MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.003
nice shirt en succes dit weekend!

beetje jammer dat mn naam hopeloos fout op de mijne staat trouwens, vond het atm niet zo erg maar achteraf baal ik wel omdat ik hem nu nooit meer aankan XD

Thanks makker !
Jan is wel een beetje jammer maar buiten jouw valt het niemand op denk ik ;)

Gaaf shirt hoor! Ben benieuwd hoe je het aankomende zondag gaat doen!:cheer:

Ik ben ook benieuwd :piraat:

Leuk van die strongmen shirts met bodybuilder artwork op de achterzijde :roflol:

Waar het hart eigenlijk van vol is :p
Ik zie er geen bodybuilder in, flexen hoort sowieso bij alle krachtsporten :P

• #22.004
@ Sterkste man van Brabantse wal

Omdat de fysio mijn heup niet recht had gekregen en ik pijn uitstralingen heb naar de onderrug had ik deze eigenlijk moeten afzeggen maar ik keek al lang uit naar deze wedstrijd dus koppig besloten toch mee te doen.

Frame carry + Yoke

Dit is normaal mijn favoriete en beste onderdeel, vandaag helaas niet, bij de frame voelde ik al pijn bij elke stap die ik zette en dit was bij de yoke niet anders, ik moest de yoke maar liefst een keer of 3 droppen door de pijn en het duurde een seconde of 40 eer ik binnen was, maar liefst het dubbel van de tijd die ik in gedachten had, gelukkig mentaal snel erover heen kunnen zetten.

Car deadlift

Ondanks de pijn toch 13 goede reps eruit gekregen, mijn aim was +-20 reps, helaas.

OH medley: Giant dumbbell + Nature stone + Log + Axle

De eerste 3 gingen vlot boven het hoofd maar doordat ik geen hip drive kon inzetten vandaag heb ik de axle niet kunnen cleanen, als ik 'em op de borst had gekregen was ie de lucht in geweest maar het mocht niet zijn, toch nog veel punten kunnen pakken hier.

Conan's wheel

Ondanks dat het lichter was dan de Kempen vorige week heb ik ongeveer dezelfde afstand gehaald, pijn bij elke stap die ik zette, veel punten verloren hierop.

Atlas stones

Ik begon hier vol frisse moed aan maar helaas kreeg ik de 1ste stone van 100kg niet op 1.50m, mijn heup werkte 0.0 mee en ook hier dus weer geen hip drive kunnen gebruiken die nodig is om de stones te laden, laatste plaats hierop en enorm veel kostbare punten verloren, erg balen dit.

Eindresultaat: 10de van de 17de, een heel verschil van de top 5 die ik in gedachten had, alweer een wedstrijd verbrod door een klote blessure en extra zuur omdat ik wéét dat ik veel beter kan, maar ja, part of the game I guess, wonden likken en niet te lang bij stil blijven staan.
Ik kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan dat ik niet ben langs geweest bij @DieNase omdat ik geen zin had in de reis van 2u.

72.jpg

Let even op de heup bij bovenstaande foto :o

73.jpg

victim or student for life...be a student for life...

Beterschap...

• #22.006

reis van 2u? heen en terug man, doen wij elke event training en ik rijd ook 40 min. heen en terug naar jaap :P volgende keer of rijden of nie zagen, tis niet dat ge geen tijd hebt precies (no offense)...

verder; /care, ge hebt 2 prima (zware) wedstrijden gedraait, nu geblesseert een minder, boeie, op naar volgende

Ondanks alle omstandigheden een nette prestatie!!

En hop hop..naar @DieNase !

• #22.009
reis van 2u? heen en terug man, doen wij elke event training en ik rijd ook 40 min. heen en terug naar jaap :P volgende keer of rijden of nie zagen, tis niet dat ge geen tijd hebt precies (no offense)...

verder; /care, ge hebt 2 prima (zware) wedstrijden gedraait, nu geblesseert een minder, boeie, op naar volgende

Uit deze post blijkt duidelijk dat jij nog niet op huizenjacht bent geweest en geen flauw idee heb wat een gedoe daar allemaal bij komt kijken...

Het is ook niet dat ik niks eraan heb laten doen hé, ik ben dinsdag bij de plaatselijke fysio geweest en hij had de heup al een stuk rechter gekregen, helaas niet helemaal en toen ik die opmerking gaf zei hij 'goed genoeg', hij wist dat ik wedstrijd had...
Ook heb ik geprobeerd elke dag zelf nog wat de mobiliteit te fixen en rust gepakt ;)

Ondanks alle omstandigheden een nette prestatie!!

En hop hop..naar @DieNase !

Thanks Marvin maar voor mijn kunnen was het gewoon slecht :P gisterenavond kon ik niet meer rechtop lopen en had ik veel pijn maar dat lijkt vandaag gelukkig toch alweer wat beter :)

19894818_1991544330871318_6937371694441704931_n.jpg
1.jpg
2.jpg
4.jpg

Op de groepsfoto is de scheefstand van de heup ook weer duidelijk zichtbaar imo.

stel je niet zo aan man :P huizenkoop zal veel tijd kosten maar niet meer dan een gewone 40 urige werkweek... Ik probeer je alleen maar te helpen/stimuleren he, ik ben 5 jaar te laat gegaan en betaal daar nu de prijs voor :)

• #22.011
stel je niet zo aan man :P huizenkoop zal veel tijd kosten maar niet meer dan een gewone 40 urige werkweek... Ik probeer je alleen maar te helpen/stimuleren he, ik ben 5 jaar te laat gegaan en betaal daar nu de prijs voor :)
Maar wie was stress van het heen en weer geloop en ik heb ook nog wel andere dingen te doen, als ik dan op 2 minuten bij een fysio kan zijn of op een dik uur is mijn keuze snel gemaakt ;)

Update: heup nog altijd op half 7 met uitstraling pijn naar de rug, mobiliteit valt gelukkig wel redelijk goed mee (lees, het is al erger geweest, een week voor P&P bv. en daarna heb ik gewoon PR's kunnen zetten), straks om 17u30 naar de osteopaat en ik heb er een goed gevoel bij dat ik snel weer kan trainen maar nu komt de tricky part, hoe the hell ga ik kunnen vermijden dat ik alweer 'herval' dit is de laatste maanden al 4 keer voorgevallen en ik heb geen idee wat ik fout doe of wat het triggered, mijn eerste gedacht is door het deadlift suit maar ik heb nog van niemand gehoord dat dit echt de oorzaak kan zijn :dunno:
Beetje jammer wel weer dat het weer net op wedstrijd moet zijn dat ik er zo een last van heb maar ik ga me niet laten hangen, gave all I got at the moment en ga me dus niet laten hangen.

Maak jij bewust reclame voor goedkope zonnebrillen in je handtekening?

• #22.013
  • #22.017
Na 1,5 week stretchen en werken aan de mobiliteit was ik vandaag weer terug quasi pijnvrij, hoera, opnieuw trainen.

Deadlift

90-3
120-3
140-3
160-3
180-3 straps

Power clean

50-1
60-1
70-1
80-1

Strict press