- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet hoe het is om elke nacht badend in het zweet wakker te worden
Beter het zekere voor het onzekere nemen en inderdaad meteen aan die medicatie gaan.
Is hier precies hetzelfde, bij elke twijfel pompen ze er meteen antibiotica in.

Net voor de operatie moest ik gemiddeld 2x per nacht m'n shirt wisselen, ik was dus vanzelf ook weer wat angstig toen ik vannacht opnieuw wakker werd met een doorweekt shirt, gaf toch wel wat nare herinneringen. Ik ben sindsdien niet meer echt ziek geweest maar als ik nu moet hoesten word ik ook weer een beetje para, het moest maar weer eens van het hart komen
Eerst zei de dokter dat ik nog een paar dagen moest wachten met de antibiotica om achteraf dan te zeggen, oh nee, je moet net extra opletten met je hartklep, begin maar best vandaag... huisdokters, zucht.
Ik mijd nu ook de huisarts zoveel mogelijk. Óf ik neem direct contact op met de poli waar ik gelegen heb, of ik zorg dat ze me naar de eerste hulp sturen waar ik meteen grondig onderzocht kan worden.
Dat para worden ken ik, elk hoestje doet me weer denken aan die tijd en geeft me een naar onderbuik gevoel.

Beterschap, zie maar dat ge tegen zondag terug beter bent, dan zal ik speciaal voor u de yoke hoger zetten. Ge komt toch nog met goesting naar SMTK?

Goed te lezen dat het weer wat beter gaat! Onkruid vergaat niet!![]()

toch maar zien dat ik wat sterker word nog tegen dan.Prima kersttrain toch @Sanca ?! Ik kan niet wachten om met Power Cleans te starten joh!

Waarom vind ik dit niet vreemd?Kettlebell swing
3 x 10 x 40
...
Onderrug doet nog altijd vervelend.