@ Sterkste man van Brabantse wal
Omdat de fysio mijn heup niet recht had gekregen en ik pijn uitstralingen heb naar de onderrug had ik deze eigenlijk moeten afzeggen maar ik keek al lang uit naar deze wedstrijd dus koppig besloten toch mee te doen.
Frame carry + Yoke
Dit is normaal mijn favoriete en beste onderdeel, vandaag helaas niet, bij de frame voelde ik al pijn bij elke stap die ik zette en dit was bij de yoke niet anders, ik moest de yoke maar liefst een keer of 3 droppen door de pijn en het duurde een seconde of 40 eer ik binnen was, maar liefst het dubbel van de tijd die ik in gedachten had, gelukkig mentaal snel erover heen kunnen zetten.
Car deadlift
Ondanks de pijn toch 13 goede reps eruit gekregen, mijn aim was +-20 reps, helaas.
OH medley: Giant dumbbell + Nature stone + Log + Axle
De eerste 3 gingen vlot boven het hoofd maar doordat ik geen hip drive kon inzetten vandaag heb ik de axle niet kunnen cleanen, als ik 'em op de borst had gekregen was ie de lucht in geweest maar het mocht niet zijn, toch nog veel punten kunnen pakken hier.
Conan's wheel
Ondanks dat het lichter was dan de Kempen vorige week heb ik ongeveer dezelfde afstand gehaald, pijn bij elke stap die ik zette, veel punten verloren hierop.
Atlas stones
Ik begon hier vol frisse moed aan maar helaas kreeg ik de 1ste stone van 100kg niet op 1.50m, mijn heup werkte 0.0 mee en ook hier dus weer geen hip drive kunnen gebruiken die nodig is om de stones te laden, laatste plaats hierop en enorm veel kostbare punten verloren, erg balen dit.
Eindresultaat: 10de van de 17de, een heel verschil van de top 5 die ik in gedachten had, alweer een wedstrijd verbrod door een klote blessure en extra zuur omdat ik wéét dat ik veel beter kan, maar ja, part of the game I guess, wonden likken en niet te lang bij stil blijven staan.
Ik kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan dat ik niet ben langs geweest bij
@DieNase omdat ik geen zin had in de reis van 2u.
Let even op de heup bij bovenstaande foto