Je neemt geen koolhydraten voor de training en die zijn toch belangrijk. Zelf eet ik vaak een bakje noodles voor de training van 380 gram (voedingswaarde per 100 gram: 2.0gr protein; 3.6gr fat, 11.6gr carbs) en daar heb ik wel genoeg aan. Ik eet dit dan wel een uur voordat ik ga trainen, zodat ik er gebruik van kan maken tijdens het trainen. Na de training krijg je ook geen 'snelle' koolhydraten binnen. Dit (
Snelle koolhydraten na de training maken massiever maar ook droger) is wel een interessant artikel over snelle suikers en laat vooral zien wat je ermee bereikt.
Verder zeg je dat je net een maandje serieus traint, misschien is het dan een idee om een full-body schema te volgen. Hiermee doe je alleen maar compound-oefeningen en zal je kracht aanzienlijk toenemen. Oefeningen hiervoor zijn: deadlift, squat, (incline) benchpress, military press, chin up, dips en als je wilt nog biceps curls en crunches. De laatste twee zijn niet noodzakelijk aangezien je die al genoeg traint met de andere oefeningen, maar zijn opzich wel fijn om te doen. Je zult zien dat als je deze oefeningen op 1 dag doet en bijv. 3x per week naar de sportschool gaat, je resultaat zult boeken. Bij mij heeft het in ieder geval geholpen.
Als je een vetlaag(je) weg wilt trainen is cardio zeker belangrijk, maar je kunt dat ook bereiken door minder te eten of in het algemeen meer op je voeding te letten. Ik doe beiden en dat werkt goed. Ik zal er ook wel goed op moeten letten aangezien ik in Australië woon en regelmatig het strand bezoek

Als cardio loop ik nog 2x in de week hard, zo'n 3km, maar dat moet je zelf maar bekijken wat je fijn vindt.
Ik hoop dat je wat aan mijn verhaaltje hebt. Keep up the good work, blijf goed op je training en voeding letten en je zult een heel eind komen.
Groeten