- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

goed nieuws, ik train nu al een klein weekje met bijna weinig tot geen last van mn schouder. op roei en schouder oefeningen ga ik nog niet voluit maar op de andere oefeningen pak ik nog steeds gewichten die ik aan het eind van de stack pakte dus heb ik me kracht wel behouden
ik ben van plan om me schouder nog iets meer rust te geven en voor de zomer nog wel een cycle van 8 weken te doen met Mass FX en HX2

ik neem ook iedere dag alles. training of geen training
ochtend 1x hx2 en 1 mass soms 1x retain
voor trainen 1x hyper 2x mass
voor slapen 2x hx en 1x mass de retainer zo en zo 1x voor slapen.
Dit is in de volle weken. Er zijn andere weken waarbij je minder neemt maar die staan wel op de verpakking.
Ik ben nu in de 4e week. ruim 3,5 kilo gegroeid. buik wordt beter (mag ook wel):S dus in principe gaat het vet omlaag maar ik zie niet direct dat mijn spieren voller zitten.
ik dacht dat er in jungle warfare ook iets zat, is masfx niet bijna hetzelfde?

Mass FX volgens de baas niet. Anders is het wel heel lelijk. Ik word liever ontmaagd door een cocktail van geile blonde anabolen, dan een vervuild supplement. Was het niet superdrol, havoc etc wat vervuild was?