AndroidHealthClinic

Mass FX & Hyperdrol X2

Bezoekers in dit topic

klote voor je, maar denk maar zo: een maandje rust en weer rustig beginnen zal je vorm geen kwaad doen..
ik weet zeker dat voor je het weet weer volle bak aan het knallen bent!
op jouw leeftijd heelt alles snel en door je sport zal je nog sneller herstellen..
gezond eten, veel rust en positief blijven bro..

:cool:
 
bedankt mannen :thumbs:. jullie helpen me er wel doorheen;)
 
ik ben gister even wezen trainen, heb wat rug geprobeerd maar ging niet zonder pijn dus heb nog wat biceps en buik gepakt. hoop dat ik me schouder snel weer kan gebruiken:(
 
courage ....komt wel goed.
Heeft zijn tijd nodig.

get_well_soon_pic.jpg
 
Hoor je wel vaker eigenlijk, kuurtje doen (as of supplementen), kracht gaat snel omhoog
en plots blessures. Denk dat er toch een voorzorgsmaatregel moet genomen worden als je
terug naar je 'normal state of training' gaat. Dus even een paar kilo's eraf voor een weekje
en dan terug naar het gewicht toe werken. Veel massa zal je daar niet door verliezen imo

Voor de rest: goed resultaat toch :thumbs:
 
Hoor je wel vaker eigenlijk, kuurtje doen (as of supplementen), kracht gaat snel omhoog
en plots blessures. Denk dat er toch een voorzorgsmaatregel moet genomen worden als je
terug naar je 'normal state of training' gaat. Dus even een paar kilo's eraf voor een weekje
en dan terug naar het gewicht toe werken. Veel massa zal je daar niet door verliezen imo

Voor de rest: goed resultaat toch :thumbs:

klopt hier heb je helemaal gelijk in, hoorde het ook op de sportschool dat als je klaar bent met een kuurtje of iets dergelijks dat je test dan zakt en je lichaam iets gevoeliger is:(. waarschijnlijk komt het dus daardoor
 
hopelijk kan je snel weer knallen Raish
 
ik heb een documentje gevonden voor schouderherstel..

ik mag vanaf maandag weer aan de MF voor de laatste 5 weken van de AX stack.. EINDELIJK weer MF erbij! :)
 

Bijlagen

  • Doggcrapp How To Cure Shoulder Problems.pdf
    86,8 KB · Weergaven: 278
ik was ook deze stack aant volgen. net de eerste week. ging lekker. maar nu zit ik thuis met een onmogelijke rugpijn... dus dat word ff niet meer trainen.. dokter zei een gescheurde verekte spier. :( sterkte raish, kan je alweer bijna knallen?
 
heb je eigenlijk nog wat massa gepakt?
 
ik heb een documentje gevonden voor schouderherstel..

ik mag vanaf maandag weer aan de MF voor de laatste 5 weken van de AX stack.. EINDELIJK weer MF erbij! :)

bedankt man ik zal het doornemen, ik denk dat de osteobolin c wel werkt, want echt pijn heb ik niet meer het is nu meer gewoon een irritatie ik zal proberen deze week weer langzaam het trainen op te pakken.
 
bedankt man ik zal het doornemen, ik denk dat de osteobolin c wel werkt, want echt pijn heb ik niet meer het is nu meer gewoon een irritatie ik zal proberen deze week weer langzaam het trainen op te pakken.

osteobolin-c... weer iemand die tevreden is. zal wel een goed product zijn dan he ;)
 
vandaag eindelijk weer een keer kunnen trainen zonder pijn :D. het was niet helemaal geweldig, het irriteerde wel een beetje maar pijn deed het niet:cool:. wel een goeie pomp in borst en triceps. morgen rug en biceps dus ben benieuwd.
 
ik wil die stack ook wel eens proberen volg eerste dit wel.

heb net de rpm,neovar,igf2 stack achter de rug en moet zeggen super resultaten geboekt
 
heb die stack 21 dagen gedaan en deed niks....Helemaal niks.

Ja het deed wel iets......100 euro lichter.
 
hmm jammer man, ik ben er wel tevreden over. blijkbaar werkt ie dan niet voor iedereen.
 
neen ...gewoon mijn zelfde gewicht behouden 91 kg.
Niks veranderd.

Ben nu bezig aan dag 4 met Jw. We zien wel.
 
Back
Naar boven