XXL Nutrition

massa behoud na kuur

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Waardering
541
Lengte
1m88
Massa
96kg
Ik ben 21 april klaar met mijn kuur.

1-12 test -e 500 mg ew
1-4 winny 50 mg ed
14-16 nolva 20 mg ed

Ik heb tot op hede ontzettend veel massa al aangezet. Zit nu op bijna 100 kg met 1,86 m. Ik houd redelijk veel vocht vast ondanks ik op zoutinname let. Ook is mn vp redelijk hoog zo rond de 18 procent.

Nu wil ik graag wel voor/in de zomer droog zijn. Cutten is denk ik het verstandigst om minimaal 2 maanden te wachten tot na de kuur. Nu wil ik toch zoveel mogelijk massa behouden van mn kuur maar ook droog worden.

Wat zijn jullie tips tegenover mij betreft massagedouche na mn kuur?

Het is mn eerste kuur.

Haha, alles wat je zegt druist tegen elkaar in.
Enige manier om te cutten na je kuur zonder je gewonnen massa in te leveren van je kuur, is door niet te stoppen met kuren. Als jij gaat cutten na je kuur, raak je gewoon keihard alles weer kwijt. Dus of je gaat nu op de kuur cutten, of je gaat alles inleveren, of je gaat door met kuren. Maar dat laatste ga ik iemand die zijn eerste kuurtje doet zeker niet aanraden.

vind dat je je vp veel te hoog heb laten oplopen

15% vind ik toch wel de max

je bent net iets minder dan een maand nog bezig zou gewoon op onderhoud gaan eten

of een cut erin gooien met 100-500 cals onder onderhoud

• Topic Starter Topic Starter
Haha, alles wat je zegt druist tegen elkaar in.
Enige manier om te cutten na je kuur zonder je gewonnen massa in te leveren van je kuur, is door niet te stoppen met kuren. Als jij gaat cutten na je kuur, raak je gewoon keihard alles weer kwijt. Dus of je gaat nu op de kuur cutten, of je gaat alles inleveren, of je gaat door met kuren. Maar dat laatste ga ik iemand die zijn eerste kuurtje doet zeker niet aanraden.

Geld dit ook als ik na mijn kuur nog twee maanden door bulk en daarna ga cutten?

Als je echt op 18% staat zou ik zeker niet door bulken. Ben je op 21 april klaar met je nakuur?

• Topic Starter Topic Starter
Als je echt op 18% staat zou ik zeker niet door bulken. Ben je op 21 april klaar met je nakuur?

Ja vind mijn vp echt moeilijk in te schatten! Zal hem zsm op laten meten. Ja klaar met nakuur.

---------- Toegevoegd om 00:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Zou ik nu ook om kunnen schakelen naar cut en dan kuur doortrekken met 250 mg test-e en 300 mg mast-e?

Terug
Naar boven