Fitness Seller

Mass FX & Hyperdrol X2

oke iedereen reageert dus anders hierop

• Topic Starter Topic Starter
goed nieuws, ik train nu al een klein weekje met bijna weinig tot geen last van mn schouder. op roei en schouder oefeningen ga ik nog niet voluit maar op de andere oefeningen pak ik nog steeds gewichten die ik aan het eind van de stack pakte dus heb ik me kracht wel behouden :D

ik ben van plan om me schouder nog iets meer rust te geven en voor de zomer nog wel een cycle van 8 weken te doen met Mass FX en HX2

goed nieuws, ik train nu al een klein weekje met bijna weinig tot geen last van mn schouder. op roei en schouder oefeningen ga ik nog niet voluit maar op de andere oefeningen pak ik nog steeds gewichten die ik aan het eind van de stack pakte dus heb ik me kracht wel behouden :D

ik ben van plan om me schouder nog iets meer rust te geven en voor de zomer nog wel een cycle van 8 weken te doen met Mass FX en HX2

dan weer verslag uitbrengen he ;)

Top!!! :thumbs:

heb hem na tijdje overwegen TOCH gekocht.
Begin ermee de 10de maart ^^
Paar vraagskes, nog iemand algemene tips? Op nuchtere maag (+-) innemen? En op niet trainingsdagen dezelfde dosis?

Ik gebruik het nu, ongeveer 3 weken. En het is na mijn idee top spul, ga er goed op. Spieren zijn voller, ook stukken droger geworden. Je kunt het gewoon op nuchtere maag innemen, en op niet trainingsdagen dezelfde dosis. Ik pak elke dag: 4 keer. 9:00/12:30/15:00/18:00 uur. Ik zou je ook aanraden om een goede amino of shake erbij te pakken, dat bevorderd zoiezo je droge massa aanmaak.

ik neem ook iedere dag alles. training of geen training

ochtend 1x hx2 en 1 mass soms 1x retain
voor trainen 1x hyper 2x mass

voor slapen 2x hx en 1x mass de retainer zo en zo 1x voor slapen.

Dit is in de volle weken. Er zijn andere weken waarbij je minder neemt maar die staan wel op de verpakking.

Ik ben nu in de 4e week. ruim 3,5 kilo gegroeid. buik wordt beter (mag ook wel):S dus in principe gaat het vet omlaag maar ik zie niet direct dat mijn spieren voller zitten.

ik neem ook iedere dag alles. training of geen training

ochtend 1x hx2 en 1 mass soms 1x retain
voor trainen 1x hyper 2x mass

voor slapen 2x hx en 1x mass de retainer zo en zo 1x voor slapen.

Dit is in de volle weken. Er zijn andere weken waarbij je minder neemt maar die staan wel op de verpakking.

Ik ben nu in de 4e week. ruim 3,5 kilo gegroeid. buik wordt beter (mag ook wel):S dus in principe gaat het vet omlaag maar ik zie niet direct dat mijn spieren voller zitten.

je bent ruim 3,5 kg gegroeid, maar ben toch afgevallen wat betreft je vetpercentage, maar je ziet niet dat je spieren voller zitten..

had je een foto van vóór de "kuur" moeten nemen.. waarschijnlijk zie je het niet omdat je jezelf elke dag ziet..

ik denk dat je wel degelijk fiks bent gegroeid in positieve manier..

Ik heb ook een stack gekregen van de baas. Ook maar eens proberen en review over schrijven. Kijken of het wat voor senior trainers doet . :D

ik dacht dat je die stacks niet vertrouwde in verband met het "naturel" gehalte :)

Mass FX volgens de baas niet. Anders is het wel heel lelijk. Ik word liever ontmaagd door een cocktail van geile blonde anabolen, dan een vervuild supplement. Was het niet superdrol, havoc etc wat vervuild was?

ik dacht dat er in jungle warfare ook iets zat, is masfx niet bijna hetzelfde?

van jungle warfare is het geweten, maar van massfx nog niet :)

laat ons hopen dat het clean is he :)

jep anders kan je net zo goed je billen vol spuiten

Als ik de amerikaanse forums moet geloven is het niet zo. Zelfs de chemische structuur zou niet overeen komen in tegenstelling tot havoc etc. Vergeet niet dat Alri volgens mij de enige is die nooit heeft bekend dat JW of BAM een PH waren. Anabolic Xtreme heeft altijd aangegeven welke ph's waren en niet.

Mass FX volgens de baas niet. Anders is het wel heel lelijk. Ik word liever ontmaagd door een cocktail van geile blonde anabolen, dan een vervuild supplement. Was het niet superdrol, havoc etc wat vervuild was?

Mass FX schijnt wel zuiver te zijn. Havoc enzo blijf ik liever van, als je ziet dat ze pct aanraden, kan je beter aan de var only of zo, ook niet echt sides en beter resultaat.

Verder kijk ik wel uit naar je review, als het bij jou wat doet, zal ik mss eens gaan twijfelen, maar voorlopig hou ik het wel bij nu en dan eens wat creatine. Grootste deel van de supplementen zijn toch rommel.

Ik begrijp je bro. Het probleem vaak bij beginners is dat je niet weet of het de verandering van training of voeding is wat bijdraagt. Ik zal wat leuks ( of niet :D ) posten over een paar weken. Ik heb al wel heel toevallig 2 natte dromen gehad in 3 nachten. :D

Terug
Naar boven