crotchfit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 376
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
NUMMMMEERRRRR 10!!!!!!!! SPEULEEEEEEEHHHH!!!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NUMMMMEERRRRR 10!!!!!!!! SPEULEEEEEEEHHHH!!!!!!
Zo een beetje het genre wat ik ook luisterde op jouw leeftijd![]()
. Het begon bij mij met bands als metallice, avenged sevenfold, five finger death punch, slipknot etc.. vanaf daar bouwde het allemaal langzaam op tot wat ik nu vooral luister
.Slowchat?
Haha voor mijn gevoel gaat iedereen metal in op dezelfde manier. Het begon bij mij met bands als metallice, avenged sevenfold, five finger death punch, slipknot etc.. vanaf daar bouwde het allemaal langzaam op tot wat ik nu vooral luister
.
Luister je echt niet vaak meer dat soort metal omdat je vrouwtje het niet meer aan kan horen of ben je er ook een beetje uitgegroeid als het ware?

Vraag maar eens aan EricR wat slowchat is... #rodekaart #slotje
Ik had mijn post nog aangepast, een beetje uitgegroeid dus en ook wel een beetje omdat ze altijd verplicht moet meeluisteren. Rammstein vind ze nog net op het randje, maar wat wil je met een chick van 7 jaar jonger, andere generatie en zo![]()
?
! Ik ben 16 en ben al naar verschillende grotere metal festivals etc. geweest.
!

Yep, in België staat het dak op de kelder

Jij hebt toch altijd fat-grip?

BwahahahaJij hebt toch altijd fat-grip?
Lekkere training Sanca!
!!Rammstein vind ze nog net op het randje, maar wat wil je met een chick van 7 jaar jonger, andere generatie en zo![]()