Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja doei dat gaat me nooit lukken als ik geen honger heb ga ik mezelf niet dwingen om te eten beetje overdreven om zoveel boterhammen te eten.
Doe eerst bij de maaltijden waarin je brood eet, minimaal 1 erbij...Wordt vanzelf meer...
zoveel lukt me toch niet ik hou het op 8 tot 10 per dag
Hoezo is dat overdreven? Jij bent op dit forum om groter/breder/wat dan ook te worden, dan zul je toch meer moeten eten. Met 6-8 boterhammen per dag kom je er niet. Gewoon opvoeren en uiteindelijk eet je er met gemak 24 per dag. En ja, je zult jezelf moeten dwingen; no pain, no gain.ja doei dat gaat me nooit lukken als ik geen honger heb ga ik mezelf niet dwingen om te eten beetje overdreven om zoveel boterhammen te eten.
Sarcast

....
Pech voor jou. Jij wil groot en sterk worden.
Wij gaan niet janken als jij dat niet wordt....
hoor hem nou joh je kan ook overdrijven ga een leven zoeken joh met je 20 boterhammen doeiiii daar heb ik geneens tijd voor dan ben ik heel de dag onder de les aan het eten weet niet wat jij allemaal doet maar volgens mij heb jij geen andere dingen aan je hoofd en denk je alleen maar aan eten.
voor wat hoort wat !!!hoor hem nou joh je kan ook overdrijven ga een leven zoeken joh met je 20 boterhammen doeiiii daar heb ik geneens tijd voor dan ben ik heel de dag onder de les aan het eten weet niet wat jij allemaal doet maar volgens mij heb jij geen andere dingen aan je hoofd en denk je alleen maar aan eten.
zoveel lukt me toch niet ik hou het op 8 tot 10 per dag
hoor hem nou joh je kan ook overdrijven ga een leven zoeken joh met je 20 boterhammen doeiiii daar heb ik geneens tijd voor dan ben ik heel de dag onder de les aan het eten weet niet wat jij allemaal doet maar volgens mij heb jij geen andere dingen aan je hoofd en denk je alleen maar aan eten.

) ik kan nog net een banaan met mijn voortanden eten dus deze wee word zowiezo een kloteweek. daarna ga ik een goed schema maken en elke week een boterham extra zodat ik er aan gewend raak. hoe komt het dan dat ik maar zo weinig kan eten. witte boterhammen kan ik er wel meer van op maar bruin minder
hoe kan dat?