Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.518
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
BAM 1000 pagina's 
Aaah, plaatjes
Ik had verdomme nog maar 10kg te gaan voor de 300!
Ik hoop op die leeftijd ook nog zo actief te zijn, ben benieuwd ! Zijn rug is nog altijd silverback, voor de eindejaarsfeesten gaat hij een paar weken terug naar de states en ik verwacht dat hij wel buffer zal terug komen
Ja, paar jongens van vorige week zeiden ook terug te komen maar vandaag niet gezien, Eoin, Karel en Marco zijn zowat elke keer erbij
---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------
Begint al een aardige speeltuin te worden in Hasselt

hehe succes met de 300!
platen=fotoplaten
Ik las het inderdaad. Bij ons in de box ook een 60+ 'er...met dezelfde naam. Jezus die gewichten die die tilt en hoe fit hij is, ik houd hem niet bij!
hehe hij is dan ook lang, maar zag zijn buikomvang vooral een stuk minder (lijken).
Wordt langzaam een vast cluppie of niet, leuk!!
Aaah, plaatjes

Ik had verdomme nog maar 10kg te gaan voor de 300!
Ik hoop op die leeftijd ook nog zo actief te zijn, ben benieuwd ! Zijn rug is nog altijd silverback, voor de eindejaarsfeesten gaat hij een paar weken terug naar de states en ik verwacht dat hij wel buffer zal terug komen

Ja, paar jongens van vorige week zeiden ook terug te komen maar vandaag niet gezien, Eoin, Karel en Marco zijn zowat elke keer erbij
---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------
Begint al een aardige speeltuin te worden in Hasselt

Thanks !