:

:angstig: :angstig: :angstig: :angstig: :angstig:

:thumbs:

Top fysiek man netjes, dikke schouders super bovenlichaam.

Ik hoorde wat negatieve post over je gezicht.
vind die acne nog wel meevallen van jouw. als ik zo op google pics kijk http://images.google.nl/images?hl=nl&q=acne&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
sta je r goed voor, ok je hebt een vette huid en je zweet erg dat maakt je face ook nie beter op.

Ik heb ook al sinds mijn elfde last van acne, nooit ernstig maar ze zittene r altijd :P:P enja ook ik heb het makkelijk met trainen en gebruik geen anabolen en heb een er goed lichaam na 2 jaar trainen
[afbeelding niet meer beschikbaar] Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
En NOOBS! die denken dat als je een paar puisten je hebt je meteen aan de anabolen zitten zijn gewoon jaloerse k*tMONGOLEN en halve wijfen, van die dunne gaymannetjes met vrouwen huidjes (kots ik altijd van), ik own ze allemaal en sloop ze allemaal.

Kheb liever een paar puisten en een super lichaam als een vrouwen huidje en een gay lichaam!! En kij niet naar die reclames die zijn ALLEMAAL nep! en ook niet naar Pro's kijken want die zijn ook fake.

Great teeth btw;)

Ziet er ook netjes uit Supradynn!
Voordat je dit topic gaat kapen, maak eens een nieuw topic aan met goede foto's. Ben wel benieuwd naar je stats namelijk.

Goed fysiek man:D
Hoe ziet jou rug training eruit?

het eerste wat ik dacht was, WOW! heeft ie de spuit erin gezet? ;) (sarcastisch!)

fysiek is echt super, je staat er ook een stuk beter bij dan na die paar weken rust, misschien dat dat juist wel in je voordeel gewerkt heeft.
jammer dat je nog steeds met blessures loopt, hopen dat dat zichzelf snel oplost.

rug is echt ziek, als je onstage gaat, goed veel rugposes erin ;) dat maakt de rest ruimschoots goed.
verder zijn de biceps wel wat minder, maar dat ligt vooral aan je aanhechtingen zo te zien.

voor degenen die denken dat deze jongen kuurt... hou gewoon je mond als je niet weet waar je het over hebt. je merkt snel genoeg aan een persoon of hij kuurt of niet, niet alleen kwa fysiek, maar ook als je met iemand over trainen praat kom je wel het e.a. te weten. ik weet iig genoeg om te kunnen zeggen dat ik 99% zeker weet dat mas natural is.

Dankjewel .. resultaat na 7 jaar trainen, nu met mijn 8ste jaar bezig :cool:

Pff daar kom je met een vraag, ben nu weer aan het opbouwen met de krachtstats dus dat gaat
niet zo snel, squatten kan ik nu dus niet .. deadliften net weer mee begonnen dus heb je niet veel aan.
Laatst al wel weer 130 kg gebenched.

Records, 150 kg squat 150 kg benchpress 230 kg deadlift.

Onderarm meet 34 koud, bovenarm 39.5 cm (was 41,5cm), taille 83 cm.
zelfde measurements als mij zowat, alleen zie jij er 10x bruter uit, maar jij bent ook wat kleiner natuurlijk.

ryu: milos sarvec manier borst trainen? wat moet ik me daarbij voorstellen? mijn schouders overpoweren mijn borst ook heel erg namelijk

ben ik wel benieuwd naar!
sowieso stoppen met benchen zou ik zeggen. of heel wijd in de smith, a la ruhl.

Ook al zou hij kuren dan nog is het een zeer nette prestatie.

kap ff met vooruit gaan pinda, zo haal ik je natuurlijk nooit in he....

Ik weet niet wat jij met je traps en schouders doet pik maar die vinden het trainen wel fijn zo te zien :D God allemachtig. Als je je biceps ziet mee te trekken sta je er echt heel goed bij :) Train je gewoon door met blessures? Loop nu al maanden met ontstoken spier in me schouders, niets helpt :( Kan niet trainen etc.

idd, ik moet riggard gelijkgeven, als je bv kale kent, en je vergelijkt, dan weet je dat deze jongen het na meer dan 7j naturel kan behaald hebben, ik zal nu wel weer rel schoppen, maar kuurders halen dit in 3/4j, en hij heeft nu wel het geluk, dat net als bij kale, zijn spieren enorm goed uitkomen, zo zie je er met minder algemene omvang een groot beest uit, maar echt enorme prestatie kerel, ik weet dat je van 45 kg komt, stel je es voor zeg! dikke proficiat
de veel te jonge kereltjes die na 1 of 2j trainen al beginnen juicen, zouden beter eerst es met hem praten

• Topic Starter Topic Starter
Spijtig van zulke reacties.
Dus een nerdje mer acne zit aan de roids ?

Je rug is bruuut :D

Wie noem jij hier een nerdje?!? :D

Echt goed man! Vooral die schouders en ook nog eens super droog.

Ik denk dat het probleem met de biceps is, dat je best wel lange aanhechtingen hebt bij je biceps en daardoor niet zo hoog staan.
Marja, die schouders en rug compenseren dat wel haha :P

De aanhechting heb ik niet mee althans zo denk ik er ook over, dat houdt natuurlijk niet in dat ze
niet in verhouding kunnen komen. Compenseren haha, ja ik mag nog wel hard aan de bak met die armen.

Die schouders doen me denken aan Markus Ruhl. En die traps.. :angstig:

:angstig: :angstig: :angstig: :angstig: :angstig:

:thumbs:

:D .. dan lijkt deze foto toch wat beter ;)

2wrnl9x.jpg

Top fysiek man netjes, dikke schouders super bovenlichaam.

:cool:

Kan je wel vertellen dat mijn schouders er niet minder uitzagen vergeleken met foto's op die eerste pagina toen mij
acne op zijn ergst was.

PS: Als je dan al foto's post in dit topic dan wel ff met tinypic he ;)

Goed fysiek man:D
Hoe ziet jou rug training eruit?

Hier een voorbeeld van me laatste rug training, gewichten nog niet weer op niveau maar heb je een indicatie wat ik doe.

Training maandag 27 oktober - Rug

The Modified Gymnast's Back Routine / Charles Poliquin

(Set 1 reps / Set 2 reps / Set 3 reps)

1) Wide-grip pull-up, AMRAP (as many reps as possible) (8xbw+5 kg / 6xbw+10 kg / 6xbw)

2) Rest for ten seconds

3) Medium-grip pull-up, AMRAP (8xbw+5 kg/ 6xbw+10 kg / 4xbw)

4) Rest for ten seconds

5) Medium-grip chin-up, AMRAP (Notice your palms are now facing you.) (8xbw+5 kg / 4xbw+10 kg / 3xbw)

6) Rest for ten seconds

7) Narrow-grip chin-up, AMRAP (6xbw+5 kg / 3xbw+10 kg / 3xbw)

8) Rest ten seconds

9) Parallel grip chin-up (see below), AMRAP (4xbw+5 kg / 2xbw+10 kg / 3xbw)

10) Rest for three minutes

11) Drag your sorry butt off the floor and repeat the whole thing twice. (Rest about two minutes inbetween sets)

Af en toe wat kramp in me tenen, zeer ****ed up bij het chinnen.

Low row machine L / R
8x80 kg
8x90 kg
8x90 kg
8x97,5 kg fullstack

Poging tot deadlifts from hang
BAM kramp in beide voeten tegelijk waar de tenen bij de voet komen zeg maar.

NEXT

T-bar row alleen gewichten, geen stang meegetelt
8x30 kg
8x45 kg
8x60 kg
8x60 kg
8x60 kg

Yates row
8x50 kg
8x70 kg
8x70 kg
8x70 kg
8x70 kg

het eerste wat ik dacht was, WOW! heeft ie de spuit erin gezet? ;) (sarcastisch!)

fysiek is echt super, je staat er ook een stuk beter bij dan na die paar weken rust, misschien dat dat juist wel in je voordeel gewerkt heeft.
jammer dat je nog steeds met blessures loopt, hopen dat dat zichzelf snel oplost.

rug is echt ziek, als je onstage gaat, goed veel rugposes erin ;) dat maakt de rest ruimschoots goed.
verder zijn de biceps wel wat minder, maar dat ligt vooral aan je aanhechtingen zo te zien.

voor degenen die denken dat deze jongen kuurt... hou gewoon je mond als je niet weet waar je het over hebt. je merkt snel genoeg aan een persoon of hij kuurt of niet, niet alleen kwa fysiek, maar ook als je met iemand over trainen praat kom je wel het e.a. te weten. ik weet iig genoeg om te kunnen zeggen dat ik 99% zeker weet dat mas natural is.

zelfde measurements als mij zowat, alleen zie jij er 10x bruter uit, maar jij bent ook wat kleiner natuurlijk.

Dankje riggard, na mijn schouderblessures heb ik zo'n 2 jaar volop getraind zonder kwaaltjes en daarna
kreeg ik dus dat geouwehoer met die blessure aan de onderarmen, signaal van me lichaam dat het wel
weer effe genoeg was. Op een gegeven moment de knoop doorgehakt om er ff tussenuit te gaan.
Heb nog wel meer dan zo'n 8 mnd door getraind met dat gezeur in die onderarmen, ene keer
meer last van dan de ander.

Goed idee trouwens van die rug poses, al hoop ik natuurlijk dat ik er een goede MM uit kan knallen,
Oversized traps for the win he :D

Ik weet niet wat jij met je traps en schouders doet pik maar die vinden het trainen wel fijn zo te zien :D God allemachtig. Als je je biceps ziet mee te trekken sta je er echt heel goed bij :) Train je gewoon door met blessures? Loop nu al maanden met ontstoken spier in me schouders, niets helpt :( Kan niet trainen etc.

Nu doe ik er niet eens zoveel meer voor, voorheen trainde ik ze gewoon teveel :D, aanleg en teveel trainen krijg je dit blijkbaar ;)

Heb wel een tijd lang doorgetraind met blessures, maar daar probeer je dan omheen te trainen
je vindt altijd wel iets wat je wel kan trainen.

idd, ik moet riggard gelijkgeven, als je bv kale kent, en je vergelijkt, dan weet je dat deze jongen het na meer dan 7j naturel kan behaald hebben, ik zal nu wel weer rel schoppen, maar kuurders halen dit in 3/4j, en hij heeft nu wel het geluk, dat net als bij kale, zijn spieren enorm goed uitkomen, zo zie je er met minder algemene omvang een groot beest uit, maar echt enorme prestatie kerel, ik weet dat je van 45 kg komt, stel je es voor zeg! dikke proficiat
de veel te jonge kereltjes die na 1 of 2j trainen al beginnen juicen, zouden beter eerst es met hem praten

Bedankt kerel :thumbs:

Och, is toch duidelijk dat je gekuurd hebt. ;)

Terug
Naar boven