Chemical Ali
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Het goede nieuws eerst, ik heb vandaag mn vet% laten meten. 14 % dat betekent dat ik dus terwijl ik 4,4 kilo ben aangekomen 1,4% ben gezakt in 4 weken. nadat gehoord te hebben kon ik niet wachten om verder te trainen. nu het slechte nieuws
. ik begon met de deadlift voor me rug en deed nog steeds dezelfde gewichten als toen ik met de stack bezig was (ook goed nieuws
) maar daarna begon ik aan Halter roeien en in mn 2e set knapte er iets van binnen in mn schouder
. het was een stekerige pijn en het werd ineens HEEL heet van binnen. ik kon niks meer erna en heb het maar voor gezien gehouden. ik denk dat ik dus de volgende paar weken eff met lichtere gewichten en meer op techniek ga trainen tot ik er geen last meer van heb
![]()
thanks voor de reacties, maar ben op de sportschool eff gecheckt. waarschijnlijk is er een pees een beetje ingescheurd. dat word dus eff pauze. net nu ik zo goed ging
![]()

ik heb voor sneller herstel een potje Osteobolin-C™ besteld. hopelijk kom ik er hiermee sneller vanaf
ik heb voor sneller herstel een potje Osteobolin-C™ besteld. hopelijk kom ik er hiermee sneller vanaf
Ook kracht is wat minder..
. ben vanaf vandaag begonnen met Osteobolin-C hoop dat het snel gaat werken. want ik kan niet eens meer goed slapen 
Damn, zal een poosje LB worden dan... snel herstel bro'![]()

ben ik ook geweest, hij zegt dat een pees een stukje ingescheurd is en is gaan ontsteken![]()

ben ik ook geweest, hij zegt dat een pees een stukje ingescheurd is en is gaan ontsteken![]()