AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

image.jpg

:thumbup: :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.043
Squat

50-6
70-3
90-3
110-3
130-1
150-3 belt :cool:
160-1 easy
170-0 1ste poging chicken'd out on depth, 2de poging niet uit de hole
130-10 met over, weer stilaan in de PR zone

Chain suspended Savickas press

35-3
45-3
55-3
65-3
70-3
75-1
80-1
60-10

Bentover swissbar row

24-50
24-50

Swissbar curl

24-12
24-12
24-12
24-12

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gud volume brah

Goede jaarwisseling baardmans!

jij ook een een sterk 2015, zonder noemenswaardige blessures

ow en een geweldige throwdown gewenst natuurlijk ;)

• #20.048
Vandaag bij CF Hasselt heb ik een kleine competitie ingericht met de events van dag 1 van de wintercompetitie, erg leuk om te zien dat iedereen PR's zette, dat coachen gaat me blijkbaar nog goed af ;)

(klein foutje bij de laatste telling)

-Loglift max (4 attemps)
-Deadlift max(4 attemps)
-Farmerhold 90kg/hand
-Forward hold 14kg
-Squat for reps 100kg

1*Karel 16points
2*Dominique (Pensbeer) 15points
3*Jordy 14points
4*Jozss 5points

Nice piraat om zo'n club enthousiast te krijgen, geeft voor jezelf ook weer extra motivatie lijkt me.

• #20.050
Nice piraat om zo'n club enthousiast te krijgen, geeft voor jezelf ook weer extra motivatie lijkt me.

Yep, is leuk om te doen, geeft ook wel voldoening om de vorderingen en motivatie bij iedereen te zien, ik zou het wel fulltime willen doen maar het leven is jammer genoeg niet zo picture perfect ;)

• #20.051
@CF Hasselt

Deadlift

120-3
140-3
160-3
180-3 belt, t/m hier pronated
200-6 straps, easy-peasy en nog ruim over
220-3

Voelde goed maar durfde door al de doemdenkers die zeggen dat ik niet meer mag deadliften niet meer volume te doen

Log voorzichtig terug legdrive erin brengen

50-3
60-3
70-3
80-3
90-1
95-0 aanzet deed pijn aan de rechterknie, stilletjes terug opbouwen (of nog even laten voor wat het is ??)

Strict log

70-5
70-5
70-5

Atlasstones

100-10 @1.20m-ish, no tacky, paar keer tussendoor opnieuw moeten chalken

Reversed hyper

3 x 25 x 20

Tussendoor een burpee om iemand van de crossfit les te laten zien hoe een burpee hoort gedaan te worden :D

leuk die challenge, lekkere train (fijn dat die DL pijnloos ging)
en jeej @ burpee ;)
(grrr...you never do just one!!)

ik zou je push nog uit je press laten of je push knievriendelijker maken zoals girovaki je al eens had gezegd. Een goeie push komt vanuit de heup en niet vanuit de knieen, een goeie push voel je bijvoorbeeld bij een BTN PP waar de bar beter ligt om heupen te gebruiken. Bij een log is dat natuurlijk moeilijk door de diameter maar als je shouldermobility het toelaat is het mogelijk, heb het zelf al geprobeerd. ongeacht zal deze techniquetweak zich niet meteen in een PR vertalen, mss zelfs een tijdelijke krachtdaling, het zou een mogelijkheid kunnen bieden om duurzaam te push pressen met verminderd risico voor je knietjes

heb je in tussentijd al eens met zware gewichten aan je dip handles gehangen? :)

• #20.056
Thanks boys & girl en nope, ik heb die negatieve dips nog niet geprobeerd, ik sta daar een beetje negatief tegenover

Uitslag van mijn MRI is binnen, jammer genoeg spreek ik geen dokters taaltje

Ik ook niet maar wat ik lees ziet er niet goed uit. Heeft niemand dit je toe kunnen lichten?
Degeneratie = afbraak
Hernia = meestal niet goed

Spondylosis

achteruitgang van de wervelkolom waarbij de tussenwervelschijven eerst slijten en daarna verwoekeringen optreden aan de zijkant van de wervels. Deze aandoening gaat vaak gepaard met gewrichtsslijtage in de gewrichten tussen de wervels.

http://www.encyclo.nl/begrip/spondylosis

Sterkte man. :(

• #20.058
Ik ook niet maar wat ik lees ziet er niet goed uit. Heeft niemand dit je toe kunnen lichten?
Degeneratie = afbraak
Hernia = meestal niet goed

Sterkte man. :(

Over die spondylosis hebben ze het een paar jaar terug ook al gehad toen ze een lumbago vast hadden gesteld onder de scan, dus moet ik hieruit besluiten dat die lumbago door die spondylosis een hernia is geworden ?!

Thanks boys & girl en nope, ik heb die negatieve dips nog niet geprobeerd, ik sta daar een beetje negatief tegenover

je moet natuurlijk niet 'dippen', maar gewoon hangen zou volgens mij al enorm helpen :), en dan een beetje gewicht toevoegen. Een man op mijn werk heeft ook zware rugproblemen met uitstraling naar zijn benen en hij doet het ook op gelijke leggers

potverdomme man, dat ziet er best serieus uit met mijn lekenoog. Hoe erg en wanneer heb je eigenlijk last?

Edit: :roflol: ik kan geen g*dverdomme zeggen.

Terug
Naar boven