XXL Nutrition

Mass FX & Hyperdrol X2

Of helemaal niets doen met je schouder. Erg rot voor je, maar met een schouder moet je echt wel uitkijken, met een ontsteking niet voorttrainen, maar rusten. Maar het zou best een verrekking kunnen zijn, of mss een scheurtje :mad: Ga maar eens langs bij de dokter als de pijn niet snel afneemt.

Klote Raish :( beterschap pik..

wél vette stats van die stack :)

oeioei dat klinkt niet best, sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
thanks voor de reacties, maar ben op de sportschool eff gecheckt. waarschijnlijk is er een pees een beetje ingescheurd :(. dat word dus eff pauze. net nu ik zo goed ging :mad:

ik heb goed nieuws en slecht nieuws:(.
Het goede nieuws eerst, ik heb vandaag mn vet% laten meten. 14 % dat betekent dat ik dus terwijl ik 4,4 kilo ben aangekomen 1,4% ben gezakt in 4 weken :D. nadat gehoord te hebben kon ik niet wachten om verder te trainen. nu het slechte nieuws :mad:. ik begon met de deadlift voor me rug en deed nog steeds dezelfde gewichten als toen ik met de stack bezig was (ook goed nieuws :p) maar daarna begon ik aan Halter roeien en in mn 2e set knapte er iets van binnen in mn schouder :eek:. het was een stekerige pijn en het werd ineens HEEL heet van binnen. ik kon niks meer erna en heb het maar voor gezien gehouden. ik denk dat ik dus de volgende paar weken eff met lichtere gewichten en meer op techniek ga trainen tot ik er geen last meer van heb:(

thanks voor de reacties, maar ben op de sportschool eff gecheckt. waarschijnlijk is er een pees een beetje ingescheurd :(. dat word dus eff pauze. net nu ik zo goed ging :mad:

Damn, balen bro', mja, die weg bewandelt iedereen hier vroeg of laat :o

Veel sterkte voor een snel herstel! :wl:

ik heb voor sneller herstel een potje Osteobolin-C™ besteld. hopelijk kom ik er hiermee sneller vanaf

glucosamine heb ik zelf, is eigenlijk wel voor de gewrichten...maar misschien dat het wel baat...voor 10euro heb je potje bij de Etos, doe je maand mee..verhoogde visolie inname kan ook wel eens helpen.. baat het niet schaad hetn iet he :P

Hoi Raish, kan je alweer trainen? Hoe is het met de kracht?
Ik zit nu 2 weken zonder MF met alleen HD en wat een verschil..
Ik ging dinsdag bijna tegen de vlakte met squatten.. licht ging bijna uit!
Energie is flink lager.. :( Ook kracht is wat minder..
Zal best wel dat HD met FX een synergie hebben (ripaf: betekend toegevoegde waarde door samenwerking)
maar zonder MF hou je erg weinig over..

nee hebt jammer genoeg nog niet kunnen trainen. heb buik een paar keer geprobeerd maar bij elke beweging waarbij mn schouder naar achter beweegt doet het veel pijn. en iets zoals een handrem aantrekken is te pijnlijk voor woorden. :mad:. ben vanaf vandaag begonnen met Osteobolin-C hoop dat het snel gaat werken. want ik kan niet eens meer goed slapen :(

Damn, zal een poosje LB worden dan... snel herstel bro' :(

hmm.. zou toch maar naar een dokter gaan..

klote voor je, maar denk maar zo: een maandje rust en weer rustig beginnen zal je vorm geen kwaad doen..
ik weet zeker dat voor je het weet weer volle bak aan het knallen bent!
op jouw leeftijd heelt alles snel en door je sport zal je nog sneller herstellen..
gezond eten, veel rust en positief blijven bro..

Terug
Naar boven