MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Kijk je uit met dat arm worstelen..daar kun je echt nasty blessures mee op lopen!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.682
Kijk je uit met dat arm worstelen..daar kun je echt nasty blessures mee op lopen!!

Je moet deze sessies armworstelen niet vergelijken met armworstelen op café hé, we warmen eerst specifiek op en letten er ook op dat de juiste techniek gebruikt wordt. @girovaki leert nu veel bij van een wereldkampioen en die kennis brengt hij aan ons over ;)

• #21.683

Nu ik hierover nadenk, bij de 1ste paar setjes merkte ik een zeurend pijntje bij de cleans maar op zich gingen de cleans easy, vanaf de 90 had ik mijn elbow sleeves eens omgedaan (3ply strenghtshop) en volgens mij kan dit de clean ook enorm in de weg hebben gezeten, dit geeft toch weer een klein sprankeltje hoop voor zondag en weer een wijze les dat ik de sleeves veel eerder had moeten inwerken aka aandoen om log te doen en niet alleen bij de fat dumbbell.

• #21.684
Strict press

3 x 5 x 50

Push press

3 x 5 x 70

Pendlay row

3 x 5 x 50

Squat

3 x 5 x 100

Hyper extensions

3 x 5 x bw

Pec deck

3 x 5

Shrugs

3 x 5 x 120

Hanging knee raise

3 x 5 x bw

Deload'je.

• #21.685
IFSA log elke rep clean

2 x 3 x 60
5 x 2 x 80

Double overhand axle deadlift

113-2
133-2
143-1
153-0 wel easy peasy met mixed grip :P
2 x 1 x 143
2 x 2 x 133

Prima :)

• #21.686
Power clean + Strict press

3 x 5 x 50

Push press

70-2
80-2
90-2
100-1

Speed deadlift

8 x 1 x 130

Strict curls

50-6
40-10

Hyper extensions

4 x 6 x bw

Pec deck

3 x 8

Weer een deload. Nu fris en vol goede moed op naar push & pull zondag.

• #21.687
Push & Pull 2017

Met de moed in de schoenen vertrok ik vandaag naar de vrije markt in Brunssum om mee te strijden met de titanen.
Omdat mijn rug de laatste 2 weken verrot was had ik geen verwachtingen en zag ik mezelf laatste worden, zeker toen ik zag dat de boom van een hoogte gelift moest worden (nooit gedaan) en we geen lus in de riem mochten maken (wat ik altijd heb gedaan)...
Desondanks een mooie wedstrijd gedraaid en zowel op de boom als op de deadlift een paar man achter me kunnen laten. Morgen wordt de ranking pas vrijgegeven dus ik ben benieuwd hoeveelste ik nou eigenlijk geworden ben maar het was sowieso een goede dag !
Ook een speciale bedank je wel aan @DieNase die voor en na de wedstrijd deze oude piraat wist op te lappen !!

IFSA log

90kg good lift
100kg good lift
110kg good lift
115kg good lift, alltime PR
120kg no lift

Deadlift

220kg good lift
240kg good lift
260kg good lift
270kg good lift, competition PR
280kg no lift

42.jpg

Laatst bewerkt:
  • #21.688

• #21.689

Dikke lifts Sanca! Best wel jaloers maar het is je gegund, je hebt er hard voor gewerkt.

holy shit.. even een 270 deadlift! Supersterk man. Was het met pak?

• #21.693
Ik denk ik kom ff speciaal voor jou weer ff online...

Wat een beast ben je! Deze zijn in de pocket! Deze prestaties moeten toch motiveren ;)

sterk man :thumbup: :bow2:

Gefeliciteerd @Sanca! Mooie prestatie geleverd!:D

Aardig deelnemersveld ook zeker wel. Congrats met de weg terug.

• #21.698
43.jpg

Dikke lifts Sanca! Best wel jaloers maar het is je gegund, je hebt er hard voor gewerkt.

Nou jaloers hoef je niet te zijn hoor, ik ben ook al sinds eind 2008 bezig met strongman hé, het werd hoog tijd dat er eens wat schot in de zaak kwam :P

Ik denk ik kom ff speciaal voor jou weer ff online...

Wat een beast ben je! Deze zijn in de pocket! Deze prestaties moeten toch motiveren ;)

Er liepen gisteren wel wat grotere beesten rond hoor :o
Aan motivatie ontbreekt het me niet snel, ik moet alleen nog sterker zien te worden !

oh stop it you.jpg

Gefeliciteerd @Sanca! Mooie prestatie geleverd!:D

Aardig deelnemersveld ook zeker wel. Congrats met de weg terug.

Bedankt makker, op naar de Kempen en Brabantse wal ! (die ook wel erg dichtbij komen alweer :eek: )

• #21.700
Je hebt het goed begrepen! :)
Succes!

Nou, er zit wel meer in hoor, ik moet het alleen eruit zien te krijgen... Zoals de 270kg gisteren aanvoelde dacht ik dat 300kg er ook wel inzat, helaas...
En de 120kg log moest van mij niet meer zo hard omdat ik té euforisch was van de 115kg nog, daar jaagde ik al jaren op en ik vond het wel goed zo :roflol:
Het was ook wel epic hoeveel respect ik kreeg van al die monsters :heart:

Terug
Naar boven