Heey!
ik ben nieuw op dit forum.
ik ben ook 15 jaar en ga ook 3 of 4 keer per week naar de sportschool.
ik train dan wel anders wat ik doe is ik train bijv op maandag me borst,schouder,buik,rug,bovenbeen,onderbeen,kuit,triceps,biceps en dan een dag rust en dan de volgende dag hetzelfde en dan weer rust en dan hetzelfde. ik train niet elke keer iets anders ik doe gewoon gelijk alles en zo veel mogelijk.
Thuis doe ik opdrukken en optrekken in het trapgat.
alleen heb ik een vraagje over het optrekken. Ik ben daar pas aan begonnen en het lukt maar een paar keer! nu ik heb gemerkt dat het zo weinig lukte doe ik het verspreid over de dag. wat mijn vraag is: gaat het vanzelf makkelijker of moet ik het op een andere manier doen? op de sportschool hebben we zo'n apparaat dan kun je met je knieen rusten en met een tegengewicht het jezelf makkelijker maken maar dat vind ik zo k*t.ik vind het geen leker gevoel en doe het tegen mijn zin in.
trouwens op mijn sportschool heb ik nautilus apparaten. mischien meer mensen die hier ervaring mee hebben? ik zou ook graag voeding tips willen hebben ik eet aardig wat chips en koekjes en dat soort dingen daar moet ik nu zeker vanaf blijven? ik train trouwens voor de marine ik wil de marine in en wil me kracht wat verbeteren voor de fysieke oefeningen.
zo heb aardig wat verteld maar heb eigenlijk nog veel meer te vertellen ik dacht ik doe het gelijk maar in deze topic omdat ik ook 15 jaar ben en hetzelfde probleem heb.
laterz,
IPPOWER