XXL Nutrition

Review Mass-FX & Hyperdrol X2 - Anabolic Xtreme

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mass FX 25R-DIOL has been developed exclusively by Anabolic Xtreme. This pro-anabolic was designed to be stacked with Hyperdrol™ to create the most potent lean muscle building stack available today. Mass FX will increase testosteron levels, deliver rock hard pumps, promote the Alpha Male mentality, increase aggression, build xtreme muscle mass and give immediate strength gains. Mass FX will deliver the results you want in just a few days of usage and will continue though out your cycle. YOU WILL SEE AND FEEL Mass FX working withing 3-5 days. It is like no other supplement you have tried. Welcome to the world of Mass FX.

Hyperdrol X2- 6-Bromodione - The Ultimate Mass Building Agent! Hyperdrol X2™ is virtually guaranteed to pack on jaw dropping Lean Mass Gains with its powerful new mass building agent 6-Bromodione. Hyperdrol X2™ gives you what you need to respond to your workouts in a way you have only dreamed. Instantly testosteron rises and estrogen drops putting your body in a highly pro-anabolic state. Fat will melt away and be replaced with lean hard muscle and you experience the most mind-blowing extreme workouts ever. Trust the people at Anabolic Xtreme to provide you with the best legal pro-anabolic products on the market today.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 8 weken.Hoe is de smaak van dit supplement? Niet van toepassing.Welke dosis heb je gebruikt? 4 x per dag van elke 1 capsule.Waar heb je het supplement gekocht? The Naturel Health Company BREDA (Top winkel!)Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede service.Wat heb je voor dit supplement betaald? 105 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Met deze producten samen in een stack voel je jezelf helemaal top. En het werkt ook nog, dit is geen bullshit product!Mijn review:

Je leest het overal..Gebruik dit, dit is het beste en de nieuwste technologie, blabla. Hetzelfde bij dit product, dus ik ben het gaan gebruiken. Ik zit al een tijdje aan de creatine, netjes m'n amino's etc. De eerste 2 weken voelde ik me helemaal top, goed libido, lekker in m'n vel. 3de week voelde, en merkte ik grote vooruitgang in de sportschool, de gewichten gingen makkelijker, drukte en pakte ook meer. En de spiegel loog er niet om, ik zal er voller uit, en droger.

Ik kon de spieren op mijn schouders goed zien lopen, en bij het oppakken van de gewichten zie je netjes je aders verschijnen. In het totaal in de acht weken die ik heb het gebruik, ben ik 4 KG in droge spiermassa bijgekomen. Mijn eet schema is al die tijd niet veranderd.

Het product is ook compleet veilig, geen pro-hormoon, alleen plantenextracten. Mijn ervaringen met dit product zijn top, en ga net voor de zomer nog een stack doen!

Mass-FX_anabolic-xtreme.jpg

Hyperdrol-X2_anabolic-xtreme.jpg

deed bij mij gewoon weg niks....nul. Allemaal verkoopspraatjes

Ieder lichaam is verschillend.

Ik ben van 94 kilo naar ruim 96 gegaan in 6 weken. verder is mijn vetprecentage aanzienlijk afgenomen.

Het is ook erg belangrijk hoe je ermee omgaat. ik had geen drank.. genoeg rust.. veel water!!

• Topic Starter Topic Starter
Ben gestopt na 6 weken.

Kreeg er zo een last van dat ik het goed voelde/cq pijn had bij rugtrainen.

na 6 dagen stop is de pijn 95% verdwenen.

Hm apart, dan zou ik het vervolg als ik jou was oppassen met testosterone verhogende middelen. Ik heb dit ook ervaren maar niet zo erg dat het pijn deed. Eigenlijk duurde het kort, en daarna is het weggegaan. Nog steeds goed product :).

Hm apart, dan zou ik het vervolg als ik jou was oppassen met testosteron verhogende middelen. Ik heb dit ook ervaren maar niet zo erg dat het pijn deed. Eigenlijk duurde het kort, en daarna is het weggegaan. Nog steeds goed product :).

Wel goed product dat is zeker

Gezond product is een tweede.

Ben er nu alweer een tijd vanaf. Af en toe voel ik nog steeds mijn nier... Binnenkort maar even naar de dokter.....
apk halen

Heb je je gains behouden nadat je bent gestopt?

Heb je je gains behouden nadat je bent gestopt?

Ja in principe wel. Het is ietsje minder geworden vanwege het vocht dat je spieren ook vult.. maar dat is maar een beetje.

doe wel veel moeite om mijn buik die nu een stuk droger is te behouden... dus jakker en nu ook aardig wat cardio bij

Oke.. Hoeveel kilo heb je uiteindelijk overgehouden dan? En heb je last gehad van bijwerkingen etc.?

Heb dit inmiddels besteld, maar nog niet binnen. zou graag willen weten wat ik als voeding het beste kan gebruiken. Ik ben nu net een jaar aan het trainen, maar weet nog niet zo goed wat de beste voedingsbronnen zijn.

Heb dit inmiddels besteld, maar nog niet binnen. zou graag willen weten wat ik als voeding het beste kan gebruiken. Ik ben nu net een jaar aan het trainen, maar weet nog niet zo goed wat de beste voedingsbronnen zijn.

Zonder goed eten hoef je zo en zo niet van die spullen te kopen. Ik zou je eerst even goed inlezen wat voeding bedtreft.

Ik kan je niet zo vertellen wat je wil. Ik weet je wensen niet. je stats niet niks niet.

Dus ik zou zeggen steek er even wat tijd in anders gooi je je geld weg. Je bent heus niet de eerste hoor ik heb ook eerst 3 jaar mijn tijd verpest omdat ik niet wist waar ik mee bezig was......

• Topic Starter Topic Starter

Wat je vooral goed bij moet houden zijn je proteine.

Hyperdrol X2

Na veel lezen en zoeken vraag ik mij af of er verschil is tussen Hyperdrol X2 en Superdrol?

De recenties over Superdrol waren erg verontrustend, ik las zelf een artikel over een Amerikaanse Bodybuilder die tot drie keer toe (in korte tijd) naar het ziekenhuis moest gaan.

Ik hoop dat Hyperdrol X2 veiliger is, wie hebben ervaring met dit supplement???

je gelooft toch zelf niet dat je 4 kg spiermassa bijkomt in 8 weken?

zijn er nog side effects zoals vermoeidheid, vaker naar het toilet moeten en minder soepele gewrichten?

k'heb ook een potje mass fx en hyperdrol x2 waar ik juist aan ben begonnen.
Maar damnn als ik in dat potje mass fx ruik heeft dat een alcoholsmaak !
heeft er iemand anders dit ook opgemerkt?

Ik zit nu voor mn 2e keer aan een kuurtje Mass FX + Hyperdrol FX.. Eerste kuur geen problemen (besteld in NL) en ging prima.. 2e kuur (bb.com) wilde ik zo'n maand geleden aan beginnen maar ik werd heel duizelig en trillerig en zweterig, ik trok helemaal wit weg en had het gevoel dat ik ieder moment flauw kon vallen ofzoiets. Heb toen de potjes een tijdje laten staan. Wilde vandaag er weer mee beginnen. Vanochtend netjes van beiden een pilletje, vanmiddag zelfde verhaal. Nu net na het avondeten weer, maar die zijn weer totaal verkeerd gevallen. Voel me zeer zwak, zweterig en trillerig. Ben er maar rustig bij gaan liggen. Ik snap niet wat het probleem zou kunnen zijn. Ik drink geen alcohol en eet genoeg.
Wel slik ik een lichte vorm van antibiotica tegen acne (maar dat deed ik bij mijn 1e kuur ook als het goed is) en neem ik vitamine pillen en zinc pillen in... Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?!

..

Veel water drinken. Een 3 - 4 liter water per dag drinken. Misschien ligt het daaraan. Er zijn redelijk wat mensen die daar hoofdpijn enz van krijgen door te weinig te drinken, nu ja bij u is het niet hoofdpijn maar misschien ligt het daar ook aan

kheb me ook wel es minder gevoeld zo een uurtje na de inname van mass fx en hyperdrol. Maar ik neem nu de capsules appart en niet meer samen.Kheb dat gevoel nog niet terug gehad.Misschien moet je het ook es proberen, wie weet ...

Terug
Naar boven