XXL Nutrition

Massa krijgen, 15 jaar

Denk meer iets in de richting van 14-20.

Doe eerst bij de maaltijden waarin je brood eet, minimaal 1 erbij...Wordt vanzelf meer...

ja doei dat gaat me nooit lukken als ik geen honger heb ga ik mezelf niet dwingen om te eten beetje overdreven om zoveel boterhammen te eten.
Hoezo is dat overdreven? Jij bent op dit forum om groter/breder/wat dan ook te worden, dan zul je toch meer moeten eten. Met 6-8 boterhammen per dag kom je er niet. Gewoon opvoeren en uiteindelijk eet je er met gemak 24 per dag. En ja, je zult jezelf moeten dwingen; no pain, no gain.

Voor wat, hoort wat;)

*eet ff 16 sneden brood als ontbijt weg en lacht*

Natuurlijk moet je niet plots ziekelijk veel meer gaan eten. Calorie inname opbouwen om je lichaam te laten wennen. Dan komt het helemaal goed.

PECH VOOR JULLIE ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad::mad::mad:

....

Pech voor jou. Jij wil groot en sterk worden.
Wij gaan niet janken als jij dat niet wordt....

....

Pech voor jou. Jij wil groot en sterk worden.
Wij gaan niet janken als jij dat niet wordt....

hoor hem nou joh je kan ook overdrijven ga een leven zoeken joh met je 20 boterhammen doeiiii daar heb ik geneens tijd voor dan ben ik heel de dag onder de les aan het eten weet niet wat jij allemaal doet maar volgens mij heb jij geen andere dingen aan je hoofd en denk je alleen maar aan eten.

hoor hem nou joh je kan ook overdrijven ga een leven zoeken joh met je 20 boterhammen doeiiii daar heb ik geneens tijd voor dan ben ik heel de dag onder de les aan het eten weet niet wat jij allemaal doet maar volgens mij heb jij geen andere dingen aan je hoofd en denk je alleen maar aan eten.

LOl ik vreet ook tijdens de les en in speeltijden om de 2uur maakt nie uit :D voor wat hoort wat !!!

Beetje niveau éh! Het is eraan te zien dat je 15 jaar bent.

Het is JIJ die hulp vraagt, WIJ geven die en dan verlaag je je tot zo een niveau? Wat verwacht je nu nog van ons dan?

zoveel lukt me toch niet ik hou het op 8 tot 10 per dag

ik eet nu ook 14 boterhammen per dag + ontbijt + avond eten + tussendoortjes

gewoon vreten !
ik weet nog wel dat ik 2 jaar geleden ook moeite had met 8 boterhammen eet er nu 4 per maaltijd om de 2a3 uur!

je moet er aan wennen en bijv om de 2 weken een boterham extra per dag;)

oke sorry ik ging een beetje te ver alleen ik heb deze week wel een probleempje heb nu elastiejes tussen mijn kiezen en ik kan niks eten!( krijg namelijk een beugel :() ik kan nog net een banaan met mijn voortanden eten dus deze wee word zowiezo een kloteweek. daarna ga ik een goed schema maken en elke week een boterham extra zodat ik er aan gewend raak. hoe komt het dan dat ik maar zo weinig kan eten. witte boterhammen kan ik er wel meer van op maar bruin minder:( hoe kan dat?

Eet dan gewoon iets anders dan boterhammen. Eet zelf misschien 8 boterhammen op een dag, maar 5000kcal+ p/d is eerder regel dan uitzondering.

Zoveel brood is ook nergens voor nodig. Probeer eens af te wisselen met brinta;)

Terug
Naar boven