Fitness Seller

Mass FX & Hyperdrol X2

• Topic Starter Topic Starter
Succes, zal het zeker volgen! Je wil droger worden en spiermassa winnen. Zou je niet gewoon lekker gaan vreten en massa winnen?? om alles uit de stack te halen??? Anders lijkt het me dat je niet te veel kan verwachten, dat zij je zelf ook al, maar toch

ja klopt, ik bedoelde eigenlijk dat het lekker zou zijn om ook nog wat droger te worden(aangezien veel mensen dat bij deze stack hebben ervaren) maar ik ga voor de massa

ik heb mn gewicht en mn afmetingen in de openingspost ingevuld, en mn vet% laat ik woensdag op de sportschool meten.
Ik had mezelf helemaal ingesteld om vandaag te beginnen met trainen, maar bleek dat mn sportschool eerder dicht ging :(. dus ik begin woensdag met trainen. ik ben vandaag al wel met de stack begonnen maar merk natuurlijk nog niks.

EEN GELUKKIG NIEUW JAAR IEDEREEN< MOGEN WE VEEL MASSA AANZETTEN DIT JAAR :bierbang:

ey jah ik zag laatst dat Jungle warfare in het assortiment van XXLnutrition zat. was die shit niet banned?

Woensdag keihard erin beuken!!! :hedbang:

Beste wensen voor een sterk, gezond 2008 vol gains!!!

jep morgen ga ik me benen slopen :D. maar eff over de stack:
ik heb een beetje last van hoofdpijn, daar heb ik normaal nooit last van. misschien door de knallen van gister???

jep morgen ga ik me benen slopen :D. maar eff over de stack:
ik heb een beetje last van hoofdpijn, daar heb ik normaal nooit last van. misschien door de knallen van gister???

Bij jungle warfair werd bij een tekort aan samengestelde koolhydraten ook hoofdpijn vastgesteld (zelf nooit gehad) dat kan hier ook het geval zijn... :dunno:

Bij jungle warfair werd bij een tekort aan samengestelde koolhydraten ook hoofdpijn vastgesteld (zelf nooit gehad) dat kan hier ook het geval zijn... :dunno:

hmmm, ik eet nu meer koolhydraten dan gemiddeld. ik hou het nog een paar dagen zo. anders verhoog ik mn koolhydraten.

ok, dan zit het met mn vocht wel goed, is namelijk liters.

maar het zit niet bepaald mee :(. ik hoor net dat mn sportschool onder water is gelopen. waarschijnlijk was er brand ofzo. maar ja nu weet ik niet wanneer ik weer kan trainen. en ik ben al 3 dagen met de stack bezig. zou ik maar doorgaan of eff wachten ermee zodat ik goed erop kan trainen ?

Daaaamn :(

Er is vast wel een andere gym in je buurt, toch?!

Terug
Naar boven