AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.561
jij hebt ook al last van hoesten zo te zien? Hier nog zo iemand :(.
Die shrugs gaan aardig zwaar inderdaad haha. Vanwaar dat je zoveel cardio doet? Heeft cardio veel toe te voegen qua strongman?

Ja, hangt in de lucht denk ik, voor het slapen melk koken en dan een paar scheuten rum en honing erin doen wonderen ;)

Cardio doe ik voor gezondheidsredenen aangezien ik in november 2015 een nieuwe, mechanische mitralis (hart)klep heb gekregen maar heeft ook zeker z'n plaats in een krachtsport schema imo en hoeft zeker niet alleen te dienen om te cutten.

Ja, hangt in de lucht denk ik, voor het slapen melk koken en dan een paar scheuten rum en honing erin doen wonderen ;)

Cardio doe ik voor gezondheidsredenen aangezien ik in november 2015 een nieuwe, mechanische mitralis (hart)klep heb gekregen maar heeft ook zeker z'n plaats in een krachtsport schema imo en hoeft zeker niet alleen te dienen om te cutten.

Aha oké, kan dat ook zonder de rum haha heb daar vorige zaterdag al genoeg van gehad :P. Hoe gaat dat nu met je hart dan qua trainingen? Heb je daar ook last van?
Ook al ben ik aan het bulken doe ik genoeg cardio met het fietsen naar school en de sportschool namelijk zo'n 37,8 Km op een dag dat ik naar de sportschool toe ga en 21,6 Km als ik niet naar de sportschool ga :cool:.

• #21.563
Aha oké! Hoe gaat dat nu met je hart dan qua trainingen? Heb je daar ook last van?
Ook al ben ik aan het bulken doe ik genoeg cardio met het fietsen naar school en de sportschool namelijk zo'n 37,8 Km op een dag dat ik naar de sportschool toe ga en 21,6 Km als ik niet naar de sportschool ga :cool:.

Voor de operatie had ik enorm last, vooral kortademigheid, nu af en toe wat last van bloedvaatjes die springen bij zware inspanningen maar voor de rest gaat het beter dan voorheen qua trainingen, mijn privéleven is ook enorm door elkaar geschud geweest daardoor en dat blijkt iets moeilijker om allemaal terug op de juiste koers te krijgen maar dat is een heel ander verhaal en ga ik hier niet uit de doeken doen ;)
Ik doe alles met de auto maar ga wel regelmatig wandelen ook :P

Voor de operatie had ik enorm last, vooral kortademigheid, nu af en toe wat last van bloedvaatjes die springen bij zware inspanningen maar voor de rest gaat het beter dan voorheen qua trainingen, mijn privéleven is ook enorm door elkaar geschud geweest daardoor en dat blijkt iets moeilijker om allemaal terug op de juiste koers te krijgen maar dat is een heel ander verhaal en ga ik hier niet uit de doeken doen ;)
Ik doe alles met de auto maar ga wel regelmatig wandelen ook :P

Als bloedvaatjes springen is deadliften dan voor jou niet extra gevaarlijk in de hogere gewichten? Dat is volledig te begrijpen dat je zo iets niet op het internet wil gooien. Er zullen altijd dingen zijn die mis gaan in het leven, soms hele erge dingen en soms minder erge dingen. Maar het komt altijd wel weer goed als je er voor vecht. Tenminste altijd proberen positief te blijven :).
Had ik maar een auto, dan had ik een stuk minder gefietst.

• #21.565
Als bloedvaatjes springen is deadliften dan voor jou niet extra gevaarlijk in de hogere gewichten?

Volgens de cardioloog niet, ook voor strongman heb ik groen licht gekregen, moesten ze gezegd hebben dat het gevaarlijk was, was ik ook meteen gestopt uiteraard.

• #21.566
@ SMTK

Deadlift vanaf 4cm dikke matjes

120-1
160-2
190-2
210-1 straps
230-1 belt
250-2 :)
260-1 hoppa :D

Farmers turn @20m

100-40m

Axle deadlift pronated grip

70-1
100-1
130-1
3 x 1 x 140
1 x 3 x 130

Axle Pendlay row

3 x 8 x 100

IFSA log

6 x 1 x 100 paar sets met 2x clean maar reps pressen zat er vandaag niet meer in

Monster dumbbell

60-1
65-1

Conan's yoke walk

130-40m
180-20m

EZ curls

5 x 8 x 50

Arm wrestling

1x tegen Yannick
1x tegen Raf, vrij kansloos tegen Raf :P

Lekker hoor! 260kg deadlift:bow: Verder ziet het er ook allemaal sterk uit...nog even armworstelen aan het eind:thumb:

Goed gewerkt
Eerst vreten en dan lamzakken op de bank :D

• #21.570
Lekker hoor! 260kg deadlift:bow: Verder ziet het er ook allemaal sterk uit...nog even armworstelen aan het eind:thumb:

Thanks Marv, kon 'em nog lekker doortrekken zonder hitch of andere gekkigheden en volgens @girovaki had ik zelfs mijn benen uitgeschakeld, de rug is dus weer lekker sterk aan het worden :D

Goed gewerkt
Eerst vreten en dan lamzakken op de bank :D

Thanks en in !

Ik had ter compensatie m'n schoenen aangehouden :trollface:

• #21.571
Crosstrainer 25 minuten

Onderweg naar de meeste fitte en sterke versie van mezelf.

Is de baard emoticon er al?

Zoiets?

stock-vector-homeless-bearded-man-in-dirty-rags-vector-illustration-446961787.jpg

• #21.574
Gelieve dit log spam- en hipstervrij te houden.

• #21.579
Strict press

50-12
60-1
70-8 belt

Speed deadlift

120-1
10 x 2 x 145

Power clean

60-1
70-1
80-1
90-1
100-1

Frontsquat

70-3
90-3
110-5 belt

Straight arms rope pushdown

2 x 25 x 20

Hanging knee raise

4 x 10 x bw

Pinch holds

Various emplements, 15kg plate, zie vid.

Wat een schattige grip blockjes heb je. Wist niet dat ze zo klein waren. Train je ook op max lifts?

Terug
Naar boven