Fitness Seller

Mascherano log: road to forgotten glory

t*ring wat een voeding :eek:

netjes beest

• Topic Starter Topic Starter
Morgen maar even puur preventief een polsband halen. Goede tip. Voelde gister behoorlijk ****ed, meteen al na de eerste paar zware reps. Daarna vreemdgenoeg totaal geen last meer van gehad.

Bedankt verder beesten!

Geweldig!!! Pink gebroken...

Whut goed k*t -_- 3 weken is dat toch meestal ?

k*t man ging net zo lekker

lights out game over. Slotje hier dan maar en iedereen door naar mijn log :evil2:
ach met een gebroken pink kan je nog veel doen. Kreeg hem gister ook tussen de rek en de stang tijdens squaten :angstig:

Harde log! Dips met je trainingsmaat als gewicht? Waar heb je die baas hangen dan...?

Er schijnt een voordeel aan te kleven; je kan de g-spot beter hitten?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

klote man!
:banana:

Whut goed k*t -_- 3 weken is dat toch meestal ?

3 a 4 weken zei ze. Maar genees altijd vrij snel. Vermoedelijk binnen een 2tal weken kan het ''gips'' al af.

Lights out, game over voor jou:(:mad:
Ik heb ook altijd pech :treuren:

I know. Maar komt wel goed! laat me door zo'n kleinigheidje niet uit het veld slaan. Dan deze paar weken maar wat rustiger aan doen.

Nee, ruk altijd met rechts. Verhaal erachter is nog beschamender. Dus hou hem lekker voor me :D

Harde log! Dips met je trainingsmaat als gewicht? Waar heb je die baas hangen dan...?

You don't wanna know :p Maar volgende keer, als het uberhaupt dan al kan, gewoon weighted met riem. Veel makkelijker.

ok ben weg... :D

lights out game over. Slotje hier dan maar en iedereen door naar mijn log :evil2:
ach met een gebroken pink kan je nog veel doen. Kreeg hem gister ook tussen de rek en de stang tijdens squaten :angstig:

De gieren zijn al gearriveerd :)

Pink is nu zeker 3x zo dik als normaal. Ga hem vanavond met tape aan mijn ringvinger binden, en gewoon na de sportschool. Kijken wat ik er allemaal mee kan. Denk niet veel. Maar ga gewoon door.

fkng gaylord dat je bent hoe kan je nou je pink breken?

Autodeur hahahahah

Moest de portier weer openmaken, voordat ik mijn pink eruit kon trekken. Meteen kkkk dik, rood/blauw/paars, (onderhuidse)bloed(ing), de hele reutemeteut. Geweldig. En als ik geluk heb, gaan ze mijn nagel ook nog een deze dagen eruit trekken. Echt super :thumbs:

wait whut, hoe krijg je dat voor elkaar ?

Gister gewoon getraind. Reps verhoogd (12-20), gewicht op 60~80% van normaal. Paar oefeningen vermeden, andere toegevoegd. Ging al met al wel redelijk.

Zal vanaf volgende week weer normaal loggen. Schiet nu toch niet echt op. Blijf gewoon trainen, maar op 60~80% van normale kunnen.

wait whut, hoe krijg je dat voor elkaar ?

Haast. Meer kan ik er niet van maken. Weet het zelf niet eens precies. De portier knalde ineens dicht.

wanneer krijgen we 'normale' pics van jou te zien? Ben wel benieuwd hoe een gast eruit ziet die easy reps met 80kg op zn schouders dipt.

Dunno., ben niet zo van de foto's. Maar je kan altijd keertje deze kant op komen. Kom je met die aap kuki mee , als hij mag dan hahahaha :p

Terug
Naar boven