MuscleMeat

Mascherano log: road to forgotten glory

Hoe durf je?
k020.gif
:D

Laatst bewerkt:
8*100 pressen.. 10*60.. Ik krijg miss net 60 1 keer omhoog.. Beest? Hoe oud ben je eigelijk?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt beesten! En ja, kan idd zwaarder :mad:

92kg? lekker afgevallen zeg ???
ben benieuwd nog wedstrijdplannen? :D Atlas 2010 :eyebrow:

Aids... :D hahahaha nee, komt wel weer goed. Motivatie problemen gehad, en nog wat andere dingentjes. Je weet wel waarom bro. Eet vanaf deze week weer 8x per dag. Woog vandaag 94,1, op nuchtere maag. Dus een tweetal kilo er al weer bij. Bf gewioon gelijk gebleven.

Wedstrijd? Mayby, maar dan in het najaar. Over een 3tal maanden gebeuren er belangrijkere dingen ( :) ), kan er dan niet genoeg tijd voor maken. Dan mss wel. Al trekt het idee me ook steeds minder.

8*100 pressen.. 10*60.. Ik krijg miss net 60 1 keer omhoog.. Beest? Hoe oud ben je eigelijk?

Yo bedankt! 21...

nu al gruwelijke gewichten haha goed voor de motivatie is kijke of ik een beetje bij kan blijven heb zelf een mp van 2x100
hoe is je voeding op het moment??

21, No ****ing way! Dacht dat je al 23-24 was ofzo:o

Auslander he. Kan zomaar 3-4-5 jaar ouder zijn :eek:

oh nee, ben in nederland geboren :p
nu al gruwelijke gewichten haha goed voor de motivatie is kijke of ik een beetje bij kan blijven heb zelf een mp van 2x100
hoe is je voeding op het moment??

Niet echt een voedingsschema, meer richtlijnen. Heb/ga vandaag dit gegeten/eten:

M1
50 gram brinta
40 gran whey isolaat
5ml crea
400ml water
3 visolie caps
1 kiwi

M2
150 gram tonijn in zonnebloemolie (met wat versnipperder paprika/uien/sambal/zout/peper/ketjap/curry etc.)
4 sneden brood

M3
150 gram rijst
200 gram kip (ajam paniki)

M4
200+ gram pepper steak
75 gram sla
300 gram oven friet

M5
200 gram kip, met wraps, sla en saus

M6
??? wordt nu gekookt, dus ben benieuwd. Nog niet na gekeken eerlijk gezegd :p

M7
6 sneden brood met 200 gram rosbief

M8
kwark + 50 gram musli
2 visolie caps
wat ananas

Normaal eet ik op niet trainingsdagen 7x en op trainingsdagen 8 per dag. Vandaag niet getraind, maar doordat ik vroeg wakker was, tijd om een maaltijd extra in te plannen. Anders vervalt er 1 sowieso, en met trainingsdagen komt er nog een post workout shake bestaande uit 35 gram brinta, 35 gram dextro juice, 10 gram eas en 400ml water bij.

Vanochtend ff snel getraind, moest later wat dingen doen:

Quads/glutes/hams/onderrug:

Squat:
(opwarming)
1 x 8 x 60kg
1 x 8 x 100kg
1 x 8 x 140kg (ging verrassend makkelijk, ondanks het feit dat ik door allerlei blessures mijn benen al 4 maanden niet tot nauwelijks heb getraind, laat staan fatsoenlijk gesquat)
1 x 4 x 160kg (kon wss nog wel 1 a 2 eruit persen, maar geen zin. Goed genoeg voor een eerste keer weer)
1 x 20 x 60kg

45° Leg Press:
8 x 150
8 x 200
8 x 260
8 x 360

Lever Seated Leg Curl:
4 x 8 tot max fullstack

Lunge:
8/8 bw
8/8 bw + 20kg
8/8 bw + 32kg
8/8 bw

Deadlift:
20 x barbell (warm up)
8 x 60
8 x 100
8 x 140
8 x 160 (genoeg, zelfde shit als squat, ga niet forceren)

Status nu: ****ING GESLOOPT! Zelfde gevoel als dat je voor het eerst in je leven fatsoenlijk benen traint. Liep ook als een halve tamme de sportschool uit hahahaha

whehehehe en thanks ezy schatje

Tieves, er worden hier met brute gewichten gesmeten! :bow:

Lekker bezig beest, mooie voeding ook!
Ben benieuwd naar de pics!

is ezy je vriendin of is dat die halfgare dikke turk in deventer die zogenaamd trained?

5gram test 2gram deca 2gram tren ace toch? :|

Incline bench press:
(warm up)
8 x 60kg
8 x 80kg
8 x 100kg
6 x 120kg
20 x 80kg (als straf, dat ik 120 vandaag niet 8x kon pakken :p polsen voelde ****ed!)

Benchpress:
8 x 60 kg
8 x 100kg
6 x 140kg
12 x 100kg

peckdeck:
4 x 8 x fullstack (100kg)

Standing cable fly's:
4 x 8 x fullstack (??? dunno)

Db curl:
1 x 8 x 16kg
1 x 8 x 20kg
1 x 8 x 24 kg
1 x 8 x 28 kg

Hammer curls:
4 x 8 x 24(??)

preacher curl:
2 x 8 x 16kg
2 x 8 x 20kg
1 x 20 x 10 kg

beetje onderarmen; wrist rollers.

Voel een goede pomp in zowel borst als biceps. Vreemd genoeg voelde ik mijn linkerpols totaal niet meer na incline bench. Al deed het op dat moment wel ****ing zeer. Mss preventief weer wat glucosamine nemen. Heb volgens mijn nog wel ergens een potje liggen. En dat spul werkte de vorige keer meer dan prima.

Even terug komend op de ''supps'' vraag hierboven. Mijn kast staat vol met whey, eas, no explode, crea, omega-3 caps en dextro. En dat was het. Verder geen supps of ''supps''. Dat laatste waarschijnlijk binnenkort wel. Maar ben er nu nog niet helemaal over uit. Zal zomaar kunnen dat ik lekker off blijft. Heb er momenteel ook niet zo heel veel behoefte aan, al kan dat morgen geheel anders zijn :p.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

5gram test 2gram deca 2gram tren ace toch? :|

hahahahahaha nee. Als ik ga kuren wordt het test/primo en later een switch na tren ace. Maar op dit moment zeker nog niet.

wat een gewichten dude!

ik kom keertje daarzo trainen

Training van vandaag komt er zo aan. Zal ook meteen erbij zetten aan welke ''supplementen'' ik momenteel zit, anders moet ik deze vraag wss meerdere keren beantwoorden. Dan is het in een keer duidelijk. Ok Loo.

duidelijk gevalletje van dubbele dosis creatine.

****ed up van je pols man, anders maar ff polsbandage gebruiken?
Nood breekt wet....

Terug
Naar boven