AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Ik weet hoe het is om elke nacht badend in het zweet wakker te worden :o

Beter het zekere voor het onzekere nemen en inderdaad meteen aan die medicatie gaan.
Is hier precies hetzelfde, bij elke twijfel pompen ze er meteen antibiotica in.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.382
Thanks guys, zo zie je maar, vorige week wat slapjes en op het randje van ziek, gisteren met een snotneus een paar PR's gezet en vandaag geveld.

Ik weet hoe het is om elke nacht badend in het zweet wakker te worden :o

Beter het zekere voor het onzekere nemen en inderdaad meteen aan die medicatie gaan.
Is hier precies hetzelfde, bij elke twijfel pompen ze er meteen antibiotica in.

Net voor de operatie moest ik gemiddeld 2x per nacht m'n shirt wisselen, ik was dus vanzelf ook weer wat angstig toen ik vannacht opnieuw wakker werd met een doorweekt shirt, gaf toch wel wat nare herinneringen. Ik ben sindsdien niet meer echt ziek geweest maar als ik nu moet hoesten word ik ook weer een beetje para, het moest maar weer eens van het hart komen :o
Eerst zei de dokter dat ik nog een paar dagen moest wachten met de antibiotica om achteraf dan te zeggen, oh nee, je moet net extra opletten met je hartklep, begin maar best vandaag... huisdokters, zucht.

Net voor de operatie moest ik gemiddeld 2x per nacht m'n shirt wisselen, ik was dus vanzelf ook weer wat angstig toen ik vannacht opnieuw wakker werd met een doorweekt shirt, gaf toch wel wat nare herinneringen. Ik ben sindsdien niet meer echt ziek geweest maar als ik nu moet hoesten word ik ook weer een beetje para, het moest maar weer eens van het hart komen :o
Eerst zei de dokter dat ik nog een paar dagen moest wachten met de antibiotica om achteraf dan te zeggen, oh nee, je moet net extra opletten met je hartklep, begin maar best vandaag... huisdokters, zucht.

Ik mijd nu ook de huisarts zoveel mogelijk. Óf ik neem direct contact op met de poli waar ik gelegen heb, of ik zorg dat ze me naar de eerste hulp sturen waar ik meteen grondig onderzocht kan worden.

Dat para worden ken ik, elk hoestje doet me weer denken aan die tijd en geeft me een naar onderbuik gevoel.

• #21.384
Ik mijd nu ook de huisarts zoveel mogelijk. Óf ik neem direct contact op met de poli waar ik gelegen heb, of ik zorg dat ze me naar de eerste hulp sturen waar ik meteen grondig onderzocht kan worden.

Dat para worden ken ik, elk hoestje doet me weer denken aan die tijd en geeft me een naar onderbuik gevoel.

Het is door de eerste hulp geweest ook bij mij dat ze de problemen hadden gevonden, na eerst 1,5 jaar naar de huisarts te lopen en medicatie te krijgen die alles verslechterden, maar ik zie me daar al afkomen voor een verkoudheid :P

Ja, is fucked up, ik zet soms zelfs even het geluid af van de tv om te horen of mijn hartklep nog wel tikt.

Beterschap, zie maar dat ge tegen zondag terug beter bent, dan zal ik speciaal voor u de yoke hoger zetten. Ge komt toch nog met goesting naar SMTK?

• #21.386
Beterschap, zie maar dat ge tegen zondag terug beter bent, dan zal ik speciaal voor u de yoke hoger zetten. Ge komt toch nog met goesting naar SMTK?

Ik doe m'n best, gisteren toch alweer flink wat kcals bij gevreten en vandaag gaat het ook alweer beter maar er blijft toch nog wat nazinderen.
Tja, ik vind het eerlijk gezegd niet meer wat het ooit geweest is maar dat heb je als er een paar nieuwelingen bijkomen die je niet liggen maar het is niets onoverkomelijk of iets om over wakker te liggen. De crew waar alles mee begonnen is zou ik nooit willen ruilen :heart:

Goed te lezen dat het weer wat beter gaat! Onkruid vergaat niet!:thumb:

• #21.388
Goed te lezen dat het weer wat beter gaat! Onkruid vergaat niet!:thumb:

Het verwelkt alleen even af en toe :D

@ SMTK

Tire flip

2 x 6 x heavy tire

Monster dumbbell + Axle + IFSA log

50 + 80 + 90

Monster dumbbell + Axle + IFSA log + Yoke press

50 + 90 + 95 + 70
50 + 90 + 95 + 80
50 + 90 + 95 + 80

Sandbag carry

100-20m
100-20m
100-20m deze geschouderd, loopt makkelijker maar ik verlies teveel tijd bij het schouderen
100-20m
100-20m

Atlas stones

70 @1.70m + 80 @ 1.60m + 90 @1.50m + 100 @1.40m + 110 @1.30m prima :)

Axle curls

3 x 8 x 40

Reversed grip axle curls

3 x 8 x 30

Gezellige training met bikkel @Blood Eagle

Die OH medley ziet er leuk uit.

De medley was 5 meter te kort.

• #21.391
Lol.

• #21.393
Paused squat

60-1
80-1
100-1
120-1
140-2 belt
150-2
4 x 2 x 140
2 x 1 x 160

Powerclean + Strict press

50-8
70-5
3 x 1 x 85

Hyperextensions

5 x 10 x bw

Pec deck

5 x 10

Eindelijk een beetje drive gevonden om weer wat te doen, Alex heeft me laten weten dat hij me al op de lijst voor 'Push & Pull 2017' heeft gezet en ik geen andere keuze heb dan mee te doen :D toch maar zien dat ik wat sterker word nog tegen dan.

Pfff! Die FSQ's:woot:

Fijne kerst baardmans!:kerst:

• #21.395
Squat

60-6
80-6
100-6 belt
120-6
140-3

50-2
60-2
70-2
75-2
4 x 2 x 80
3 x 2 x 75

Deadlift

120-2
140-2
160-2
180-2 straps
200-2
180-2
160-2

Nog altijd een beetje een blegh en slap gevoel.

Prima kersttrain toch @Sanca ?! Ik kan niet wachten om met Power Cleans te starten joh!

Prima gewichten toch...zie het als een deload :trollface:

• #21.398
Prima kersttrain toch @Sanca ?! Ik kan niet wachten om met Power Cleans te starten joh!

Ik heb er 1.5u over gedaan, erg sloom dus imo. Er zat ook alweer een dikke week iets vast in mijn rug maar dat lijkt nu beter, conclusie: rust roest ?

Prima gewichten toch...zie het als een deload :trollface:

Ik zag het eerder als een inwerk training :marvin:

Ik kwam net op FB nog een filmpje uit 2011 tegen :)

• #21.399

50-3
60-3
70-3
80-3

Powerclean

6 x 1 x 85

Kettlebell swing

3 x 10 x 40

One armed kettlebell row