MuscleMeat

Masallah's update

Bedankt!
Die rug training maakt kapot volgens mij:P
Ik ga zoiets proberen in mijn volgende schema.

Verbaast me weer hoeveel mensen hier meteen over kuren etc beginnen.
Ze doen tegenwoordig iedereen geloven dat mensen die er al behoorlijk uit zien kuren. En wat dan nog als hij heeft gekuurd mensen?

Ontopic: ziet er zeker goed uit, resultaat mag er wezen en definitie in rug is vanzelfsprekend. Goede traps en schouders, borst ziet er netjes uit maar mag meer aan gebeuren om met de rest mee te komen.

Succes.

respect man! hoe train je tegenwoordig weer? bb style of meer kracht gericht?

Damn flinke schouders!

Flinke schouders man. Ik wou dat ik dat had :).

masallah puh puhhh

nazar deymesin

(K)

jij bent ook mooi in vorm man

echt proficiat met het gene wat je nu al bereikt hebt

hoop dat ik ook zo word 1 dag

beest!
schouders en traps zijn HUGE zoals iedereen zegt, ik vind ook je rug echt netjes!
borst en armen komen zeker wel goed.

succes!

idd, ik moet riggard gelijkgeven, als je bv kale kent, en je vergelijkt, dan weet je dat deze jongen het na meer dan 7j naturel kan behaald hebben, ik zal nu wel weer rel schoppen, maar kuurders halen dit in 3/4j, en hij heeft nu wel het geluk, dat net als bij kale, zijn spieren enorm goed uitkomen, zo zie je er met minder algemene omvang een groot beest uit, maar echt enorme prestatie kerel, ik weet dat je van 45 kg komt, stel je es voor zeg! dikke proficiat
de veel te jonge kereltjes die na 1 of 2j trainen al beginnen juicen, zouden beter eerst es met hem praten
Hahahahaha, jij moet eens naar een psycholoog ofzo gaan... Hahahahahahaha. In elke post die ik van jou zie zie ik jou zeiken op anabolen of kuurders. Ik ga hier kapot... :roflol:

Heel mooi fysiek man. Ik ben echt gezond jaloers. Ik lees hier dat je borst wat minder is,..maar ik moet zeggen dat ik je borst en buikspieren er best mooi vindt bijstaan. Je schouders zijn idd massief :D

Idd vind het ook mooie fysiek, lekkere schouders.

Terug
Naar boven