MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Zo een beetje het genre wat ik ook luisterde op jouw leeftijd :D

Slowchat?

Haha voor mijn gevoel gaat iedereen metal in op dezelfde manier :D. Het begon bij mij met bands als metallice, avenged sevenfold, five finger death punch, slipknot etc.. vanaf daar bouwde het allemaal langzaam op tot wat ik nu vooral luister :P.

Luister je echt niet vaak meer dat soort metal omdat je vrouwtje het niet meer aan kan horen of ben je er ook een beetje uitgegroeid als het ware?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.803
Slowchat?

Haha voor mijn gevoel gaat iedereen metal in op dezelfde manier :D. Het begon bij mij met bands als metallice, avenged sevenfold, five finger death punch, slipknot etc.. vanaf daar bouwde het allemaal langzaam op tot wat ik nu vooral luister :P.

Luister je echt niet vaak meer dat soort metal omdat je vrouwtje het niet meer aan kan horen of ben je er ook een beetje uitgegroeid als het ware?

Vraag maar eens aan EricR wat slowchat is... #rodekaart #slotje :roflol:

Ik had mijn post nog aangepast, een beetje uitgegroeid dus en ook wel een beetje omdat ze altijd verplicht moet meeluisteren. Rammstein vind ze nog net op het randje, maar wat wil je met een chick van 7 jaar jonger, andere generatie en zo ;)

Vraag maar eens aan EricR wat slowchat is... #rodekaart #slotje :roflol:

Ik had mijn post nog aangepast, een beetje uitgegroeid dus en ook wel een beetje omdat ze altijd verplicht moet meeluisteren. Rammstein vind ze nog net op het randje, maar wat wil je met een chick van 7 jaar jonger, andere generatie en zo ;)

@EricR :D?

Ik heb je aangepaste post nog even gelezen, ik hoop dat het goeie hiphop is dan. Ik luister ook Hiphop en metal maar dan alleen underground en oldschool hiphop.

Die hiphop van tegenwoordig is wel zo verschrikkelijk.
Ken je wu-tang clan, ghostfacekillah, masta aca, big daddy kane etc?

Heeft ze de verkeerde ouders gehad haha :P! Ik ben 16 en ben al naar verschillende grotere metal festivals etc. geweest.

• #21.805
C.R.E.A.M, Tical, liquid swords... Come at me bro. Natuurlijk is het hele rap gebeuren gestart met Ice-T :D

• #21.807
@ SMTK

Strict viking press

80-6
80-6
80-10 PR

Conan's wheel gewicht plates only

310kg 1 ronde met drops omdat het ding over de grond sleepte en niet verzet kon worden

Farmers + Yoke

70-20m + 180-20m
70-20m + 220-20m
70-20m + 220-20m
70-20m + 220-20m

ATX dumbbells na elke rep naar de grond

50-0
50-2
50-3 gingen kut vandaag, geen idee waarom

Sandbags 10m runs

4 zakken van 100kg, ging goed tot de 3de zak halverwege, even drama en reanimatie en afgemaakt

Crap, ik zie Kempen steeds minder en minder zitten maar volgens Alex en Raf moet ik gewoon knallen daar en niet zo huilen :rolleyes:
@Skatermarvin blijkbaar sluimert er toch nog een mentaal dipje :eek:

Echte kelder-box gym :D @ Functioneel

• #21.809
  • Like
Waarderingen: Inb4
  • #21.810
De gepersonaliseerde shirts van Kempen zijn in de maak, uitschrijven is nu géén optie meer, anders mag het shirt wat mij betreft aan een schandpaal in de box...

(mits ik geen blessure(s) krijg uiteraard)

• #21.811
Cardio van vandaag; dik 3 uur wandelen en af en toe poseren.

IMG-20170605-WA0000.jpg

• #21.813
IFSA log elke rep clean en press uit doorrol

60-3
70-3
3 x 4 x 80

Atlas stones alles op 1.25m

90-5
110-2 + 90-3
120-1
90 + 110 3m + 2m run 120-0 kut tacky
110 net niet op de schouder, vooral door de tacky die niet meer plakte, voelde op zich licht
90 op de schouder

Bent over 'block' row

4 x 10 x 50

De 'elite' mogen ze schrappen van de Elite tacky, ondanks het warme weer de afgelopen tijd was het net 1 blok beton en onhandelbaar, na de 120 stone sleeves übervuil en glad, on a positive note, rug hield het goed en op de log nog over om verder te bouwen :)

• #21.814
Power clean + Strict press

50-8
60-8

Speed deadlift

100-2
120-2
140-2
150-2
160-2
150-2