XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Zeker snel langs de fysio. Onderrug is vervelend maar scheefstand heup is zwaar ruk.
Succes ouwe! ;)
 
Denk je dat er iets is verschoven in het lumbale deel van je wervelkolom of dat je een spierscheur hebt opgelopen? En je heup, dat klinkt ook echt niet best...

Zwaar tillen is leuk en geeft je een machtig gevoel maar het is jammer als het ten koste gaat van je normale dagelijkse activiteiten.

Ik ben benieuwd wat de bevindingen zijn van de fysio.

Veel sterkte met het herstel!
 
Zeker snel langs de fysio. Onderrug is vervelend maar scheefstand heup is zwaar ruk.
Succes ouwe! ;)

De scheefstand is nu een stuk minder dan vorige keer maar wel pijnlijker en ik ben ook minder mobiel nu :thinking:
Thanks ;)

Denk je dat er iets is verschoven in het lumbale deel van je wervelkolom of dat je een spierscheur hebt opgelopen? En je heup, dat klinkt ook echt niet best...

Zwaar tillen is leuk en geeft je een machtig gevoel maar het is jammer als het ten koste gaat van je normale dagelijkse activiteiten.

Ik ben benieuwd wat de bevindingen zijn van de fysio.

Veel sterkte met het herstel!

Ik heb 2 hernia's en een paar bulging discs, die zullen vast wel weer meespelen nu, doorgaans heb ik er geen last van maar af en toe zit ik een paar dagen tot een week muurvast, soms zonder te liften zelfs.
True, zeker nu komt het weer enorm slecht uit (altijd wel maar nu komt de 23ste wel heel erg dichtbij), als ik aan het werk was had ik vrij moeten nemen. Thanks, hopelijk duurt het niet te lang !!
 
Verdomme, met die 270kg deadlift durfde ik alweer aan de 300kg te denken maar mijn onderrug is dus nog altijd fucked, helemaal rechtop lopen lukt nog niet en gisteren zat er ook weer een scheefstand in de heup, m'n vriendin heeft geprobeerd het eruit te krijgen maar dat is niet helemaal gelukt.
Morgennamiddag langs bij de fysio, helaas niet naar Jaap wegens de afstand maar eentje op 1 minuut rijden van hier, hij heeft me in het verleden nog al kunnen helpen dus ik denk wel dat het gaat goedkomen (fingers crossed).
De zin om te trainen is groot maar lijkt me nu niet echt verstandig, misschien straks nog even op de hometrainer om toch wat beweging te hebben.
Welkom bij de scheve heupen club:thumbs:
 
Na de fysio is de onderrug nog wat stijf en pijnlijk maar veel mobieler weer.

Power clean + Strict press

3 x 3 x 50
2 x 3 x 60
2 x 3 x 70

Squat

50-4
80-4
100-4
120-4 belt

Hyper extensions

6 x 10 x bw

Pec deck

3 x 15

Niet geheel pijnvrij allemaal.
 
Dan hoef je zeker niet te werken vandaag?:(

Binnenkort normaal weer, ik zit al van oktober 2015 thuis wegens de hartklep, onlangs ben ik nog bij het arbeidsbureau geweest en daar had ik een paar voorstellen gedaan en gevraagd of ik dat mocht doen:

-Bouwvakker: nope
-Opvoeder/begeleider: nope
-Veiligheidsinstructeur: nope
-Beveiliger: nope
-Magazijnier: nope
-Fabriek arbeider: nope
-Iets met computers: yep

Ze willen een of andere soort administratieve medewerker van me maken maar ik heb buiten internetten 0.0 verstand van computers...
 
Binnenkort normaal weer, ik zit al van oktober 2015 thuis wegens de hartklep, onlangs ben ik nog bij het arbeidsbureau geweest en daar had ik een paar voorstellen gedaan en gevraagd of ik dat mocht doen:

-Bouwvakker: nope
-Opvoeder/begeleider: nope
-Veiligheidsinstructeur: nope
-Beveiliger: nope
-Magazijnier: nope
-Fabriek arbeider: nope
-Iets met computers: yep

Ze willen een of andere soort administratieve medewerker van me maken maar ik heb buiten internetten 0.0 verstand van computers...

hmm that sucks man..
 
hmm that sucks man..

Ja, best wel, als ik 15 jaar ouder was moest ik niets meer doen maar ik ben volgens hun nu hét voorbeeld van hun reïntegratieproject dus gaan ze me niet op de ziekenzorg laten staan.
Waar ik het meeste tegenop kijk is dat ik waarschijnlijk niet meer aan het hogere loon ga komen dat ik in de vele jaren in de bouwsector bijeen had gesprokkeld, het gemiddelde loon buiten de bouw is amper €200 a €300 meer dan dat ik nu krijg om thuis te zitten en dat kan me niet echt motiveren :o
 
Ja, best wel, als ik 15 jaar ouder was moest ik niets meer doen maar ik ben volgens hun nu hét voorbeeld van hun reïntegratieproject dus gaan ze me niet op de ziekenzorg laten staan.
Waar ik het meeste tegenop kijk is dat ik waarschijnlijk niet meer aan het hogere loon ga komen dat ik in de vele jaren in de bouwsector bijeen had gesprokkeld, het gemiddelde loon buiten de bouw is amper €200 a €300 meer dan dat ik nu krijg om thuis te zitten en dat kan me niet echt motiveren :o

Nee, best droevig eigenlijk.. 37 tot 40 uur "zwoegen" en dan 200 euri meer krijgen dan wanneer je rustig thuis zit. ;(
 
Nee, best droevig eigenlijk.. 37 tot 40 uur "zwoegen" en dan 200 euri meer krijgen dan wanneer je rustig thuis zit. ;(

Ik had 25 jaar terug beter gestudeerd gehad ipv gefeest :thinking:
Maar dan had ik waarschijnlijk nog in de bouw gezeten, was wel zwaar werk maar ik deed het graag. Nu heb ik wel laten verstaan dat 1 deur gesloten is en de nieuwe deur naar iets beters moet leiden en niet naar iets slechter.
 
Ik had 25 jaar terug beter gestudeerd gehad ipv gefeest :thinking:
Maar dan had ik waarschijnlijk nog in de bouw gezeten, was wel zwaar werk maar ik deed het graag.

Niks mis met de bouw. Prima geld verdienen als je handig bent ook. (nog meer als je slim bent)
 
Succes met je rug...kromme :cool:
 
Succes met je rug...kromme :cool:

De rug voelt nog een beetje stijf met een pijnlijk plekje, morgen log testen op SMTK, fingers crossed... Ik heb sowieso dinsdag ter preventie terug een afspraak geboekt bij de fysio :D

Deze week dus toch maar een paar daagjes rust gepakt en vandaag Alex bijgestaan op een strongman workshop maar zal zelf amper iets getild ;)

38.jpg
 
@ SMTK

IFSA log

60-1 verdomme, rug doet al pijn
70-1
80-1
3 x 1 x 90
100-0 geen clean, whut
2 x 1 x 100
2 x 0 x 100, 1ste geen clean, 2de geen press omdat clean zo kut ging :mad:

Deadlift inwerken van suit

3 x 2 x 140
3 x 2 x 160
1 x 2 x 180 prima, goed aan techniek met suit gewerkt

Paused incline IFSA log

2 x 5 x 90

Squat

6 x 1 x 110

Side pressure training high pulley

3 x 8*8

Hook training

2 sets L + R

Arm wrestling

2 matchen L + R

Beetje balen van de log en rug issues maar toch goed dat de 100 ook onder deze omstandigheden een paar keer is gelukt...

39.jpg


40.jpg
41.jpg
39.jpg
 
Back
Naar boven