AndroidHealthClinic

Mass FX & Hyperdrol X2

• Topic Starter Topic Starter
Wat zal het beste zijn? Tijdens of na?

Het helpt je droger te worden maar creatine houdt juist weer vocht vast...... Iemand ervaring?

Ik heb voldoende aan de dosering die er geschreven wordt?
4x per dag Hyperdrol
4x per dag Mass FX

Ik ben tussen de 95 a 96 kilo. 8a 10% fat.. :-(

Wie gebruikt er hier allemaal de retainer? Wat is dat nou precies? Ik dacht iets van een lever cleaner maar als ik het woord letterlijk vertaal (retain= Behoud) who can tell me???
Als dat aanbevolen wordt lijkt het me handig om die ook te gebruiken ofniet?
Die kan ik zo een twee niet hier om de hoek kopen ofwel?

ik gebruik zelf de retain niet erbij, het is meer om droger te worden. De meeste laten hem weg omdat als je de prijs vergelijkt met de toevoeging het niet waard is. ik heb hem zelf niet gebruikt dus kan niet zeggen of het zo is.

Laatst bewerkt:
Mn eerste training van dit log:D. Heerlijke training, aders die aan alle kanten uitpuilden :rolleyes: en dat terwijl ik ver van droog ben. heb vandaag nog geen vet kunnen meten maar dat gebeurt als het goed is morgen ;).
Deadlift
12 x 60
10 x 80
8 x 100
6 x 100 <--- niet mn max maar pomp in onderrug en hams was te erg :o.
Latpulldown voor
12 x 60
10 x 65
8 x 70
T-bar Roeien
12 x 40
10 x 45
8 x 50
Latpulldown (smal)
12 x 50
10 x 55
8 x 60
Smal kabelroeien
12 x 60
10 x 60
8 x 60
Machine Shrugs <-- is een horizontale bankdruk machine.
3 sets van 10 x 160
Dumbbell Curl
12 x 12
10 x 14
8 x 14
Dumbbell Curl op een schuine bank
8 x 12
10 x 10
12 x 8
15 x 6
Concentration Curl
een aflopende set waarbij ik 2 keer een lichter gewicht pak beginnende vanaf 10 kg en dat 3 sets.
Wrist curl
3 sets van 10 x 25
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag :D

hoi,

Inname:
Na een gesprek met 1 van die gasten op het AX forum ben ik op dit inname schema gekomen:
1 MFX & 1 HX2 bij het ontbijt
2 MFX & 1 HX2 bij voor het trainen
1 MFX & 2 HX2 voor het slapen gaan

was dit optimaal of speciaal voor jou? en als je er retain2 bij neemt die ook 's morgens?

hoi,

Inname:
Na een gesprek met 1 van die gasten op het AX forum ben ik op dit inname schema gekomen:
1 MFX & 1 HX2 bij het ontbijt
2 MFX & 1 HX2 bij voor het trainen
1 MFX & 2 HX2 voor het slapen gaan

was dit optimaal of speciaal voor jou? en als je er retain2 bij neemt die ook 's morgens?

nee dit raden ze de meeste aan omdat met 2MFX voor het trainen je met meer intensiteit zou kunnen trainen en met 2 HX2 voor het slapen gaan zou je biologische ritme van je lichaam versterken door meer testosteron vrij te maken en oestrogeen te onderdrukken zodat je beter hersteld. nee de retain heb ik er niet bijgenomen.

maar jij zit toch ook nog in week 1? dus maar 2 x massfx?
of is het beter met 4 los te gaan?

maar jij zit toch ook nog in week 1? dus maar 2 x massfx?
of is het beter met 4 los te gaan?
nee ze raden dat aan als je 12 weken cycle doet (vraag me niet waarom???) maar als je gewoon voor kortere tijd doet kan je gewoon gelijk met de volle dosering beginnen.

Mn eerste training van dit log:D. Heerlijke training, aders die aan alle kanten uitpuilden :rolleyes: en dat terwijl ik ver van droog ben. heb vandaag nog geen vet kunnen meten maar dat gebeurt als het goed is morgen ;).
Deadlift
12 x 60
10 x 80
8 x 100
6 x 100 <--- niet mn max maar pomp in onderrug en hams was te erg :o.
Latpulldown voor
12 x 60
10 x 65
8 x 70
T-bar Roeien
12 x 40
10 x 45
8 x 50
Latpulldown (smal)
12 x 50
10 x 55
8 x 60
Smal kabelroeien
12 x 60
10 x 60
8 x 60
Machine Shrugs <-- is een horizontale bankdruk machine.
3 sets van 10 x 160
dumbbell Curl
12 x 12
10 x 14
8 x 14
Dumbbell Curl op een schuine bank
8 x 12
10 x 10
12 x 8
15 x 6
Concentration Curl
een aflopende set waarbij ik 2 keer een lichter gewicht pak beginnende vanaf 10 kg en dat 3 sets.
Wrist curl
3 sets van 10 x 25
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag :D

Mooie training en lekker volume :thumbs:

Wie gebruikt er hier allemaal de retainer? Wat is dat nou precies? Ik dacht iets van een lever cleaner maar als ik het woord letterlijk vertaal (retain= Behoud) who can tell me??? Als dat aanbevolen wordt lijkt het me handig om die ook te gebruiken ofniet? Die kan ik zo een twee niet hier om de hoek kopen ofwel?[/QUOTE zei:
Ze bedoelen behoud van spier, het is een testosteron booster voor als na de "kuur" (kuur kan je het natuurlijk niet echt noemen) en je testosteron lager zou zijn, je je spiermassa behoud en je testosteron weer omhoog gaat

Ik deed het zonder retain

Vandaag eff alleen borst gedaan vanwege tijd tekort. niks bijzonders, maar heb vandaag ook niet goed kunnen eten. morgenochtend maar eff weer gaan en schouders en triceps pakken en dan in de avond benen en buik.
Ook eindelijk mn vet laten meten, 15,4%
dumbbell drukken op schuine bank
12 x 24
10 x 28
8 x 30
6 x 32
Bankdrukken<-- was hier al best moe :o
12 x 45
10 x 50
8 x 55
6 x 60 <--- baal hier wel van :mad:
Machine bankdrukken voor onderkant
12 x 60
10 x 70
8 x 80
6 x 90
Kabel Crossover
aflopende set met op lopende herhalingen en steeds een lichter gewicht beginnend bij 25 kilo.

Laatst bewerkt:
als ik eerst schuin ga drukken krijg ik ook geen deukje in een pak boter meer met bankdrukken.. ik doe schouder meestal na borst maar als ik dat omdraai geloof ik mijn ogen niet wat ik wegdruk met schouders! volgende keer weer beginnen met bankdrukken zou ik zeggen.. :)
ik ben gisteren begonnen met jouw inname schema (1 beide 's morgens, 2 Massfx + 1 HD voor trainen en 1 Massfx en 2 HD voor slapen) en ga vandaag week 2 in met rug vanmiddag.. heel benieuwd hoe het zal gaan!

tot nu toe bevalt de stack wel goed, alleen de acne word langzamerhand erger :(, eff kijken hoe het loopt. Vanochtend wat benen gedaan:
Squat
12 x 45
10 x 50
8 x 55
6 x 60
Leg Extension
10 x 30
12 x 25
15 x 20
Liggende Leg Curl
10 x 30
12 x 25
15 x 20
Zittend KuitheffenLichaamsgewicht + extra kg
15 x 40
15 x 40
15 x 40
En hierna nog wat buik gedaan.

gister rug en cardio, was een goede training maar nog niet zoals andere beschrijven met aders die uit je arm springen en meer power. wel kan ik weer dieper, dus meer setjes dan zonder stack. de creatine begint ook te werken, ik heb een dikke pens van het vocht en bij onderarmen gister was de pomp zo hard dat ik niets meer kon. keihard zonder dat ik hem spande, heb ik vaker met CEE. vet% is een half % gezakt, das wel mooi meegenomen.
vandaag als ik er aan toekom draai ik borst\schouder om, eens kijken hoever ik met schouders kan komen!
natuurlijk mag je na een week geen wonderen verwachten maar ik ben niet teleurgesteld. algemene energie is goed, meer reps, vet% zakt, stemmingis best, allemaal top! :) nu nog een kilo per week aan droge spiermassa... ;)

gister rug en cardio, was een goede training maar nog niet zoals andere beschrijven met aders die uit je arm springen en meer power. wel kan ik weer dieper, dus meer setjes dan zonder stack. de creatine begint ook te werken, ik heb een dikke pens van het vocht en bij onderarmen gister was de pomp zo hard dat ik niets meer kon. keihard zonder dat ik hem spande, heb ik vaker met CEE. vet% is een half % gezakt, das wel mooi meegenomen.
vandaag als ik er aan toekom draai ik borst\schouder om, eens kijken hoever ik met schouders kan komen!
natuurlijk mag je na een week geen wonderen verwachten maar ik ben niet teleurgesteld. algemene energie is goed, meer reps, vet% zakt, stemmingis best, allemaal top! :) nu nog een kilo per week aan droge spiermassa... ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

Schouder en Tricep training:
Military Press
12 x 40
10 x 45
8 x 50
6 x 55
Upright Row
12 x 30
10 x 35