Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Heb jij de 200 eigenlijk al ooit gesquat? Aan je laatste set up te zien, moet dat er wel inzitten toch?
 
Een tijdje niets gelezen in deze log, maar ik zie dat je nog steeds heerlijk gaat. Wat een volume op de squat en DL zeg. Je hebt in ieder geval wel een aardige capaciteit opgebouwd zo over de jaren!!

Doe je in je squat training mometeel geen assistance oefeningen, of log je die niet? Daarnaast ben ik wel benieuwd waar om je 15 sets deadlift. Is dat niet te veel van het goede?
 
Sanca is een jonge God en krijgt steeds meer zelfvertrouwen......mooi man
 
Een tijdje niets gelezen in deze log, maar ik zie dat je nog steeds heerlijk gaat. Wat een volume op de squat en DL zeg. Je hebt in ieder geval wel een aardige capaciteit opgebouwd zo over de jaren!!

Doe je in je squat training mometeel geen assistance oefeningen, of log je die niet? Daarnaast ben ik wel benieuwd waar om je 15 sets deadlift. Is dat niet te veel van het goede?

Thanks ! Als ik verder dan normaal moet lopen naar het squat rack log ik het ook, ik zet er dus alles op (behalve het uithangen aan de chinbar en een beetje stretchen tussen setjes door) :P
Voorlopig squats only om ondertussen mijn deadlift weer omhoog te krijgen al ben ik sinds een paar dagen aan het denken toch frontsquats weer met de 'gewone' trainingen op te nemen maar dan ben ik snel +2u bezig weer elke keer, misschien dat ik er wat singles bij ga doen.
15 sets om de deadlift techniek er weer zo hard in te rammen dat het een automatisme wordt.

Sanca is een jonge God en krijgt steeds meer zelfvertrouwen......mooi man

:roflol: thanks !
 
Je leest vaker dat de DL vrijwel automatisch vooruit gaat zodra je sterker wordt op de squat, zeker in low-bar positie. Laten we erop hopen :thumbs:.
Waarom zou je nog extra front-squats willen doen? Heeft dat te maken met je strongman doelen?

15 sets op deze frequentie en de deadlits gaat straks soepeler dan ooit te voren :D!
 
Je leest vaker dat de DL vrijwel automatisch vooruit gaat zodra je sterker wordt op de squat, zeker in low-bar positie. Laten we erop hopen :thumbs:.
Waarom zou je nog extra front-squats willen doen? Heeft dat te maken met je strongman doelen?

15 sets op deze frequentie en de deadlits gaat straks soepeler dan ooit te voren :D!

Ja, dat zeggen ze maar dat heb ik helaas niet ervaren, toen ik vorig jaar een stuk sterker werd op squat is mijn deadlift naar onder getuimeld.
Extra frontsquats voor de quads en verhoopte carry over naar de stones.
 
En dat verklaart dus meteen waarom je nu gewoon op beide lifts volle bak gaat :D!
 
Power clean + Strict press

50-1
60-1
70-1
3 x 2 x 80
5 x 3 x 70

Deadlift

150-1
180-1
200-1 straps
220-1 belt
230-1

Pendlay row

70-3
100-3
120-3
130-3
140-2
130-3
120-3
110-3
100-3

One armed fat dumbbell press alleen met rechts

38-1
48-1
53-1
 
Holy shit...deze pendlay rows!:bow:
 
Power clean + Strict press

50-4
60-4
65-4
70-4
75-4

Deadlift

130-2
150-2
2 x 6 x 170 straps

Paused frontsquat

50-1
60-1
70-1
80-1
90-1
100-1
110-1 belt
120-1
130-1

Chins

5 x 6 x bw

Pec deck

3 x 15
 
Zo, net terug van bij de jaarlijkse controle bij de cardioloog, verschillende testen gedaan en moeten fietsen en het hart en de hartklep blijken prima in orde te zijn, zoveel te beter :)
 
Zo, net terug van bij de jaarlijkse controle bij de cardioloog, verschillende testen gedaan en moeten fietsen en het hart en de hartklep blijken prima in orde te zijn, zoveel te beter :)

Goed nieuws dus!!! Fijn joh :thumb::thumbs:
 
Kijk aan! Goede berichten!

Verder vernam ik ook dat de cardiologe je gains aan het bewonderen was...:rolleyes:
 
@ SMTK

Loading race

3 sandbags van 100kg @1.20m, +-5m lopen

Farmers

70-16m
110-16m
125-16m het was een beetje te crowdy om 20m te lopen vandaag

IFSA log

60-3
70-3
80-1 t/m hier strict
4 x 3 x 90

Conan's yoke walk

180-20m
180-20m
220-10m + 180-10m

Atlas stones

100-3 @1.40m
80-90-100-110 @1.60, 1.50, 1.40, 1.30m
100-3 @1.50m
5 x 1 x 100 @1.60m waarvan 3 (technische) missers en 2 erop (zonder schouderen)
100-1 @1.70m via de schouder, easy


Kijk aan! Goede berichten!

Verder vernam ik ook dat de cardiologe je gains aan het bewonderen was...:rolleyes:

Het is dan ook niet elke dag dat je een gestrande walvis van dichtbij kunt bewonderen ;)

34.jpg
 
Vandaag hebben we nog bezoek gekregen op SMTK

 
Problem, elke zondag na training op SMTK staan mijn gezicht, schouders en rug vol rode uitslag of zo (?) het enige verschil met doordeweeks is dat ik 2 cafeïne caps neem, lijkt me sterk dat het daarvan komt ?
Zou dat een of andere allergische reactie op de hars kunnen zijn ? Heeft iemand daar al van gehoord ? Ik gebruik nochtans sleeves en doe enkel op de handen op de blote huid hars :dunno:
 
Verder vernam ik ook dat de cardiologe je gains aan het bewonderen was...:rolleyes:

Neen want de cardioLOOG :p

Problem, elke zondag na training op SMTK staan mijn gezicht, schouders en rug vol rode uitslag of zo (?) het enige verschil met doordeweeks is dat ik 2 cafeïne caps neem, lijkt me sterk dat het daarvan komt ?
Zou dat een of andere allergische reactie op de hars kunnen zijn ? Heeft iemand daar al van gehoord ? Ik gebruik nochtans sleeves en doe enkel op de handen op de blote huid hars :dunno:

Zweet je harder ofzo? Dan heb ik er ook wel eens last van...
 
Neen want de cardioLOOG :p


Zweet je harder ofzo? Dan heb ik er ook wel eens last van...

:roflol:

Dat dacht mijn vriendin ook al maar op mijn zolder zweet ik vaak harder én daar hangt ook veel stof.
 
Heb het ook wel is van hars gehad. Welke gebruik je?
 
Back
Naar boven