AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

Er blijft een vervelend plekje sluimeren in de onderrug, rechtsboven de heup maar het zit momenteel niet in de weg, toch weer wat angstig om het erger te maken.

Goodmorning

4 x 12 x green band

Squat

2 x 8 x 50
80-8
100-6
120-6 belt

Power clean + Strict press

50-1
60-1
70-1
80-1
75-1
70-1
65-1
60-1

Chins

4 x 5 x bw

Dips

3 x 8 x bw

Standing abs

4 x 20 x 2*super mini's
 
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
 
De sleeve is eindelijk af, deze nu weer even laten genezen en dan is de heup hopelijk ook weer beter, ik loop al te lang kreupel rond nu :mad:
 
jaja nou weten we t wel hoor met die tat's :p;), wordt hier nog wel getraind? haha
 
jaja nou weten we t wel hoor met die tat's :p;), wordt hier nog wel getraind? haha
Deze moest sowieso nog in mijn log zodat mijn volgers weten wat ik allemaal uitvreet :roflol:
Nou, trainen staat de laatste tijd even op een laag pitje, ik had een blessure opgelopen bij de sterkste man van de Kempen en heb het de week erna verergerd op de Brabantse wal.
Vorige week na deadlift geen last gehad, een dag gerust en daarna gesquat, nog eens een dag erna kon ik weer niet meer rechtop lopen, nu is het alweer iets beter :o
 
Nice! Vikingsleeve toch?
Dat doet me denken aan amon amarth die vorig weekend live zag, ze hadden zelfs viking gevechten op het podium :D (geweldige show btw).

P.S. sinds wanneer laat jij slowchat toe :P?
 
Deze moest sowieso nog in mijn log zodat mijn volgers weten wat ik allemaal uitvreet :roflol:
Nou, trainen staat de laatste tijd even op een laag pitje, ik had een blessure opgelopen bij de sterkste man van de Kempen en heb het de week erna verergerd op de Brabantse wal.
Vorige week na deadlift geen last gehad, een dag gerust en daarna gesquat, nog eens een dag erna kon ik weer niet meer rechtop lopen, nu is het alweer iets beter :o

Ok dan ;). Blessures zijn een bitch, hoop dat je snel weer "de oude" bent. Wel een "geode" timing voor je tattoo zo met die blessures dan:rolleyes:
 
Nice! Vikingsleeve toch?
Dat doet me denken aan amon amarth die vorig weekend live zag, ze hadden zelfs viking gevechten op het podium :D (geweldige show btw).

P.S. sinds wanneer laat jij slowchat toe :P?
Hello Kitty sleeve :trollface:

Als er niet getraind wordt mag er gechat worden, dan gebeurd er toch iets hier :roflol:

Ok dan ;). Blessures zijn een bitch, hoop dat je snel weer "de oude" bent. Wel een "geode" timing voor je tattoo zo met die blessures dan:rolleyes:
Thanks. Ja, dat vond ik ook al een voordeel maar het schiet niet op als ik daarna meteen weer terug in de kreukels lig ;)
 
Erg benieuwd hoe hij eruit ziet wanneer die helemaal genezen is! Vind het zo moeilijk oordelen, maar het ziet er al vet uit hoor..

je pens..:trollface:
j/k :aai:
 
Tijd om weer eens wat te doen.

Strict press

45-6
50-6
55-6
60-6
55-6
50-6

Squat

50-3
70-3
90-3
110-3 belt
130-3
120-3
110-3
100-3
90-3

Pendlay row

50-6
60-6
70-6
60-6
50-6

Hyper extensions

3 x 10 x bw

Standing abs

3 x 25 x super mini

Standing Russian barbell twist

1 x 20 x 20kg barbell

Dead hang + L-hang

2 sets, staggered
 
Zo is het!:woot:

Geen hele zware training voor jouw doen of wel?
Klopt, enerzijds omdat ik zolang niets gedaan heb en anderzijds omdat ik niet meteen terug in de prak wil liggen.
 
Klopt, enerzijds omdat ik zolang niets gedaan heb en anderzijds omdat ik niet meteen terug in de prak wil liggen.
Snap ik, en dacht ik eigenlijk ook wel!

Je wordt nog eens verstandig ;)
 
Snap ik, en dacht ik eigenlijk ook wel!

Je wordt nog eens verstandig ;)
De drang tot competitie blijft erin zitten dus ik moet meer op lange termijn beginnen denken terug ;)
 
De drang tot competitie blijft erin zitten dus ik moet meer op lange termijn beginnen denken terug ;)
Ik duw zelfs nog meer, heuj heuj! Nee slecht grapje. Wat zijn de lange termijn plannen dan?
 
Ik duw zelfs nog meer, heuj heuj! Nee slecht grapje. Wat zijn de lange termijn plannen dan?
(+)300kg deadlift :D wedstrijden draaien en vooral van de blessures afraken weer.
 
Back
Naar boven