MuscleMeat

Mass FX & Hyperdrol X2

Misschien beter even skippen dan ja, als je té lang gaat stilzitten...

• Topic Starter Topic Starter
ik hoor net dat alles weer een beetje in orde is, vanaf maandag ga ik weer beginnen :D

Ik ben heel benieuwd.

Heb mass FX hier ook thuis liggen. Wil Hyperdrol er nog bijhalen eigenlijk.

dan lekker los. Heb nooit zoiets gedaan.

Train nu ruim 4 jaar en ben rond de 96 kilo ( 186cm). Ik ga misschien ook wel een logje bijhouden.. lijkt me wel tof.. Kijken of het ook iets doet.....

Ik zal dit ook zeker volgen

ben benieuwd,ik ga dit ook zeker volgen.
sucses ermee.

:wl: ik kijk mee...

Ik ben heel benieuwd.

Heb mass FX hier ook thuis liggen. Wil Hyperdrol er nog bijhalen eigenlijk.

dan lekker los. Heb nooit zoiets gedaan.

Train nu ruim 4 jaar en ben rond de 96 kilo ( 186cm). Ik ga misschien ook wel een logje bijhouden.. lijkt me wel tof.. Kijken of het ook iets doet.....

Ik zal dit ook zeker volgen

ik heb op amerikaanse boards gelezen, dat om de egte werking van Mass FX te krijgen je tog wel de Hyperdrol erbij moet nemen dus ik zou het wel aanraden.

tot nu toe dus nog niet kunnen trainen, maar wel eff thuis wat buikspier oefeningen gedaan. ik kreeg er een pomp van :eek:. en niet eens in superset style gewoon 3 sets van 25 herhalingen. dus dat ziet er tot nu toe wel goed uit.

Laatst bewerkt:
Pomp is altijd lekker:p

ziet er wel geil uit denk dat ik ook is zo stackkie haal.

ik ben nu al 5 dagen op de stack, merk wel wat acne :(. maar het valt nog mee. ik merk eigenlijk wel een beetje van het Alpha Male effect :p. gister klein beetje rug en biceps gedaan. de pomp was ongelofelijk en na lange tijd trainen tog op alles maximale gewichten gepakt.

hehe,

Ik heb ook de gehele stack hier liggen. Binnenkort eerst ff weekje buitenland en daarna wil ik beginnen. Ben benieuwd hoe het jou bevalt tot dan..!!

Is het een aanrader om het in combinatie met creatine te doen of juist niet?
Wie heeft ideeen en suggesties?

Thanks.

succes met de log

hehe,

Ik heb ook de gehele stack hier liggen. Binnenkort eerst ff weekje buitenland en daarna wil ik beginnen. Ben benieuwd hoe het jou bevalt tot dan..!!

Is het een aanrader om het in combinatie met creatine te doen of juist niet?
Wie heeft ideeen en suggesties?

Thanks.

succes met de log

bedankt en welkom in dit log, ik zelf heb ook creatine liggen. naar ik bewaar dat voor de periode na deze stack, maar je zou het ook tijdens deze stack kunnen gebruiken.

Wat zal het beste zijn? Tijdens of na?

Het helpt je droger te worden maar creatine houdt juist weer vocht vast...... Iemand ervaring?

Ik heb voldoende aan de dosering die er geschreven wordt?
4x per dag Hyperdrol
4x per dag Mass FX

Ik ben tussen de 95 a 96 kilo. 8a 10% fat.. :-(

Wie gebruikt er hier allemaal de retainer? Wat is dat nou precies? Ik dacht iets van een lever cleaner maar als ik het woord letterlijk vertaal (retain= Behoud) who can tell me???
Als dat aanbevolen wordt lijkt het me handig om die ook te gebruiken ofniet?
Die kan ik zo een twee niet hier om de hoek kopen ofwel?

hmm,kheb erover gelezen op een amerikaanse forum->velen die deze 2 producten pakten kregen een erge acne, spiergroei was niet speciaal,sommige ondervonden hardere spieren, en allen werden en horny beasts van en ook cwa agressief

Wat zal het beste zijn? Tijdens of na?

Het helpt je droger te worden maar creatine houdt juist weer vocht vast...... Iemand ervaring?

Ik heb voldoende aan de dosering die er geschreven wordt?
4x per dag Hyperdrol
4x per dag Mass FX

Ik ben tussen de 95 a 96 kilo. 8a 10% fat.. :-(

Wie gebruikt er hier allemaal de retainer? Wat is dat nou precies? Ik dacht iets van een lever cleaner maar als ik het woord letterlijk vertaal (retain= Behoud) who can tell me???
Als dat aanbevolen wordt lijkt het me handig om die ook te gebruiken ofniet?
Die kan ik zo een twee niet hier om de hoek kopen ofwel?

ik heb een iets andere combi gedaan maar ook gewoon creatine erbij gepakt.
Gewoon keihard massa aanzetten keihard trainen. Dat is het leukst droog trainen kan altijd nog :p Geniet er gewoon van.

Terug
Naar boven