Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.443
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Wtf ? Leren ademen. Wat waren je stats voor je 'ongeval' en wat is er gebeurd eigenlijk?
Ja man, serieus, mijn longen hebben tijdens de operatie helemaal plat gelegen en toen ik wakker werd hing er nog een drainage in de longen. Paniekaanvallen gehad en zo wegens het slecht kunnen ademen, not chill, dat verzeker ik je.
Sinds 2 november heb ik een mechanische hartklep. Ik was al een hele tijd (paar jaar) wat kortademig en dat werd met de tijd steeds erger en erger, laatste jaar hulp gaan zoeken ervoor bij de huisdokter waar ik de verkeerde diagnose rokerslong kreeg.
Op gegeven moment werd ik 's nachts snakkend naar adem wakker, na laten kijken op spoed en toen hebben ze meteen vanaf spoed op de hartbewaking gelegd, mijn hart bleek enorm vergroot en de longen zaten boordevol vocht omdat de mitralisklep niet meer werkte, in het ziekenhuis afgevallen van 98kg naar 84kg (nu alweer 101kg terug)
Stats voor de operatie
195kg squat, nu 180kg
135kg frontsquat, nu 145kg

265kg deadlift (290kg in suit), nu 245kg
95kg strict press, zit ik ook alweer terug op maar zonder sleeves en belt en mét clean
112.5kg log, nu alweer terug op 110kg
Laatst bewerkt:

het lichaam heeft zich ondertussen goed hersteld en ik denk dat ik binnenkort stilaan sterker ga zijn dan ooit maar nu sta ik weer aan nieuwe uitdaging, namelijk nieuw werk zoeken aangezien de arbeidsgeneesheren me afraden verder te doen in de bouw

-20m