- Waardering
- 5
ja moet maar eff rond gaan kijken dan. was behoorlijk tevreden met mn sportschool![]()
Dan zal het nu helaas aqua-gym worden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja moet maar eff rond gaan kijken dan. was behoorlijk tevreden met mn sportschool![]()
. ik zit tog eigenlijk te denken eff te wachten ermee aangezien ik niet voluit kan gaan.Misschien beter even skippen dan ja, als je té lang gaat stilzitten...

ik hoor net dat alles weer een beetje in orde is, vanaf maandag ga ik weer beginnen![]()

Ik ben heel benieuwd.
Heb mass FX hier ook thuis liggen. Wil Hyperdrol er nog bijhalen eigenlijk.
dan lekker los. Heb nooit zoiets gedaan.
Train nu ruim 4 jaar en ben rond de 96 kilo ( 186cm). Ik ga misschien ook wel een logje bijhouden.. lijkt me wel tof.. Kijken of het ook iets doet.....
Ik zal dit ook zeker volgen
. maar het valt nog mee. ik merk eigenlijk wel een beetje van het Alpha Male effect
. gister klein beetje rug en biceps gedaan. de pomp was ongelofelijk en na lange tijd trainen tog op alles maximale gewichten gepakt.hehe,
Ik heb ook de gehele stack hier liggen. Binnenkort eerst ff weekje buitenland en daarna wil ik beginnen. Ben benieuwd hoe het jou bevalt tot dan..!!
Is het een aanrader om het in combinatie met creatine te doen of juist niet?
Wie heeft ideeen en suggesties?
Thanks.
succes met de log
Is het een aanrader om het in combinatie met creatine te doen of juist niet?
Wie heeft ideeen en suggesties?

Wat zal het beste zijn? Tijdens of na?
Het helpt je droger te worden maar creatine houdt juist weer vocht vast...... Iemand ervaring?
Ik heb voldoende aan de dosering die er geschreven wordt?
4x per dag Hyperdrol
4x per dag Mass FX
Ik ben tussen de 95 a 96 kilo. 8a 10% fat.. :-(
Wie gebruikt er hier allemaal de retainer? Wat is dat nou precies? Ik dacht iets van een lever cleaner maar als ik het woord letterlijk vertaal (retain= Behoud) who can tell me
Als dat aanbevolen wordt lijkt het me handig om die ook te gebruiken ofniet?
Die kan ik zo een twee niet hier om de hoek kopen ofwel?
Geniet er gewoon van.