AndroidHealthClinic

Massa krijgen, 15 jaar

oke sorry ik ging een beetje te ver alleen ik heb deze week wel een probleempje heb nu elastiejes tussen mijn kiezen en ik kan niks eten!( krijg namelijk een beugel :() ik kan nog net een banaan met mijn voortanden eten dus deze wee word zowiezo een kloteweek. daarna ga ik een goed schema maken en elke week een boterham extra zodat ik er aan gewend raak. hoe komt het dan dat ik maar zo weinig kan eten. witte boterhammen kan ik er wel meer van op maar bruin minder:( hoe kan dat?

de elastiekjes zijn shit.... Kun je niet mee kauwen

En met die beugel de eerste dagen ook niet, maar daarna merk je er niet meer zo veel van...

• Topic Starter Topic Starter
Nieuw eet schema XD XD XD:

7:30
Glas water
2 boterhammen met kipflilet
Dynamize elite whey eiwit shake
1 appel

10:00
3 boterhammen kipfilet (ik ga nu om de week 1 boterham meer mee nemen, dus volgende week 4 enz.)
125ml water

12:00
3boterhammen met kipfilet ('' zie boven'')
125ml water

14:00/15:00
250ml kwark

16:00
2 boterhammen kipfilet

18:00
wat pot schaft
125ml water
Dynamize elite whey eiwit shake

20:00
250g kwark
handje ongezouten pinda's (26g eiwit per 100g)

22:00
handje ongezouten pinda's ('''zie boven'')

22:30
Dynamize shake whey eiwit

damn, vanaf welke leeftijd kan je een beetje groot worden net als jouw minnuh?

Gewoon goed eten,trainen en geduld hebben.

hoor hem nou joh je kan ook overdrijven ga een leven zoeken joh met je 20 boterhammen doeiiii daar heb ik geneens tijd voor dan ben ik heel de dag onder de les aan het eten weet niet wat jij allemaal doet maar volgens mij heb jij geen andere dingen aan je hoofd en denk je alleen maar aan eten.

Rustig aan killer, ik zie dat je in Rotterdam woont, waar train je ergens? Bij Gosh zeker?

Rustig aan killer, ik zie dat je in Rotterdam woont, waar train je ergens? Bij Gosh zeker?

nee sorry ik ging een beetje te ver man maar ik woon in de buurt van rotterdam niet in rotterdam train niet bij eene gosh. maar nadat ik geen last meer heb van mijn mond ga ik een goed voesing+trainingsschema maken(vanaf volgende week maandag) en er goed tegenaan krijg die beugel tog pas 13 mei. ik blijf nu wel trainen om het bij te houden maar me voeding is deze week klote.

nee sorry ik ging een beetje te ver man maar ik woon in de buurt van rotterdam niet in rotterdam train niet bij eene gosh. maar nadat ik geen last meer heb van mijn mond ga ik een goed voesing+trainingsschema maken(vanaf volgende week maandag) en er goed tegenaan krijg die beugel tog pas 13 mei. ik blijf nu wel trainen om het bij te houden maar me voeding is deze week klote.

Ok man, komt goed dan.

Mag ik vragen waar je dan wél traint?

Als je geen eten wil proppen ga je geen massa bouwen.

kijk als ik boterhammen met kipfilet eet gaat het ook stroef, maar als ik er lever worst op gooit glijt het als de ****ing hell en eet ik er zo 8, maar soms doe ik 1 boterham kip,1 boterham met ham en dan weer 1 met kip, ik wissel beleg om want ik kwam er bij meself achter dat als ik 3 boterhammen kip eet achter elkaar dat ik ze drna moeilijk naar binnen krijg

kijk als ik boterhammen met kipfilet eet gaat het ook stroef, maar als ik er lever worst op gooit glijt het als de ****ing hell en eet ik er zo 8, maar soms doe ik 1 boterham kip,1 boterham met ham en dan weer 1 met kip, ik wissel beleg om want ik kwam er bij meself achter dat als ik 3 boterhammen kip eet achter elkaar dat ik ze drna moeilijk naar binnen krijg

oke is het erg als ik een dikke laag boter op mijn boterham doe? het is ongezond maar dan krijg ik ze wel makkelijker naar binnen ik doe nu geen boter omdat het ongezond is. iemand een tip of ik dan beter wat boter er op kan doen dan gaat het echt makkelijker helemaal bij kipfilet. mischien magere boter ofzoiets? en bij tonijn deed ik er eerst mayo bij en dat ging ook makkelijker en lekkerder daar stopte ik ook mee. volgens mij is dat ook niet echt gezond toch? maar dan gaat het in ieder geval wel makkelijker.

me moeder doet 5kg boter erop, maar ik had een paar x gezegt van niet zoveel bota gek!, en nu doet ze minder, eet nog btr ook, ps: soms maakt me moeder me bots klaar

me moeder doet 5kg boter erop, maar ik had een paar x gezegt van niet zoveel bota gek!, en nu doet ze minder, eet nog btr ook, ps: soms maakt me moeder me bots klaar

mijn moeder smeert mijn boterhammen vanaf groep 5 al niet meer :p

maarja ik ga dan gewoon weer boter smeren ik maak ook een trainingsschema met minimaal 2x per week cardio na mijn krachttraining dat doe ik nu helemaal niet.

Boter hoeft helemaal niet ongezond te zijn.... Integendeel zelfs, in veel boters zitten bijna geen verzadigde vetten maar wel veel onverzadigde vetten, vitamines en caalcium enz..
Zoek maar eens een goede boter.

mijn moeder koopt iedere keer mona fruityoghurt

Boordevol Yoghurt aardbei
Voedingswaarde per 100 g
460 KJ (110 kcal) Eiwit 3,0g Koolhydraten 15g Vet 4,0g

is doet goed om in mijn voedingsschema te doen? bijv voordat ik ga slapen?

Beter eet je kwark.

Heb ook iets gelezen over dat yoghurt meer vocht ofzoiets heeft en dat je met kwark minder kans hebt op snachts opstaan om te pienkelen. Dit weet ik alleen niet zeker.

Terug
Naar boven