MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

uhm...wat is dat voor foto???
ik zie geen quads...wel remsporen

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.962
  • #19.964
Ik ben ook lekker !

Goede opkomst bij Crossfit Hasselt vandaag, fijn om nieuwe gezichten te verwelkomen waaronder onder de 60-jarige Jos die kranig zn mannetje heeft gestaan !

In verschillende groepjes gewerkt :

Pronated axle deadlift
OH medley : One armed dumbell / Log / Axle / Rock (enkel log voor de beginners)
Farmers
Rock loading
Rock carry
Atlassones carry
Carry medley : 3 rocks + 2 atlasstones

Zelf lichte boom (voor)gedaan, beetje met verschillende stenen gelopen en (koud) easy 120kg farmers gelopen

Nu nog altijd aan't twijfelen of ik morgen events ga doen of naar King of stones kijken (had ik graag aan meegedaan)

Laatst bewerkt:
Er gaat bijna niemand trainen morgen en denk bijna allemaal naat king of stones zien.

leuk dat het wat drukker was :thumb:

misschien tot morgen!

• #19.967
  • #19.968
Paused squat

50-10
70-3
90-1
100-8 belt
100-8
110-5
110-5
110-5

One armed strict fat dumbell press om en om, na elke rep naar de grond

30-10
35-8
35-8
35-5

Chins

6 x 8 x bw
8 x 6 x bw

zal conditioneel wel lekker zijn die press :)

• #19.970
zal conditioneel wel lekker zijn die press :)

Het is vooral daarom dat ik ze nu op deze manier doe :)

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Deadlift

90-3
110-3
130-3
150-1
170-3 belt
170-3
170-3
170-3 t/m hier pronated
170-3 straps
170-3
170-3
170-3

Kettlebell swing

40-8
40-8
40-8
40-8
40-8
40-8

Hypers

2 x 20 x bw

Kettlebell bow zoals SMTK's plate bows maar dan met een kettlebell

40-20
40-20
40-20
40-20
40-20

Standing abs

1 x 100 x super mini

aardig wat triples met die 170 kerel

Die laatste is IMO een erg goeie training. Ik ga er vanuit dat die 170kg speedpulls waren, en hier een goed aantal sets op gedaan + hoog volume waar IMO je zwakte ligt bij de deadlift (hams/glutes en abs voor een rechte rug te houden). :thumbup::thumbup:

• #19.973
aardig wat triples met die 170 kerel

Is ook maar 170kg :P

Die laatste is IMO een erg goeie training. Ik ga er vanuit dat die 170kg speedpulls waren, en hier een goed aantal sets op gedaan + hoog volume waar IMO je zwakte ligt bij de deadlift (hams/glutes en abs voor een rechte rug te houden). :thumbup::thumbup:

Thanks broski ! Yep, gingen allemaal goed vlot, wel na elke rep weer opletten dat ik de barbell beheerst neerleg, maakt het toch net iets pittiger. Ook goed tempo erin gehouden, ik was na een 70-tal minuutjes alweer klaar met de training :)

Ik krijg trouwens ook elke dag weer meer en meer zin om mijn pakje nog eens aan te trekken :D

lekkere train piraat!
pakje?? als in wedstrijdplannen?

• #19.976
@CF Hasselt

-Yoke
-Tireflips
-Rock/atlasstone carry
-Loading medley

Toen de groep bezig was met de yoke heb ik onze 60-jarige member apart genomen om de naturestones te laden.
Goed veel tireflips meegedaan, paar stones geladen en de 88kg rock boven de kop gestoken :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Strongman basketbal

gave platen Sanca.

Leuk dat Jos meedoet, knap hoor.
En was diegene links van je op de laatste foto Eoin? verliest die zo rap gewicht of lijkt dat maar zo?

• #19.979
lekkere train piraat!
pakje?? als in wedstrijdplannen?

Thanks piratensokkendragendeliftende chick !

Pakje als in back in quest to the 300kg

gave platen Sanca.

Leuk dat Jos meedoet, knap hoor.
En was diegene links van je op de laatste foto Eoin? verliest die zo rap gewicht of lijkt dat maar zo?

Platen ?

Ja, echt dik respect voor hem, liep 130kg yoke maar 160kg vond ie net iets te belastend, kerel doet ook bijna dagelijks een WOD mee :)
Hij is wel wat leaner geworden ja maar ik voel me nog altijd klein langs hem hoor :roflol:

Thanks piratensokkendragendeliftende chick !

Pakje als in back in quest to the 300kg

Platen ?

Ja, echt dik respect voor hem, liep 130kg yoke maar 160kg vond ie net iets te belastend, kerel doet ook bijna dagelijks een WOD mee :)
Hij is wel wat leaner geworden ja maar ik voel me nog altijd klein langs hem hoor :roflol:

hehe succes met de 300!

platen=fotoplaten

Ik las het inderdaad. Bij ons in de box ook een 60+ 'er...met dezelfde naam. Jezus die gewichten die die tilt en hoe fit hij is, ik houd hem niet bij!

hehe hij is dan ook lang, maar zag zijn buikomvang vooral een stuk minder (lijken).

Wordt langzaam een vast cluppie of niet, leuk!!

Terug
Naar boven